od mcom 8. 10. 2021 06:38
Ahoj, mám problém rozchodit Google Pay na Watch4 46 classic LTE. Hodinky mám spárované s Galaxy S20 přes Samsung Wearable a vše bez problému funguje. V telefonu Google Pay používám. Jakmile se ale snažím spustit do hodinek doinstalovanou apku Google Pay, napíše mi to: Zkontrolujte připojení k síti. Zkontrolujte připojení a zkuste to znovu. Bluetooth mám spuštěný, heslo v hodinkách nastavené, Googl účet v hodinkách vidím. Nic nepomáhá. Psal jsem na Helpdesk Samsungu, navrhli mi hard reset hodinek, bez úspěchu. Psal jsem si s Helpdeskem Google a ti mi napsali, abych zkontroloval, jestli je v hodinkách spuštěná apka Wear OS by Google, ale ta v hodinkách není a není pro hodinky v Google Play k dispozici, tak jsem ji nainstaloval do telefonu. Bohužel ta hodinky nenajde a při párování se znovu doinstaluje a spouští Samsung Wearable (a to i když předtím SW odinstaluji). Jsem bezradný a prosím někoho, kdo Google Pay na Watch4 používá, aby se mi ozval. Děkuji.