noremorse píše:@Albert.Bert naopak u Garminů je platba velmi jednoduchá. Aby se nemusel zadávat PIN pokaždé před každou platbou je třeba mít stále aktivovaný snímač tepu. Pokud hodinky sundáš a znovu nandáš je třeba opět jednorázově zadat PIN.
Píšu o vlastní zkušenosti, snímač mám samozřejmě zapnutý. Navíc tento problém popisuje napříč internetem celkem dost uživatelů. Hledat se mi to aktuálně nechce, nicméně když jsem na tento problém u sebe narazil, googloval jsem a našel dost stížností právě na toto. A ne, snímač tepu to nikdy u nikoho nespravil, tak to prostě je.
Mohu nicméně potvrdit, že po krátké době (někdy 5minut jindy 10hodin) platba funguje i bez tohoto opětovného zadávání kódu. Nicméně záleží na náladě hodinek, abych tak řekl. Ještě mě napadá, zda na to nemůže mít vliv i banka? U KB se totiž často stává, že po delším používání bez PINu, najednou PIN vyžaduje (fyzická karta). Prodejci, pokladní, obchodníci mi víceméně potvrdily, že se s tímto setkávají často a vždy je to KB.