Telefon za cca 13k

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

UPOZORNĚNÍ:
Při zakládání nového tématu v této sekci se řiďte těmito pokyny. Jejich nedodržení může vést k zásahu moderátorů fóra MobilMania.cz
Děkujeme.

Odeslat příspěvekod simstriks 14. 9. 2016 15:25

Zdravím,

sháním phonek v hodnotě asi 13k... Momentálně vlastním Honor 6. Mám dva adepty...
Samsung S6 a LG G5. Nějaké názory? Popřípadě typy na další? Nejsem náruživý fotograf... Takže nepotřebuji telefon, kde bude hlavní přednost foťák. Očekávám špičkový výkon a displej... Ještě mě napadlo iPhone SE. Leč radši asi ten android.

Díky všem
simstriks
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lojzak02 14. 9. 2016 16:09

Jednoznačně LG G5 jako fotomobil nemá konkurenci a dá se k němu pořídit camera grip s baterií a hw spouští.

Pak klasika Huawei P9, Honor 8, Huawei Mate S, LG V10...
lojzak02
BAN

Odeslat příspěvekod simstriks 14. 9. 2016 16:17

Huawei P9 už je dražši a hlavně nepotřebuji takový foťák. Na Honor 8 jsem se taky díval, ale nemyslím si že mezi Honor 6 a 8 bude nějaký extra rozdíl ve výkonu. Huawei Mate S a LG V10 jsou už veliké... Max těch 5,3" co má LG G5 no... Ještě nějaký typ?? Co říkáte nen S6?

Díky
simstriks
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 14. 9. 2016 16:37

Co tě láká na S6, když nepotřebuješ tak kvalitní fotoaparát? Jinak možná než S6 je lepší vzít S7 z EU distribuce za 15k
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Bobolit 14. 9. 2016 16:46

Za me LG G5 určitě ne, ten se vůbec nepoved, škoda peněz za něj. Rozhodoval bych se mezi S6, LG V10, P9, Honor 8 a pokud nevadí velikost One+3. iPhone SE na dnešní dobu malý displej, teda pro mě určitě.
Bobolit
Junior

Odeslat příspěvekod simstriks 14. 9. 2016 16:53

Nick Cave - Displej, designe, výkon, zpracovani. S6 se mi hodne libi... Ale zajimaji me i dasli moznosti. S7 je už drahá...