Samsung Galaxy Z Fold4 5G & Z Flip4 5G - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Erzebethka 18. 12. 2023 12:07

Jej a ještě jedna věc, co jsem nedokázala vyřešit:
6, Přenos fotografií z iPhone 11 pro do Flipu, vše se přeneslo OK, ale mám v tom bordel, jelikož se všechno tváří, jako že jsem to vyfotila včera (v den instalace).
Lze to nějak udělat znovu a lépe, abych měla datumy u fotek?

Díky

-- 18. 12. 2023 13:11 --

... píše:Pred prilozenim zavreneho telefonu k terminalu dvakrat poklepat na vnejsi displej, aby se rozsvitil.

Jinak ale telefon v zavrenem stavu nikdy nepouzivam, nejsem masochista, zavreny stav slouzi jen k prenaseni v kapse a ten vnejsi displej je pro me defacto zbytecny.


Já jsem masochista a koupila jsem si tenhle telefon přesně kvůli tomu, abych dokázala odpovědět bez otevření telefonu, nadiktovala rychlou zprávu, která se mi přepíše do textu a valila dál atp.

Blbý dotaz... Tzn. Pokladní mi hodí na terminál platbu, v momentě, kdy vidím, že můžu začít platit, tak v zavřeném stavu 2x poklepu na displej s palcem na čtečce (předpokládám) a ono to zaplatí?
V nastavení jsem našla, že si mohu dvojitým zmáčknutím zapínacího tlačítka otevřít Google Wallet a nevím, zda jsem to tím rozhasila, nebo je to OK, když mám zaplatit, ale nevidím, že mám otevřenou "kartu".
Díky
Erzebethka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Toňa 18. 12. 2023 13:08

Aktualizace android 14 je tu.
Toňa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ... 18. 12. 2023 15:57

Staci jen rozsvitit vnejsi displej dvojitym poklepanim. Neni treba zadny otisk prstu. Ale u vyssich plateb to stejne neprojde a budes muset otevrit telefon a odblokovat vnitrni displej napr. tim otiskem, nebo co mas nastaveno, me staci i gesto.
...
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod l.hrudka 19. 12. 2023 06:44

Tak uz sem taky vcera nainstaloval aktualizaci a zatim dobry
l.hrudka
Junior

Odeslat příspěvekod kvido79 19. 12. 2023 07:21

Včera jsem taky nahodil a trochu mě štve ta horní lišta. Na mě překombinované,ale tak trochu jsem to vyladil. Ale jedna věc mě štve, místo názvu operátora tam mám Vo LTE a to teda nevím co s tím. Máte to taky? Flip4.
kvido79
Junior

Odeslat příspěvekod Mobil-man 7. 3. 2024 12:49

Pro zajímavost, jak přistupuje servis britex k vadám kloubu:
https://eu.community.samsung.com/t5/gal ... -p/9367962
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod hurec 7. 3. 2024 19:50

Britnex je známý dávno tím, že je to odpad.
Jediné co pomáhá, je najít si soudního znalce, dát si sním schůzku, říct co a jak a řekne ti názor. Pokud kladný, tak udělat a zaplatit soudní posudek.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 123123123 8. 3. 2024 18:38

... znalecký posudek ...
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Mobil-man 14. 3. 2024 14:46

A máme tu finální stanovisko:

"Předně si dovoluji uvést, že v rámci prověření zaslaného podnětu nebylo shledáno pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o. Provedené kroky jsou zcela v souladu s postupy naší společnosti a vyjádření, které jste obdržel, je tak nadále platné.

Při servisní zakázce č. 4355419 bylo zařízení podrobeno standardní servisní diagnostice dle nastaveného procesu výrobcem. V rámci kontroly stavu přístroje bylo servisním technikem zjištěno mechanické poškození na zařízení.

Uvedené poškození bylo s největší pravděpodobností způsobeno vystavením přístroje nadměrnému tlaku nad mez odolnosti použitých materiálů, případně jeho pádem. Z tohoto důvodu je stav zařízení v přímém rozporu se záručními podmínkami, a záruční oprava tak není možná. 

