3.3. 2021 uhradím kartou balíček Neomezeně na 30 dnů. Na účtu zůstane předchozí zůstatek kredit 0,84 Kč. Následující den, 4.3.2021, zůstatek 0,84 Kč expiruje, byť nemá a kredit je v ten okamžik 0. Okamžitě "omezeny služby" = odchozí SMS + MMS.
Podotýkám, že obdobné problémy jsem v rámci více čísel řešil xykrát.
Prostě to nevymyslíš.
Obohacující debata s operátorkou chatu zde:
Dobrý den,
Děkujeme, že jste využili náš chat. Na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme přepis konverzace s operátorem.
Chat začal na stránce:
https://samoobsluha.tescomobile.cz/dashboardSpolečnost: Tesco Mobile R s.r.o.
Operátor: Andrea Zkaznick podpora
Datum a čas: 05.03.2021 11:46:42
Tesco Mobile R s.r.o.
Andrea Zkaznick podpora, 11:42
Jsme tu pro vás...
Vy, 11:46
Dobrý den, číslo 792...... dne 4.3.2021 bezdůvodně zablokovány služby, aktivace a platba balíčku proběhla den předtím, tj. 3.3.2021. Napravte. Děkuji
Andrea Zkaznick podpora, 11:46
Dobrý den, Václave.
Vy, 11:46
Dobrý den, číslo 792...... dne 4.3.2021 bezdůvodně zablokovány služby, aktivace a platba balíčku proběhla den předtím, tj. 3.3.2021. Napravte. Děkuji
Andrea Zkaznick podpora, 11:47
Vyčkejte prosím.
Nyní je vše v pořádku, máte vše aktivní, navýšeila jsem Vám kredit o 5 Kč.
Mohu Vám ještě s něčím poradit, prosím?
Vy, 11:49
Můžete, toto bezdůvodné zablokování probíhá se železnou pravideností. Proč?
Andrea Zkaznick podpora, 11:51
Jelikož se Váš standardní kredit dostane do záporu, když se tak stane, tak se omezí služby SMS a MMS zpráv a musíte si kredt dobít.
Vy, 11:53
Do žádného záporu se nedostal, jsem v samoobsluze a vidím kredit ...
Andrea Zkaznick podpora, 11:54
Nyní Vám byl kredit navýšen, jednalo se o exspirovaný kredit, neboli propadlý kredit, který jsem navýšením kreditu obnovila.
Vy, 11:54
Bavím se o tom, že kredit byl 0. Což není zápor, na tom se snad shodneme?
Andrea Zkaznick podpora, 11:57
Ale byl tam propadlý kredit, takže i v tomto případě se stane omezení služeb.
Vy, 12:00
Kredit propadl a tím jsem se dostal na nulu. Nikoliv do záporu. To nezmiňuji, že expirovat neměl! Řeším to pořád dokola, uhradím balíček, během chvíle omezené služby. Takže mi to prosím srozumitelným způsobem vysvětlete.
Andrea Zkaznick podpora, 12:03
Vše jsem Vám vysvětlila.
Mohu Vám ještě s něčím poradit, prosím?
Vy, 12:05
Takže dle Vašeho vysvětlení, modelový příklad: Budu mít kredit 100 Kč, propadne/expiruje, dostanu se na NULU (nikoliv do minusu) a za "trest", že jsme kredit nevyužil, mi omezíte služby? Tohle jste mi sdělila?
Andrea Zkaznick podpora, 12:06
Za trest nikoliv, samozřejmě, ale když Vám propadne kredit, tak se dostanete k omezení služeb, když dobijete kredit, tak se služby opět aktivují a propadký kredit se opět aktivuje ke kreditu.
Vy, 12:07
A proč omezujete služby, když nejsem v minusu? Jestli kredit využiji nebo nevyužiji je moje svobodná volba.
Andrea Zkaznick podpora, 12:09
Když nemáte kredit, tak je tak i tak čerpat nemůžete, takže se omezí.
Vy, 12:12
Když jsem je předtím zaplatil, v mém případě balíček neomezeně, proč bych nemohl využít služby, když se poté dostanu na nulu, Opravdu prosím vysvětlete s veškerou pozorností, jinak upozorňuji, že tyto nehoráznosti budete vysvětlovat ČTÚ.
Andrea Zkaznick podpora, 12:12
Mohu Vám ještě s něčím poradit, prosím?
Vy, 12:12
Ano, opakuji: Když jsem je předtím zaplatil, v mém případě balíček neomezeně, proč bych nemohl využít služby, když se poté dostanu na nulu? Opravdu prosím vysvětlete s veškerou pozorností, jinak upozorňuji, že tyto nehoráznosti budete vysvětlovat ČTÚ.
Andrea Zkaznick podpora, 12:14
Vše Vám bylo vysvětleno výše, je jedno zda máte aktivní nebo nemáte aktivní nějaký datový balíček. Musíte mít zkrátka kladný kredit.
Vy, 12:14
Takže 0 je záporná?
Andrea Zkaznick podpora, 12:15
Již jsem Vám to uvedla. Z kreditu 0 kč nemůžete nic uhradit, takže se služby omezí.
Vy, 12:15
Když mám služby předplacené na měsíc, co bych měl asi tak hradit?
Andrea Zkaznick podpora, 12:16
Kredit, aby byl kladný, čerpat se Vám nebude, ale služby budou aktivní a neomezí se Vám.
Mohu Vám ještě s něčím poradit, prosím?
V případě dalších dotazů nás neváhejte opět kontaktovat. Přeji hezký den.