Samsung S21 5G, S21+ 5G, S21 Ultra 5G - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod DirtyKing 22. 10. 2021 17:51

Jojo, kamarád, tvoje klasická báchorka :-D. Jinak za sebe jsem měl chvilku na pár dnů i S21 a co se týče kvality hovorů, přišlo mi to u T-Mobile s iPhonem na stejno. Resp. žádný rozdíl jsem nepocítil. Kdežto u levné “A” řady bylo znát, že ta kvalita hovoru nebyla taková dobrá, alespoň podle mého subjektivního pocitu.
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cardi2 22. 10. 2021 17:57

DirtyKing: tak aspoň jsem si ověřil že lže. Díky za info i od tebe.
cardi2
BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 22. 10. 2021 18:48

cardi2 píše:DirtyKing: tak aspoň jsem si ověřil že lže. Díky za info i od tebe.



Jak jsem psal, “přišlo mi to”. Nejsem akreditovaná laboratoř, abych spolehlivě mohl říct co je a nebo není lepší.
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miseb79 22. 10. 2021 20:41

ZdenaC23 píše:Ahoj, přidávám info k problému. SIM včerejškem vyměněna a bez výsledku, nic nového, problém zůstává. V O2 po mně chtějí kdy jsem volal, komu jsem volal, odkud jsem volal a jestli má někdo ten samý problém. Další rada a jediná předpokládám je změna operátora.

Skus zmenit SIM ineho operatora (trebars si pozicaj od kamosa len na test). Tym vylucis vplyv mobilnej siete (co je dost podstatne). Ak ti to bude robit aj s druhou SIM, problem je na 99% v telefone. O2 to chce od teba preto, ze chce spustit trace, aby zistil na ktorej bunke si v danom case bola a nasledne potom bude pozerat sietove statistiky.
miseb79
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod cardi2 23. 10. 2021 11:08

Takže reklamace ;)
cardi2
BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SerifJohn 24. 10. 2021 11:29

Reklamace ceho? To je vlastnost produktu :D
SerifJohn
Junior

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 24. 10. 2021 12:48

Vždyť mu to samé dělal i předchozí mobil, takže přístrojem by to logicky být nemělo, reklamace by byla zbytečná.

ZdenaC23 píše:Dobrý den, prosím o radu. Před pár dny jsem koupil SG s21 vlastně kvůli tomuto problému, který se mi projevoval už u SG s10e. Problém je takový, u některých čísel během hovoru se zničehonic hovor ztlumí (jakoby druhá strana mluvila přes kapesník) a jde dost zle (tlumeně) rozumět. U s10e jsem zkoušel obnovit tovární nastavení, ale nepomohlo. Proto jsem koupil nový s 21 a zhruba po pěti dnech co funguje se tento problém objevil znovu. Děkuji za rady zd
qxdxqxdx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod misut 24. 10. 2021 13:16

Máte niekto spigen neo alebo air? Niesu moc hrubé? Alebo aké obaly pouzivate?
misut
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod danbed 24. 10. 2021 15:10

Spigen mám, ale ten s tou vyklápěcí packou. Je malinko bytelnější, ale fakt ochrání mobil dokonale. Spigeny používám už léta a nedám na ně dopustit.
S22 ultra - S21 Ultra- Z Flip3 - OnePlus 8 Pro - S10+ - Oneplus 6T - S9+ - Huawei Mate 10 Pro - OnePlus 5 - OnePlus 3 - S7 Edge - NOTE 4 - OPPO 7a - Lumia 925 - Lumia 920 - LG G3 - SONY Z3 - asi dalších 20 - a první byla Nokia MD59 v roce 1995 :)
danbed
Junior

Odeslat příspěvekod cardi2 24. 10. 2021 16:22

Danbed: souhlas já to samé. Jedině spigen. Akorát škoda že verze Crystal clear žloutne po pár měsících. Problém to udělat s Uv.
cardi2
BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ZdenaC23 24. 10. 2021 19:43

Koupil jsem nabijeci SIM od jineho operatora, zkousim volat z teto nove SIM a problem neni, takze je asi problem v operatorovi, v nejake kvalite hovoru. Volal jsem na linku O2, kde mi bylo receno, at pisu casy, kdy jsem volal, na jake cislo jsem volal a oni to nasledne nejak vyhodnoti.
ZdenaC23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod cardi2 24. 10. 2021 20:41

Proč to ale nedělá všem? To mi hlava nebere.
cardi2
BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miseb79 24. 10. 2021 21:05

no delalo by to vsem, keby boli na rovnakom mieste (t.j. chyteny na rovnaku bunku daneho operatora). Cize ja to vidim na kapacitny problem, ako som pisal vyssie - asi ide hovor do halfrate kodeku.
miseb79
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ZdenaC23 25. 10. 2021 08:58

Víš o čem mluvíš a děkuju za rady. Pro mě jako telefonujícího smrtrlníka je tento problém otravný a nevím, zda mi operátor v tomto pomůže.
ZdenaC23
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 25. 10. 2021 11:02

No pomohla by ti změna operátora.
qxdxqxdx
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků