Orange-na chyby zamestnancov doplati zakaznik!(prenos minut)

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod nahnevany 31. 1. 2007 10:25

O tomto by sa dalo dlho polemizovat, ale na inej stranke ako o mobiloch.
nahnevany
Junior

Odeslat příspěvekod nihil 31. 1. 2007 16:17

rhett: Ty by si nieco menil, ak nie len Tvoj priamy nadriadeny ale aj ten nad nim tlacia na Teba aby si zvysil cisla predaja?Ani pre nich nie je podstatny Tvoj vykon, co si robil , kolkym si pomohol, atd...atd...

Podstatny je predaj PAUSALOV!!!Nic viac, nic menej.Uz si konecne prestanme malovat svet na ruzovo.Nad sebou mas 5, 10, 20 rychlostruhanych Inzinierov ktory si kazdy den do svojej Excelovskej tabulky potrebuju dopisat vyssie a vyssie cisla.Nemaju ani ponatia o tom ako to chodi v telekomunikaciach, 90% z nich pracovalo napr.: v Opavii, v OMV,v TESCU atd...proste nic s telekomom.Ale kazdy z nich ma patent na rozum.Jednoducho plati zasada:

Nerozumiem tomu ale vysvetlim Vam ako na to!
nihil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borizz 31. 1. 2007 20:25

Pani uplne nadherne sa cita vasa diskusia..musim povedat ze zvacsa s vami suhlasim..ono najlepsie by bolo, keby si to zopar ludi vyskusalo na vlastnej kozi. Cisla su samozrejme najdolezitejsi a stale jediny meratelny ukazovatel. Preto nikoho nezaujima, ci si ty konkretne niekomu pomohol, ulahcil cas alebo dokonca peniaze. Ak to nie je na papieri tak dotycni najvyssi to samozrejme nevidia. A je tu este jeden aspekt. Ak sa clovek citi ukrivdeny, tak ide takmer linku roztrhat len aby sa dovolal svojho prava. Ale akonahle odchadza poteseny korektnou radou, tak jeho euforia potrva nanajvys po cestu domov. A viac si na to ani nespomenie. Ale samozrejme je len velmi male percento ludi, ktore o tom daju vediet aj dalej, alebo to potiahnu az po oficialnu pochvalu. Ale na to sa spoliehat neda. A tak su ludia stale najviac motivovany co najvyssimi cislami. A to nefunguje takto len u operatorov, ale vsade kde existuje vztah predajca vs. zakaznik.
Sony Ericsson P1i (Elena) + HPM-82 + Sony EX71SL + 1GB M2
Sony Ericsson M600 (Lili) White Edition + 512MB M2
Ericsson T65, Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson K700i
borizz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nihil 31. 1. 2007 21:07

teraz vazne len tak za okraj:: Za 7 rokov sa mi raz stalo ze niekto komu som zachranil cca 8 tisic korun mi doniesol flasu vina ako vdaku.Pritom som vyriesil nespocetne mnozstvo reklamacii od svojich kolegov(ktore oni sami sposobili a neskor odmietli riesit) a ti zakaznici to dobre vedia, napriek tomu ked ich stretnem v meste(tych zakaznikov), tvaria sa ze ma nepoznaju.

Jednoducho mozes robit cokolvek, aj tak Ta budu povazovat za sucast aparatu, ktory zije z ich penazi.Tak na co sa zbytocne snazit?Kvoli dobremu pocitu?

Uz davno neviem co to je.
nihil
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borizz 31. 1. 2007 23:41

Amen :D mas maximalnu pravdu...
Sony Ericsson P1i (Elena) + HPM-82 + Sony EX71SL + 1GB M2
Sony Ericsson M600 (Lili) White Edition + 512MB M2
Ericsson T65, Sony Ericsson T68i, Sony Ericsson K700i
borizz
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků