od m.x. 6. 11. 2024 11:19
Krátce po nákupu eSIM mám od opa zmeškaný hovor, tak nevím, jestli je to běžná praxe, nebo jsem za nějakého exota, co si stále neaktivoval žádná data, nebo je divné, že volal na automat. op linku vícekrát než bylo třeba pro aktivaci SIM, nebo příliš šťourá v nastavení, nebo jen chtěli přijít s nabídkou kvalitního hazardu, nevím, co si o tom mám myslet. (zpět volat nebudu, nepotřebuju, aby se v cloudech válely další vzorky mého hlasu, můžou mi napsat)
-- 12. 1. 2025 16:12 --
Hlásím, že data na den datují (za 25 Kč, "úžasných" 100 MB, rychlost asi neomezená (takže některý speedtest to může celé sežrat), pak 64 kb/s). (TescoM si sice má za 2násobnou cenu (ponašimu "jednou tolik") data úplně neomezená, jestli se nepletu, ale u tady Sazky je výhoda, že se to automatické zapínání balíčku dá zrušit v aplikaci)