Google Pay na Galaxy Watch4 classic LTE

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mcom 8. 10. 2021 06:38

Ahoj, mám problém rozchodit Google Pay na Watch4 46 classic LTE. Hodinky mám spárované s Galaxy S20 přes Samsung Wearable a vše bez problému funguje. V telefonu Google Pay používám. Jakmile se ale snažím spustit do hodinek doinstalovanou apku Google Pay, napíše mi to: Zkontrolujte připojení k síti. Zkontrolujte připojení a zkuste to znovu. Bluetooth mám spuštěný, heslo v hodinkách nastavené, Googl účet v hodinkách vidím. Nic nepomáhá. Psal jsem na Helpdesk Samsungu, navrhli mi hard reset hodinek, bez úspěchu. Psal jsem si s Helpdeskem Google a ti mi napsali, abych zkontroloval, jestli je v hodinkách spuštěná apka Wear OS by Google, ale ta v hodinkách není a není pro hodinky v Google Play k dispozici, tak jsem ji nainstaloval do telefonu. Bohužel ta hodinky nenajde a při párování se znovu doinstaluje a spouští Samsung Wearable (a to i když předtím SW odinstaluji). Jsem bezradný a prosím někoho, kdo Google Pay na Watch4 používá, aby se mi ozval. Děkuji.
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod orgasmic 8. 10. 2021 07:13

Wear OS není appka, ale samotný operační systém, tyhle podpory jsou vážně k hovnu :D
Zkoušel jsi tohle?

Nastavení - přejít na Připojení >> NFC a jako mobilní platební metodu vybrat Google Pay.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mcom 8. 10. 2021 08:30

Ano, NFC mám nastaveno pro Google Pay.

-- 8. 10. 2021 09:33 --

Mě to připadá, jako by nedošlo k ověření mého účtu na Google. Když se otevírá apka Google Pay, před tím, než se objeví hláška "Nejste připojeno k síti" problikne možnost vybrat Google účet. Vidím tam svůj účet, ale nestihnu na něj kliknout. Jen na krátko problikne a hned se objeví hláška a opakujte...
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod orgasmic 8. 10. 2021 09:04

Asi bych to reklamoval.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mcom 8. 10. 2021 09:20

Jsem stejného názoru... je ale divné, že vše ostatní funguje... No nedá se nic dělat, ještě že stihnu 14 denní lhůtu :-)

-- 8. 10. 2021 10:21 --

V recenzích na apku Google Pay jsem viděl popsaný stejný problém, tak jsem si myslel, že to bude jen v nastavení.
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod mcom 8. 10. 2021 12:41

Tak že, obchod Datart mi vyšel vstříc a hodinky mi rovnou vyměnili za nové. Ještě jednou děkuji za vstřícnost. Na prodejně rychlá konfigurace a přihlášení k telefonu, instalace Google Pay a naprosto stejný výsledek. Aplikace hlásí: Zkontrolujte připojení k síti. Zkontrolujte připojení a zkuste to znovu. Tak že alespoň vím, že hodinkami to není... Budu pátrat dál.
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod orgasmic 8. 10. 2021 13:52

Používáš google účet nebo Gsuite?

Tohle jsi zkoušel?
https://support.google.com/pay/answer/7 ... %3DAndroid

Speciálně toto:
Watch says "Can't connect" and freezes when adding a card
Make sure your phone's Bluetooth is on.
On your phone, open the Wear OS app Wear OS by Google.
At the top, make sure it says "Connected."
If it says "Disconnected," try these steps.
On your watch, open the Google Pay app and try to connect again.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mcom 11. 10. 2021 06:56

Ano, vyzkoušel, používám Google... to je i rada, kterou jsem obdržel od Help-desku Google. Akorát, že oni mi napsali ...On your watch... což je zavádějící.
Mluvil jsem s podporou Samsung (ČR) a operátor mi potvrdil, že sám tyto hodinky používá k placení. Tedy služba je aktivní. Prošli jsme nastavení, vše se zdá být nastaveno správně. Doporučil mi hard reset telefonu, nebo vyzkoušet jiný telefon. HR se mi zatím dělat nechce, tak zkusím jiný telefon.
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod mcom 12. 10. 2021 09:18

Tak problém vyřešen... Na Googlu jsem si vytvořil nový účet, přidal jsem ho do mobilu jako druhý a nakopíroval do hodinek. Apka Google Pay se bez problému nainstalovala a účet ověřil, karty mám přidané, vše funguje jak má... Proč to tak je nevím.
mcom
Junior

Odeslat příspěvekod Jirka337 7. 12. 2021 07:05

Něco máš špatně s účtem. Nic jiného to být nemůže. Už jsem to někde četl na xda foru.
Jirka337
BAN MM.cz


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků