Orange-na chyby zamestnancov doplati zakaznik!(prenos minut)

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod nahnevany 28. 1. 2007 17:34

Tato tema mala byt o zamestnancoch, a za tych musi byt firma zodpovedna a mala by si na nich davat pozor, pretoze ich vynou moze prichadzat o zakaznikov.
nahnevany
Junior

Odeslat příspěvekod multi1 28. 1. 2007 17:43

V tom maš pravdu, zamestnanci sú školený a tak, ale nikde nenajdeš takeho čo by neurobil chybu. Jasne, že pokliaľ ti povie blbosť a ty na zaklade toho urobiš peknu faktúru navyše, tak by s tym mali niečo robiť, ale to aj mnohí zneužívajú naročky. A najdu sa aj taký čo tam sedia a robia len také veci s ktorých niečo majú (prémie) a na ostatné zvysoka kašlú.
multi1
Junior

Odeslat příspěvekod martxe 28. 1. 2007 18:10

pre multi1: presne ako hovoríš!
martxe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rhett 28. 1. 2007 22:59

Multi1: Reagoval som len na Tvoju mylnu informaciu, ze Ta na skutocnost, ze Ta nahravaju neupozornia. Upozornia, vsade, uz jednoducho musia. Ak nesuhlasis s tym, ze Ta nahravaju, mozes polozit. Treba brat do uvahy aj fakt, ze spolocnosti, ktore si zakladaju na styku so zakaznikom MUSIA mat kontrolne mechanizmy, ako zvysovat ich uroven. A v konecnom dosledku znizovat ich chybovost. Ako si urcite v zivote postrehol, tak nic nie je 100%ne :)
No a k tomu, ze ma niekto premie za nieco, co urobi chybne (zle nafakturovane sluzby a pod.) je totalne, ale absolutne zcestne! Je to presne naopak...kriminalizujes bez konkretnych faktov a to je minimalne hrubo neeticke.

Martxe: V realite uz dost dlho a mam moznost ju vidiet z oboch stran:
Informaciu o tom, ci Ta niekto upozorni na nahravanie hovoru, alebo nie, si mozes precitat o par riadkov vyssie.
K tym reklamaciam - urobil si spravne, no pre pripad si mohol skusit este zaslat pripadnu nespokojnost k predmetnej reklamacii.
Co sa tyka mojho prispevku o umere bonity a stazovatelov, tu som myslel globalne, nebola namierena voci Tebe.
A co sa tyka tej informacie o prenesenych minutach - aku ma spolocnost moznost overit si, ci to co si spomenul, je naozaj pravda? Vzdy je to tvrdenie proti tvrdeniu. Napriklad mozem povedat, ze mi na predajnom mieste povedali nieco, co mi urobilo ujmu na financiach - pritom to nie je pravda a teraz budem ocakavat, ze ma niekto za to odskodni? Tym nehovorim, ze sa v Tvojom pripade stalo prave toto, ale ako zabranit takemu zneuzivaniu?

_____
Be wise, Be fair..
rhett
Junior

Odeslat příspěvekod martxe 29. 1. 2007 00:17

Ano je to tvrdenie proti tvrdeniu, ale mne to povedala pracovnička predajneho miesta Orange a jej to povedal pracovnik na telefone..A fakt si nevymýslam nato dovod nemám, nemam rád ked mna niekto osočuje a tým padom to nerobim ani ja. A nech si to overia u nej či hovorim pravdu je len na nej ci to potvrdi alebo vyvráti. Ja velmi dobre viem jej meno, no ja nechcem narobit problemy jej ale tomu kto to povedal jej nech on znáša nasledky, nech si to preveria ja som to v staznosti uviedol. To sa teda neboj ja ešte na to reagovat budem nenecham to tak ležat pohodené v kúte. Viem najdu sa všeliaky spekulanti a vymyslia si hoci co len aby na tom zarobili. Mozem povedat ze medzi nich nepatrim a vzdy a vsade chcem ist s cistým stitom. A ked uz davaju vseliake bonity tak si myslim ze nejaky storno poplatok ich zbiedy nevytrhne. A na druhej strane urcite som nebol sam kto na podobnu chybu zamestnanca doplatil, tak nebudem tu sediet zo zalozenymi rukami a hundrat si pod nos u nas sa musia naucit sa spravat k zakaznikovy. Ja im platim uz bez omeskania 8rokov ucty.
Takze by to mohli zohladnit. A nemusel som! Toto vsetko bolo ale bodka za tym vsetkym. Kolko rokov som im vypisoval a vyvolaval a zistoval co by sa dalo urobit so signalom az ked sa im to pokazilo tak si priznali ze to bolo zle zariadenie. Do vtedy ma odpinkovali s tym aby sme spisali peticiu ,,no dakujem ja este aby som behal pomeste a pisal peticiu. alebo sa odvolali ze to funguje spravne.

Dalsie ani 3mesice a kazil sa mi furt telefon no za to nemohli ale ked som chcel nahradny tak chcely zabespeku ako keby som im dost neplatil a nezaplatil tel. to by mali tiez zohladnit kto je aky zakaznik. To ma riadne nastvalo. Hlavna vec ze platim u nich za sluzby a este musim platit zabespeky za Nokiu6280 ktora stoji na trhu 10000 zabespeku 15000 tak to teda prehnaly.. ved to by dozralo kazdeho aspon mi mali vyst v ustrety ked som mal 3krat telefon v oprave.

A to o tom upozornovani neviem ci sa da nahravat jednostrane rozhovor určite da ale robil som v dvoch firmach telekomunikačnych a velmi dobre viem ako to tam beži pozachrbat a ako si ma nahrávali. A odpočuvali moje rozhovori. A viem že to je koli kontrole zamestnancov mne je to jasné ako facka.. A upozornovat by mali podla zakona ale kto im dokaze ze tak urobili. Veľa veci sa da zakryt.. Mas pravdu v čom hovoriš no len keby to bolo tak všetko podľa zakona tak by sme nepotrebovali policiu ani podobne vysetrovacie institucie.
martxe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rhett 29. 1. 2007 21:39

Martxe a kto Ta preboha osocuje? Polozil som len recnicku otazku, pred ktorou som Ta ubezpecil, ze to nemuselo byt prave v Tvojom pripade...okrem toho, co ked to prave ta Tvoja "kamaratka" pracovnicka pochopila inak a povedala Ti to, co Ti povedala? Alternativ je vzdy viac a preto riesenie nie je vzdy jednoduche, alebo prave take, ako by sme chceli a ocakavali.
Co sa tyka zabezpeky, tak je to uplne standardna vec: musia sa nejako zabezpecit pre pripad, ze ten mobil dotycny poskodi, alebo jednoducho streli niekde do bazaru - opat nemyslim Teba. Nemaju moznost overit, ci prave ten verny zakaznik nemoze zlyhat. To nie je ako ked si ides pozicat vrtacku od suseda ;) Ak za N6280 pytali viac, tak len kvoli tomu, ze ju nakupovali za taku cenu. Amortizacia sa tu nerata. Okrem toho na 6280 za 10.000 narazis len malokde, ak nepocitam neoficialne distribucne kanaly. Pokial viem, tak su na zapozicanie aj ine, lacnejsie telefony na preklenovacie obdobie.
Snad naposledy k tomu nahravaniu - oni Ta upozornia pred kazdym hovorom. O zakonom stanovenych podmienkach archivacie komunikacie radsej nepisme, k takym informaciam aj tak nemame pristup. A policia a ine vysetrovacie organy su tu prave preto, lebo zakony existuju, nie naopak :)

_____
Be wise, Be fair..
rhett
Junior

Odeslat příspěvekod martxe 29. 1. 2007 22:29

:shock: prepač ty asi nevieš čitat ja :arrow: nehovorim ze ma niekto osočuje, ja len vravim ze neohovaram (neosočujem)druhych bez dovodne, lebo mne sa to tiez nepaci ked mna ohovaraju. A mas pravdu čo piseš o zabespeke, ale je to trochu prehnané a aj tak ved ja im davam moj telefon v tej istej hodnote, aj ked mi povedali ze oni my nan podla zakona siahnut nemozu v pripade ze by som ten zo zabespeky nevratil. A co sa tyka ceny v pohode trhova cena bola mozno15000 (aj tak yi myslim ze ked to nakupuju vo velkom maju to trebars za polovicu trhovej ceny ,ale to je jedno nech maju.) staci ak ides do predajne T- mobile a pozres si realnu cenu na pulte za Nokiu 6280, mam v tom prehlad. A už predtým vysvytlo ze si pracovnik Orange. Ale to je jedno aj s tym odpocuvanim pokial tym nikomu neublizuju je mi to jedno.

A co sa tyka veci tej o ktorej je tu reč : Napisali mi ze im je to ľuto ze mi poskytli mylnú informaciu. Aj mne je luto ze to namam cim podlozit a dufam ze uz k podobnej situaci nedojde. "Ja som sice vedel a siel som do vojny aj ked som vedel ze ju prehram " Ked uz nic ine nech aspon o tom vedia ako to u nich chodí..Mozno si nabuduce daju pozor, lebo ja urcite. :) :!:

//matho83: duplicitny prispevok odstraneny
martxe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rhett 30. 1. 2007 01:09

martxe píše:A fakt si nevymýslam nato dovod nemám, nemam rád ked mna niekto osočuje a tým padom to nerobim ani ja. /quote]


1. Citanie mi islo vzdy celkom dobre, ale zjavne som teraz asi necital to, co si Ty myslel ;)
2. Vojnu si viacmenej vyhral, pretoze uznali chybu, aj ked Tvoje vitazstvo neprinieslo vacsiu "korist".
3. Nemas pravdu, nie som pracovnikom OSK, ale som skor nadstandardne informovany ;)
Inak by ma aj celkom zaujimalo, podla akych indicii tak usudzujes :)
Be Wise, Be fair
rhett
Junior

Odeslat příspěvekod multi1 30. 1. 2007 10:02

rhett: asi sme sa nepochopili, nehovorím o zlých fakturáciach ale keď dôjde x ľudí nastyviť WAP, MMS,... a neviem čo všetko tak predajca nieje povečšine nadšený. Prečo? Lebo je to pre neho práca navyše. Bol som si aktivovať MMS(ešte keď sa za to platilo - no problem), keď ale dali MMS zadara(myslím službu) tak som to bol zmeniť samo, že skoro bez ochoty. Poslal som si MMS a došlo mi, že kukni na webe. Nabehol som tam, že prečo to nejde. Mila pracovnička mi zrušila úplne službu MMS. nato bol mobil v oprave - nový SW a samo že nastavenia znovu,... 3x kym to rozchodili až som trafil na toho spravneho predajcu :tleskani par sekund a beži mi to bez problemov. Takže o tom som myslel. Proste každý zamestnanec, ktorý je motivovaný sa snaží zarobiť čo najviac a keď ma prstom pohnuť zadara, ....
multi1
Junior

Odeslat příspěvekod nahnevany 30. 1. 2007 10:08

To je pravda, je to o motivacii a vybere spravnych pracovnikov na spravne miesto (zakladna poucka personalneho manazmentu). A ked to nedokazu je to ich chyba.
nahnevany
Junior

Odeslat příspěvekod nihil 30. 1. 2007 10:54

to multi1: Ja Ti ukazem pohlad z druhej strany pultu. Denne pride cca 5-10 ludi nastavit MMS, WAP a ja neviem co este.OK.Nastavis.(mimochodom , nastavoval si uz niekedy MMS na starsich modeloch Siemens a Sagem.Ak ano , tak vies o com pisem)
Pride cca 5 "otravovacov" co chodia pravidelne kazdy druhy den opytat sa na nieco velmi "dolezite".Par ludi sa pride opytat na akcie,a prijmes cca 3 pokazene MT do opravy.A je tu obed a Ty si nepredal ani jeden pausal.
A kolega vedla aktivuje cele doobedu.Preco?Pretoze "NEDOKAZE" dobre poradit a po case nikto k nemu nechodi po radu, lebo vzdy "poradi" zle.Na konci mesiaca si Ta zavola supervizor na pohovor a opyta sa Ta preco mas take mizerne plnenie planu , ked Tvoj kolega ma 120%? Uz to zacinas chapat? Nemas plnenie planu, nemas premie a ked sa to zopakuje, nemas ani miesto. Mas dve moznosti:Bud budes taky ako Tvoj kolega, alebo sa tak neponizis ako Tvoj kolega a pocas predaja jedneho pausalu, zoberies do opravy 3 MT, vybavis 2 reklamacie faktury, poradis 5 zakaznikom, urobis 3 nastavenia MT a zomries na infarkt.Ale to je len moj uhol pohladu.
nihil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod multi1 30. 1. 2007 11:53

