Díky kluci, mail odeslán už včera, dám vědět:
"Dobrý den,
jmenuji se XY a jsem u O2 Family od léta 2021, kdy jsem k vám přešel na tarif O2 Family 1GB za 349. Předtím jsem byl 20 let u klasického O2. Jenže před Vánoci 2021, tedy před necelým měsícem, se objevil váš konkurent T-Mobile s "Výhodným tarifem", který obsahoval neomezené volání, SMSky a 1GB dat za 285 korun. 21. prosince 2021 jsem si u O2 Family vyžádal OKU a zahájil přechod k T-Mobilu. Za chvíli mi O2 Family volalo, ale hovor jsem ignoroval, protože jsem předpokládal, že mi stejně nic zajímavého nenabídnete. Později ale přišla tato SMSka, máte ji i v příloze tohoto mailu:
"Vazeny zakazniku, zustante s nami a vyberte si nekterou ze specialnich nabidek, garantujeme Vam ji naporad: neomezené volání a SMS + 1 GB dat za 249 Kč nebo neomezené volání a SMS + 5 GB dat za 349 Kč. Kliknete zde na https://www.o2family.cz/…as/ a zjistete detail. S ohledem na bezici proces prenosu Vaseho cisla zareagujte prosim nejpozdeji do 22.12.2021 20:00. Dekujeme, O2 Family, 841117118"
Nabídka se mi líbila, takže jsem objednávku u T-Mobilu stornoval, a zůstal u vás. Převčírem mi dorazilo od O2 Family vyúčtování, ve kterém mě zároveň upozorňujete na změnu podmínek. Od 29. března 2022 rušíte můj stávající tarif za 249 korun, přidáváte půl gigabajtu dat a zdražujete na 299 korun. Nelíbí se mi to. Vím, že můžu bez sankcí odejít, ale to není moc prozákaznické. Vůbec bych se tím býval nezabýval, kdyby si O2 Family odpustilo formulace GARANTUJEME a NAPOŘÁD, kterými se ohání v té textovce.
Pokud si vygooglíme význam těch slov, zjistíme, že GARANTOVAT známe RUČIT ZA NĚCO, případně GARANTOVANÝ znamená ZARUČENÝ, JISTÝ. A slovíčko NAPOŘÁD znamená PROVŽDY nebo NAVŽDY (přesvědčte se třeba zde:
http://www.dobryslovnik.cz/cestina?napo%C5%99%C3%A1d). Takže ta nabídka tarifu v SMSce měla znamenat, že mi ho zaručujete navždycky, třeba až do mé smrti. Jenže když mi zhruba po měsíci oznámíte, že můj tarif rušíte, tak takhle si význam slov GARANTUJEME a NAPOŘÁD opravdu nepředstavuji. Dělá si O2 Family ze zákazníků blázny?
Nepovažuji tento přístup z Vaší strany za korektní, já s Vámi zůstal a z druhé strany od Vás očekávám splnění slibu. Jinak by O2 Family nemělo používat termíny, jejichž význam nezná. Nebo je to od Vás záměr mást zákazníky?
Víc dat neocením, jsem na vozíku v důsledku mozkové obrny a používám tlačítkovou Nokii. Ze strany O2 Family bych považoval za korektní nabídnutí takového neomezeného tarifu, který dodrží cenu deklarovanou v prosinci 2021. Jinak budu nucený obrátit se na Český telekomunikační úřad, aby posoudil, kdo je v právu. Věřím ale, že k tomu nebudu muset přistoupit.
S pozdravem"
Athlon 200GE, Noctua NH-L9a Chromax, 2x8GB RAM DDR4 3000, Gigabyte B450-I, SSD Seagate Barracuda 120 500GB + SSD WD Blue 3D 500GB, Seasonic GX-550, Silverstone Sugo, 1x Noctua 140 mm (vpředu)