Samsung Galaxy A52/A52 5G - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Odeslat příspěvekod rokane 27. 3. 2021 09:13

Zdravím,
nějaké zkušenosti s tímto telefonem? Vím,že je to novinka,ale kdyby náhodou ;-)

Obrázek
Naposledy upravil Loader dne 2. 4. 2021 10:55, celkově upraveno 2
Důvod: Založeno jako oficiální téma
rokane
Junior

Odeslat příspěvekod zumzumzum 27. 3. 2021 18:14

Na youtube na kanále: techArena máš novou recenzi!
Samsung Galaxy A52: Úžasně všestranný
Měl jsem tolik mob. telefonů že se mi sem ani všechny nevejdou. Aktuálně používám Motorola Moto G 5G Plus + Garmin Instinct Solar
zumzumzum
Místní informátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavuk.sk 28. 3. 2021 17:42

Zdravím Vás. Nemáte niekto vedomosť o tom, či je možné zmeniť funkciu home tlačítka pri podržaní? Je tam nakonfigurovaný nejaký Google assistant a ja by som tam potreboval vyhľadávač Google.... Ďakujem....
pavuk.sk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jerry7650 29. 3. 2021 14:44

Stalo se Vám někomu, že by nešel na A52 spustit Samsung Members, kde jde vyzvednout ten kupon na Galaxy Buds +. Kupoval jsem teď mobil na Electroworld, takže předpokládám, že to bude česká distribuce (přímo tam i Buds+ inzerují) a aplikace Members mi píše, že není v této zemi podporovaná a ani se nespustí....

Už to tedy řeším s infolinkou Samsung a mají mi dát m vědět, jestli není nějaká chyba s IMEi, tak uvidíme...
Jerry7650
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pavuk.sk 29. 3. 2021 21:34

Mne to na slovensku išlo v pohode...
pavuk.sk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M. 1. 4. 2021 07:42

Je mozne prohodit softwarova tlacitka v navigacnim panelu? V navodu jsem to nenasel.
"Systém GPS není určen pro přesné určování polohy
a nikdy byste neměli výhradně spoléhat na data
o poloze získaná z přijímače GPS a rádiových sítí pro
zjišťování polohy nebo navigaci."
M.
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PD 1. 4. 2021 14:29

Nastavení --> Displej --> Navigační panel --> Pořadí tlačítek

Teda alespoň na A40 to tak je
Mot. T180 | SX1 mod. (Symbian OS 6.1) | N80 (Symbian OS 9.1) | E71 (Symbian OS 9.2) | Huawei U8160 (Android 2.2.1) | LG Optimus L9 II (Android 4.4.2) | Samsung Galaxy A40 (Android 10)
PD
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HonzaP0 2. 4. 2021 10:27

Jerry7650 píše:Stalo se Vám někomu, že by nešel na A52 spustit Samsung Members, kde jde vyzvednout ten kupon na Galaxy Buds +. Kupoval jsem teď mobil na Electroworld, takže předpokládám, že to bude česká distribuce (přímo tam i Buds+ inzerují) a aplikace Members mi píše, že není v této zemi podporovaná a ani se nespustí....

Už to tedy řeším s infolinkou Samsung a mají mi dát m vědět, jestli není nějaká chyba s IMEi, tak uvidíme...


Narazil jsem na stejný problém dnes.
Telefon jsem koupil včera, a Samsung Members spustit šlo. Nicméně nešlo mi dokončit registraci produktu, neustále mi to psalo něco ve smyslu, že přihlášení expirovalo. Ze zoufalství jsem v nastavení v aplikacích u Samsung Members promazal data a od té chvíle už mám jen hlášku, že v "této zemi není aplikace podporována". Nepomohlo už ani Samsung Members odinstalovat a nainstalovat znovu.

Kdyby vám podpora Samsungu něco poradila, dejde, prosím, vědět.
HonzaP0
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jerry7650 2. 4. 2021 12:42

Prozatím na odpověď čekám, před chvílí jsem volal znovu a mám počkat na technika v úterý, tak snad budu vědět více.
Jerry7650
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mighty.hruz 2. 4. 2021 17:10

HonzaP0 píše:
Jerry7650 píše:Stalo se Vám někomu, že by nešel na A52 spustit Samsung Members, kde jde vyzvednout ten kupon na Galaxy Buds +. Kupoval jsem teď mobil na Electroworld, takže předpokládám, že to bude česká distribuce (přímo tam i Buds+ inzerují) a aplikace Members mi píše, že není v této zemi podporovaná a ani se nespustí....

Už to tedy řeším s infolinkou Samsung a mají mi dát m vědět, jestli není nějaká chyba s IMEi, tak uvidíme...


Narazil jsem na stejný problém dnes.
Telefon jsem koupil včera, a Samsung Members spustit šlo. Nicméně nešlo mi dokončit registraci produktu, neustále mi to psalo něco ve smyslu, že přihlášení expirovalo. Ze zoufalství jsem v nastavení v aplikacích u Samsung Members promazal data a od té chvíle už mám jen hlášku, že v "této zemi není aplikace podporována". Nepomohlo už ani Samsung Members odinstalovat a nainstalovat znovu.

Kdyby vám podpora Samsungu něco poradila, dejde, prosím, vědět.


Mal som rovnaky problem. Vsimol som si, ze mozem updatnut Appku Members -> nic sa nezmenilo, ale potom som si vsimol, ze mozem updatovat aj samotny operacny system Android a to tento problem vyriesilo. Vyskusajte!
mighty.hruz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Martin768 2. 4. 2021 17:59

Zdravím, vidím, že nejsem sám, co s registrací bojoval. Po spuštění Samsung Members mi vždy cca po 10 sekundách ukázala dialog "... není v této zemi podporována...". Aplikaci jsem několikrát přeinstaloval, ale nepomohlo. Zkoušel jsem spustit jak s wifi tak mobilními daty, nepomohlo. Mobil jsem restartoval a hned po startu spustil aplikaci - fungovala, ale jen několik sekund, pak se objevil dialog, spustil jsem ji znovu a okamžitě klikl na modré tlačítko - registrováno.
Btw. v mobilu zřejmě musí být simka, svojí mám kvůli velikosti stále ve starém mobilu, takže jsem použil tu, co mi dal e-shop jako dárek. Zabil jsem tím skoro 2 hodiny, gratulace Samsungu.
Martin768
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod HonzaP0 2. 4. 2021 22:00

Tak mi se právě spuštění Samsung Members i následná registrace povedla.
Zkusil jsem pár rad, které jsem kde našel na netu včetně tohoto fóra.
1) Provedl jsem aktualizaci Samsung Members.
2) Provedl jsem aktualizaci systému.
3) Ihned po restartu jsem spustil Samsung Members a rychle odklikl modré tlačítko.
Pak už šlo vše hladce.
HonzaP0
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zzekon 6. 4. 2021 08:52

Zdravím , tak i přes aktualizaci systému, odinstalace a reinstalace my aplikace stále nefunguje.. Nemáte nějaký typ co s tím ? Volal jsem na zákaznickou linku a jediná rada tovární nastavení - asi to nechtějí řešit.. to fakt nechci,děkuji za info
zzekon
Junior

Odeslat příspěvekod yecjel 6. 4. 2021 19:03

Mam stejny problem, jen jsem to zkousel resit se supportem Samsungu. Zhruba kazde 8 mazani dat a restart me aplikace pusti dal. Fakt super naprogramovany. Podpora mi tvrdi, ze muj IMEI je urceny pro Nemecky trh a ze Alza.cz distribuuje telefony v CR nelegalne, jako sedy dovoz. Kdyz jsem se proklikal Nemeckymi formulari, tak me to odmitlo, ze IMEI je uz pouzity a sluchatka nedostanu. Asi mi zeleny mimozemstan ukradl sluchatka a prebalil telefon, i nalepky byly neposkozene. Na letacku nejsou servisni kontakty do Nemecka, jen do vychodnich zemi plus Rakousko a Italie. Podpora Samsungu mi rekla, ze mam telefon okamzite vratit prodejci!

-- 6. 4. 2021 20:36 --

Tak do aplikace Samsung Members uz se dostanu spolehlive:
1. smazat data aplikace Samsung Members
2. nastavit telefon do modu letadlo
3. restartovat telefon
4. spustit aplikaci SM
5. povolit WiFi
6. zkusit znovu aplikaci
7. zkusit znovu aplikaci
8. zkusit znovu aplikaci
yecjel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jerry7650 6. 4. 2021 20:51

Ahoj, tohle Samsung slušně zvoral.... nejen Alza, ale u mě to byl Electroworld.
Nicméně co zabralo u mne. Odinstaloval jsem Samsung Members a stáhnul si APK ze stránek apkimirror verzi Samsung members 3.8.02.3, tzn. starší než ta aktuální.
Tahle verze šla nainstalovat a hlavně - i spustit. Takže jsme se úspěšně prokousal žádostí a teď čekám na schválení.....
Nechávám ale i otevřený support od nich, mají mi do konce týdne volat co a jak, tak jsem fakt zvědavý. Nicméně předpokládám, že ta jejich appka si ověřovala podle IMEi, že mám nárok na sluchátka (a těžko asi bude Alza nebo EW prodávat šedivky)
Jerry7650
Kolemjdoucí

Další stránka