http://www.opencall.cz/
Spuštění 2.9.2013
OpenCall chce oslovit hlavně cizince a turisty s levnějším voláním domů na předplacené kartě s měsíčním poplatkem. Chce si tak vybudovat lukrativní zákaznickou základnu.
Nabídka OpenCall bude postavená na předplacené kartě a dobíjení kreditu. Zákazník ale může využít i druhého tarifu OpenCall+, sice se nezaváže dlouhodobou smlouvou, ovšem operátor mu bude z kreditu každý měsíc strhávat 150 Kč jako paušál. Zákazník tak získá lepší ceny za volání. Pokud nebude mít na poplatek dostatečný kredit, přepne se mu služba do dražšího tarifu OpenCall Easy (viz tabulka dole).
OpenCall chce oslovit zákazníky v obchodech, ale především na internetu. Kampaň chystá i na zahraničních univerzitách v Praze.
Kartu OpenCall nabitou na 150 korun si zákazník může koupit za 250 Kč, zaplatí tak sto korun jako vstupní poplatek.
"Očekáváme jako největší skupinu zákazníků hlavně Ukrajince a Vietnamce, ale předpokládáme, že nejvíce bude Čechů," říká Vincent Charollais, ředitel společnosti DH Telecom, která nového virtuála provozuje.
Do konce roku by chtěl překonat hranici 20 tisíc zákazníků. Cílem podle něj je vybudovat bázi věrných zákazníků, se kterými bude dále pracovat. Cizinci a Češi s vazbami na zahraničí mohou přitom být zajímaví i pro oslovení s nabídkou dalších produktů.
Vstupní investice do virtuálního operátora je podle něj relativně nízká a pohybuje se kolem deseti milionů korun. Celková investice DH Telecom pak mezi 25 a 30 miliony. Ten nejen provozuje vlastního virtuála, ale také zprostředkovává přístup dalším do sítě Vodafonu.