Jedinou možností je v takovém případě pouze mimozáruční oprava, která bude plně hrazena z Vaší strany, a to dle vystaveného cenového návrhu opravy. V případě Vašeho zájmu o mimozáruční opravu kontaktujte, prosím, příslušné autorizované servisní středisko Samsung. Dovoluji si však upozornit, že taková oprava je podmíněna aktuální dostupností potřebných náhradních dílů. "

Dalším krokem je tedy ADR přes ČOI a zadání znal. posudku. Jen mě mrzí, že odpovědnost ponese prodejce O2 a ne Samsung, který tyto procesy reálně servisům nastavil.

Vypadá to, že problém bude mít i znalec, protože jsem oslovil dva a rovnou mi řekli, že skládačky nemohou rozebrat, protože pak by tím porušili podmínky výrobce, takže mohou provést pouze neinvazivní metody zkoumání. Kdyby to znalec otevřel, tak mi to pak výrobce zamázne na tom, že došlo k rozebrání mimo servis. Zároveň mi potvrdili,že nejvíc problémů je právě s reklamací skládaček, takže to vypadá na bublinu, která by mohla prasknout.
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod 123123123 14. 3. 2024 17:14

Nechapu tuhle argumentaci, mobil rozbity, nefunkcni, zarucni oprava zamitnuta a znalec resi poruseni zarucnich podminek? Proc? Vzdyt je ted uz jedno, jestli zarucni podminky pri znaleckem zkoumani porusi. Na vysledek sporu bude mit vliv jen zjistena pricina zavady, nikoliv poruseni nejakych podminek.

Jinak je podle me chyba reklamovat přistroj v servisu, reklamovat se ma u prodejce, proti nemu je treba vest spor. Ted se muze prodejce u soudu uspesne branit tvrzenim, ze on by reklamaci uznal a zbozi vymenil nebo vratil penize, jenze nemel moznost reklamaci uznat, protoze u nej nikdo nic nereklamoval.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod hurec 14. 3. 2024 18:14

Takže samsung je happy, že britex tohle posílá do dža.
Soudní znalec asi ví, proč to píše.
Takže to znamená, že se skládačkám musí vyhýbat obloukem.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 123123123 14. 3. 2024 18:29

Asi ne každý soudní znalec ví, co píše.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Mobil-man 15. 3. 2024 20:41

123123123 píše:Jinak je podle me chyba reklamovat přistroj v servisu, reklamovat se ma u prodejce, proti nemu je treba vest spor. Ted se muze prodejce u soudu uspesne branit tvrzenim, ze on by reklamaci uznal a zbozi vymenil nebo vratil penize, jenze nemel moznost reklamaci uznat, protoze u nej nikdo nic nereklamoval.

Telefon byl samozřejmě reklamován u prodejce O2. Ten ho poslal do servisu s tím, že při převzetí telefon nejevil známky poškození. Servis to vrátil s tím, že nejde o záruční opravu, protože telefon je viditelně mechanicky poškozen - nejde otevřít a vyboulil se displej. No jasně, proto byl taky reklamován, že nejde otevřít, ***** se mechanismus a vyboulil se displej.
O2 tak pouze převzalo závěr servisu.
Jinak práva kupujícího jsou dále uplatňována vůči prodejci O2, to je jasné. Včera jsem rozjel ADR spor přes ČOI a našel jsem znalce, který je ochoten napsat posudek. Pokud tedy nevyjde O2 vstříc v rámci ADR, já to pro známou klidně žalovat budu. Jako advokát po ni nic nebudu z principu chtít, vezmu si to pak po O2 a podle výsledku sporu to rozešlu serverům typu mobilmania a další, ať to dle své úvahy publikují jako upozornění na praxi při reklamaci skládaček samsung. Když samsung dává statisíce až miliony za reklamy na skládačky, ať mají negativní publicitu, že si vybírají debily typu britex, kteří jim dělají ostudu.
Vždyť ta argumentace je absurdní, že nejde o záruční opravu, protože telefon je poškozen mechanicky. Přitom není viditelně poškozen zvnější, i blb si dovodí, že se podělal mechanismus kloubu, který nějak zevnitř vyboulil displej a zničil ho. Britex tohle poškození klade za vinu uživateli, protože asi otevírací telefon otevíral... Kdyby se to podělalo po dvou letech, nedivím se, ale po 6 měsících?
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod hurec 15. 3. 2024 21:03

Narovinu, držím ti palce.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 123123123 15. 3. 2024 21:09

No já jsem zvědav na výsledek znaleckého zkoumání, zda určí příčinu závady?
123123123
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků