Tak jsem to lehce zkoukl a přišel jsem na to, že v ceníku mají jiné ceny než na webu. Tak jsem je zkusil otestovat, jak se postaví k případné námitce, že jsem si koupil SIM na základě jejich oficiálního ceníku. A že za ceny na webu ji nechci. Od solidního obchodníka bych čekal odpověď typu "omlouváme se za naši chybu v ceníku. Zašlete nám doklad o koupi, mi vám peníze vrátíme". Ale to by nesměl být Tescomobil.
Přeposílám část konverzace:
Ještě jste mi neodpověděli na dotaz "A jak to vyřešíme, když jsem si koupil vaši SIM s tím, že ceny jsou dle ceníku?"
Michaela, 14:09
Dobrý den, prověřím to.
Cena balíčku bude další období 399 Kč, brzy to bude upraveno i v ceníku. Za komplikace se omlouvám.
Vy, 14:13
Jenže já nechci vaši SIM s balíčkem za 399 Kč. Koupil jsem si ji s tím, že balíček bude stát 249 Kč. Takže jste mě připravili svými mylnými informacemi o peníze.
Michaela, 14:14
Omlouvám se, správné ceny jsou uvedeny přímo na hlavní stránce na našem webu.
Vy, 14:17
V obchodních podmínkách máte napsáno, že ceny jsou podle ceníku. U vás neplatí obchodní podmínky potažmo ceník? Co je psáno na webu je irelevantní. Právní platnost mají vždy obchodní podmínky a ceník. Při koupi SIM jsem se tedy řídil těmito dokumenty. Že tam máte chybu není moje věc.
Michaela, 14:17
Rozumím, ale z nějakého důvodu byly v ceníku uvedeny nesprávné informace, na jejich úpravě pracujeme.
Vy, 14:19
Rozumím. Ale já jsem podle těchto nesprávných informací jednal. Že na jejich úpravě pracujete je mi prd platný.
Michaela, 14:19
Znovu se za komplikace omlouvám.
Pořád dokola se jen omlouvali, ale o kompenzaci ani ň. Prostě pořád stejní zloději. Jsem rád, že jsem už jinde.