TELZ... to jako vážně?
Na moje gusto "příliš minimalistické" řešení a skoupé na informace na webu.
Můžu dobít kredit zadáním čísla mobilu na formuláři na webu - aniž bych se někam přihlašoval? Posílám peníze nějaké firmě v Helsinkách?
Do toho bych asi nešel...
Ale jinak souhlas, VoIP je fajn ke snížení cen za volání, pro soukromé osoby i firmy. U běžného volání už ten efekt zlevnění není tak velký jako kdysi, ale brutálně se vyplatí u volání do zahraničí a v roamingu.
Jen bych se raději díval po českých VoIP poskytovatelích - i když jsou docela "neviditlení", nikde nemají reklamu... je jich hodně a je z čeho vybírat. Kdysi jsem jich v nějakém přehledu viděl cca 50.
Já byl léta u VOX - 802.cz, ale pak jsem přešel k Odoriku a jsem spokojen. Poměr cena / výkon, technická podpora, způsob komunikace.
Odorik na VoIP telefonu na doma + aplikace typu CSipSimple v mobilu + v nejhorším případě zpětné volání (funguje i na hloupých mobilech, použitelné i pro důchodce...) => u mne náklady na telefonování cca 300 Kč
na rok při několika hodinách hovorů měsíčně (většinou hovory v rodině z Odorika na Odorik, tj. zdarma). K tomu nějaký nízký paušál na mobil, hlavně k zajištění příjmu (v mém případě Odepiš za 50 Kč na měsíc). Nestěžuji si.
-- 27. 8. 2022 17:51 --steve píše:Telz som do vcerajska nepoznal a viem, ze ceski VoIP operatori su daleko pred slovenkymi, najma co sa tyka ceny.
Slovenské VoIP neznám, nemohu posoudit. Ale předpokládám, že i Slovák so může pořídit služby českého VoIP operátora.
A pokud jde o magii s čísly... třeba již víckrát zmiňovaný Odorik při zřízení služby dává:
* buď pevnolinkové geografické číslo (přidělené na základě prohlášení zákazníka, že se vyskytuje na té adrese) - takže u mne normální česká mezinárodní předvolba + odpovídající region (2xx xxx xxx Praha, 3xx xxx xxx Jižní Čechy...)
* nebo CZ pevnolinkové nomadické číslo +420 910 xxx xxx (trochu podezřelé číslo)
* nebo umožňuje toto číslo zastínit mobilním číslem (vlastní mobilní číslo - Odorik ověřovací SMSkou s k=odem zjišťuje, zda číslo opravdu vlastním).
Při volání si mohu vybrat, zda mne volaný uvidí identifikovaného mobilním číslem, nebo "pevným" (a jde mezi tím flexibilně přepínat).