Nakonec jsem odpověď dostal po více než hodině a půl. Vůbec mne nenapadlo, že na zákaznickém chatu se může na první reakci čekat tak dlouho (zvlášť ve webovým prohlížeči, který bych normálně za chvíli zavřel). Chybí jim tam zpráva, že musím na odpověď čekat.
Odpovídající Gábi podle mne stejně dotaz nepochopila, nebo v ceníku kecají a účtování po 100 kB neplatí:
Ahoj,
omlouvám se za pozdní odpověď. Bohužel to je v ppndělí vždycky náročné. Na zprávy odpovídáme hned, jakmile se k nám dostanou �
Každý datový přenos se účtuje podle toho, kolik toho reálně vyčerpáš �
Gábi
Netušíte, jak to je? Potřebuju stále posílat GSM pozici z dětských hodinek s periodou 60 min až 1 min. Podle ceníku to ale vypadá, že bude podstatně lepší Oskarta. Celkové využití dat je malé, ale může to být hodně relací za den. Telefonování moc nebude, SMS téměř žádné (hodinky umí přes SMS jen alerty).
Omlouvám, se, že se téma threadu mění. Myslel jsem, že když odpověď Kaktusu dostanu, tak bude použitelná.