ano poznam (potešia zahraničné modely), veď o tom sa tu píše, že keď natrafiš na niekoho komu sa nechce tak to urobí expresne rýchlo, ale nanič, lebo ako som písal a ako hovoríš neplní plán takými vecami. A ak sa vyznáš pohraješ sa s tým a o mesiac vidíš ako nepride k tebe uzatvoriť zmluvu ale do vedľajšej predajne resp. ku kolegovi, lebo ty zase vybavuješ iné veci. Samo, že každá minca má dve strany ale rozoberá sa tu pohľad zákazníka a nie predajcu. Asi toľko.
multi1
Junior

Odeslat příspěvekod nihil 30. 1. 2007 12:53

Prepac, asi som prehliadol fakt ze sa tu rozobera len pohlad zakaznika.

P.S.:Je naivne si mysliet ze operatorom ide o dobro zakaznikov.Je uplne jedno ci si platil 10 alebo 200 rokov.Ako osoba si pre nich uplne nepodstatny.Nechcem sa nijako dotknut Tvojich citov ale pre nich existujes ako cislo(mas predsa kod zakaznika), kym platis-dobre, ak platis vela-este lepsie, odides-pride druhy.(Okrem toho kam by si isiel?).

Toto naozaj nebolo namierene proti Tebe, takto uvazuje Monopol-Duopol..atd...
nihil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod multi1 30. 1. 2007 13:04

:-P no jasne do vedľajšej predajne :-P ale nie len chcem povedať, že niekedy majú zákazníci smolu, keď ma predajca "blbí" deň, a je to vidno aj na správaní kolektívu (mimo vianoc, tam nie je čas tam je zákazník len poradové číslo) pokliaľ majú dobrú náladu tak sú ochotnejší.
multi1
Junior

Odeslat příspěvekod rhett 31. 1. 2007 00:33

Multi1: Nastavenia sa posielaju spravami - staci zavolat na 905ku a poslu Ti ju raz dva, nemusis nikde cakat a krcit nosom nad znechutenymi predajcami ;)

nahnevany: Nemas celkom pravdu. Tvoja formulacia sa da pouzit len pri firmach s nizsi poctom zamestnancov, ale pri velkych korporaciach, kde je 1000 zamestnancov, je to ako v strojovej vyrobe - nepodarky sa odstavia, alebo same zmiznu z pasu, to kvalitne ide dalej do "vyroby". Suciastky sa vsak v tomto obore opotrebovavaju daleko rychlejsie a nove idu do vyroby casto neopracovane - na pohlad zacarovany kruh. Okrem toho su velke a zname firemne znacky lakadlom aj pre uchadzaca o zamestnanie (niekomu na tom zalezi viac, ako na praci, ktoru vykonava) a ten aj napriek tomu, ze sa prve tri mesiace snazi, tak po skusobnej dobe vypne a bezi na volnobeh. To je problem u akehokolvek zamestnavatela a nie je jednoduche sa s nim vysporiadat. Zakony Ta chrania a pokial neurobis vyslovenu hlupost proti predpisom, tak Ti vlastne zamestnavatel nemoze nic. Je to len a len o ludoch, ich vztahu k praci v paralelne formovane schopnostami manazera. Ako som uz pisal inde, zakaznicky servis na Slovensku (globalne) ma vyrazne vady, ktore sa odstrania len casom, vyssim konkurencnym prostredim a zlepsenim pracovnych podmienok a profesionalizaciou. Iste, niekto by povedal aj kritikou, ale v tom pripade len konstruktivnou :)

Nihil: Cisla nepustia,to je fakt, ale ak si predajca a beries svoju pracu seriozne, znizis sa tak, ako pises? Potlac na zmenu kvalitativnych a kvantitativnych ukazovatelov hodnotenia. Viem, lahko sa to hovori, ale pomozes tym vsetkym zainteresovanym - ako pravil Mr.Darwin - najslabsi "umieraju" najskor ;)
Be Wise, Be fair
rhett
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků