Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Persbrandt 10. 9. 2021 21:50

Mel jsem u Kaktusu dat. balicek (se zrusenou obnovou), ktery podle appky mel vyprset 10.9. Na FB podpore mi potvrdili, ze balicek pobezi az do pulnoci, ze bude zrusen spis az po pulnoci. Tedy jsem predpokladal, ze ho cely dnesek 10.9. jeste budu moci vyuzivat. Proto mne nemile prekvapilo, kdyz mi uz dnes 10.9. brzy rano kolem 1 hodiny nocni prisla smska, ze balicek vyprsel.
Beru to trochu jako podraz. Pokud appka ukazuje platnost balicku do 10.9. bez dalsich podrobnosti, tak ma snad balicek platit cely den toho 10.9. nebo min. do casu jeho aktivace. Ale spis do pulnoci toho daneho dne, protoze podpora sama tvrdi, ze balicky Kaktusu se deaktivuji kolem pulnoci. Asi by si to meli opravit v appce, aby uvadela casove udaje, ktere skutecne sedi a ktere nebudou zakaznika uvadet v omyl.

Nesetkali jste se s timto? Nevite, tohle je standardni postup ukoncovani balicku u Katusu?

Btw. po jake jednotce uctuje Kaktus jednotliva data bez balicku, za kazdy zapocaty Mb, Kb nebo jak?
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 10. 9. 2021 22:42

1 Kč/MB, viz základní ceník, když nemáš balíček. Je k nalezení hned na úvodní stránce Kaktusu ;)
peta809
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 10. 9. 2021 23:03

Persbrandt: je to standardní, baličky platí do půlnoci. Není to chyba. Bylo to do půlnoci, pak zase nedávno do času aktivace balíčku. Byly v tom zmatky, tak to vrátili zpět do půlnoci. Ve tvém případě do půlnoci ze dne 9.9. na 10.9.

Kredit platí až do půlnoci (příkladem ve tvých dnech) ze dne 10.9. a 11.9.
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod yndezit 10. 9. 2021 23:18

No ale on píše, že mu ho utnuli o půlnoci 9.9. na 10.9.
yndezit
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 11. 9. 2021 00:00

Účtovací jednotka u dat je 100kB bez balíčku (0,1Kč) a u všech balíčků se účtuje po bajtech (viz ceník).
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod brumak 11. 9. 2021 10:32

Persbrandt píše:Mel jsem u Kaktusu dat. balicek (se zrusenou obnovou), ktery podle appky mel vyprset 10.9. Na FB podpore mi potvrdili, ze balicek pobezi az do pulnoci, ze bude zrusen spis az po pulnoci. Tedy jsem predpokladal, ze ho cely dnesek 10.9. jeste budu moci vyuzivat. Proto mne nemile prekvapilo, kdyz mi uz dnes 10.9. brzy rano kolem 1 hodiny nocni prisla smska, ze balicek vyprsel.
Beru to trochu jako podraz. Pokud appka ukazuje platnost balicku do 10.9. bez dalsich podrobnosti, tak ma snad balicek platit cely den toho 10.9. nebo min. do casu jeho aktivace. Ale spis do pulnoci toho daneho dne, protoze podpora sama tvrdi, ze balicky Kaktusu se deaktivuji kolem pulnoci. Asi by si to meli opravit v appce, aby uvadela casove udaje, ktere skutecne sedi a ktere nebudou zakaznika uvadet v omyl.

Nesetkali jste se s timto? Nevite, tohle je standardni postup ukoncovani balicku u Katusu?

Btw. po jake jednotce uctuje Kaktus jednotliva data bez balicku, za kazdy zapocaty Mb, Kb nebo jak?


Tak to ti tvrdili špatně. Balíčky platí 30 dní do času, kdy sis je aktivoval. Když jsem to aktivoval v 18:00, vypršelo to VŽDYCKY v 18:00. V appce ten čas vypršení možná nebude (nevim, nemám), ale v samoobsluze na webu to myslim bylo, že platí do...například 10.09., 18:00, i když to tam bylo vidět až ke konci, možná jenom ten poslední den, nevim přesně. Používal jsem teda jednorázový, systém ale bude nejspíš stejnej. Tu podporu je potřeba brát s rezervou, mně třeba říkali, že po žádosti o esim ji musim při nevyužití zase sám zrušit, i když přímo v samoobsluze bylo, že se po 48h zruší zdarma. Asi záleží, která nová studentka je tam zrovna na brigádě :-)
Zprávu před vypršením ti samozřejmě nepošlou, protože když to prokoučuješ a můžou ti to účtovat jako dial up, je to pro ně zlatej důl :-)
brumak
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 11. 9. 2021 18:13

Ipanema píše:Persbrandt: je to standardní, baličky platí do půlnoci. Není to chyba. Bylo to do půlnoci, pak zase nedávno do času aktivace balíčku. Byly v tom zmatky, tak to vrátili zpět do půlnoci. Ve tvém případě do půlnoci ze dne 9.9. na 10.9.
Kredit platí až do půlnoci (příkladem ve tvých dnech) ze dne 10.9. a 11.9.


No na kredit jsem se sice neptal, ale dekuji za pripominku. Cili rozumim vasemu komentu tak, ze pokud mam v appce uvedenu platnost kreditu 11.8.22, tak vyprsi o pulnoci z 11.8. na 12.8.22. Ale jestli je to tak, tak je to prave znak zbytecne zmatecnosti systemu - ze jednou je to do pulnoci po uvedenem dni, podruhe do pulnoci pred tim dnem.

-- 11. 9. 2021 18:32 --

brumak píše:Tak to ti tvrdili špatně. Balíčky platí 30 dní do času, kdy sis je aktivoval. Když jsem to aktivoval v 18:00, vypršelo to VŽDYCKY v 18:00. V appce ten čas vypršení možná nebude (nevim, nemám), ale v samoobsluze na webu to myslim bylo, že platí do...například 10.09., 18:00, i když to tam bylo vidět až ke konci, možná jenom ten poslední den, nevim přesně. Používal jsem teda jednorázový, systém ale bude nejspíš stejnej.


Tak mne ten balicek, jak sem psal, vyprsel kolem jedne hodiny v noci uvadeneho dne, tedy 10.9. A vsadil bych se, ze jsem ten balicek neaktivoval v 1 hodinu v noci. Spis to na mne pusobi dojmem, ze ty balicky skutecne dobehnou nejakou dobu po pulnoci, jak mi tvrdili na podpore.
Ovsem je fakt, ze to byl uvodni balicek na nove karte, ktery jsem nijak aktivne neaktivoval, nybrz ktery se aktivoval automaticky soucasne s aktivaci nove simky. Tak je teoreticky mozne, ze tam je nejaky rozdil oproti klasicky aktivovanym balickum.

PS Nevite, jestli i ted o vikendu funguje jejich FB podpora? Sic etam pisou SO, NE 8-22, ale jestli to neni nejaky stary udaj...
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 11. 9. 2021 18:47

Chápeš to dobře. Bohužel....
Podpora je až v 10 hod. od pondělí. Klidně jim napiš teď, ale odpoví až v pondělí.
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod Persbrandt 11. 9. 2021 19:23

Diky Ipanemo. Tak ted koukam, ze na svem FB ted maji napsano toto: "Tady se nás můžeš každý všední den od 10-22 h na cokoli zeptat a současně se tu dozvíš, co chystá Kaktus nového."
Ale vsadil bych se, ze tam jeste vcera nebo max. predevcirem byly uvedeny i ty vikendy. Tak mozna prave tedka tu vikendovou podporu zrusili...uz jsem chtel nadavat, ze pisou neco, co neni pravda.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod milbust 11. 9. 2021 19:56

radim píše:
milbust píše:Teď jsem zakoupil několik SIM za 75 Kč


A ty se dají koupit kde? Díky. :-)


Teď už asi nikde. Tato akční SIM byla nahrazena akční "Boží SIM"
milbust
Junior

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 11. 9. 2021 20:43

víkendová podpora nebyla co pamatuju nikdy
JayDeeSq
Junior

Odeslat příspěvekod pubouk 13. 9. 2021 16:38

Taky máte zkušenost, že Kaktus totálně ignoruje vaše dotazy na jejich služby? :-(

Obrázek
pubouk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peta809 13. 9. 2021 16:42

Nikdy jsem na Messengeru neměl problém, vždycky odpověděli. Neříkám že do hodiny, ale odpověděli. Nemůžu si na jejich podporu stěžovat.
peta809
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 13. 9. 2021 17:03

Proč zakládat další vlakno, když tady už jedno pro Kaktus existuje.
nnnokiaE52
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 13. 9. 2021 18:30

Re pubouk: oni odpoví, vždycky mi na jakýkoliv dotaz odpověděli, i když se někdy musí holt čekat
Nick Cave
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků