Samsung Galaxy S25, S25+, S25 Ultra - obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mac999 6. 7. 2025 21:57

Přesně tak, 10% - 2 věci, 15% - 3 věci.
S25 base (předtím, Xperia Mini pro, SP, XZ1, S22, 23)
mac999
Junior

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 08:15

Tak jedno možné a logické vysvětlení ohledně kapacity baterií Samsung.

https://samsungmagazine.eu/2025/07/06/p ... -kapacitu/
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hurec 7. 7. 2025 08:34

Návod, jak to očůrat je napsaný ve článků. Nabíjení a kompatibilita je trošku fail, když oneplus opravdu rychlé nabíjení má. Druhá věc je ta, že na trh v té slavné emerice můžou dávat klidně nižší kapacitu baterie.
hurec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2025 10:12

Strašný hlody. Týká se přepravy Lion baterek. Nic o SiC baterkách se tam nepíše. Zase snaha obhajovat neobhajitelné. Nechce snad leaker tvrdit, že notebooky a tablety mají kapacitu max.5000 mAh?
Zeptal jsem se na konkrétní předpis Gemini.
Federální předpis 49 CFR 173.185 se týká lithiových článků a baterií a stanovuje požadavky na jejich přepravu v rámci Spojených států. Je součástí předpisů o nebezpečných materiálech (Hazardous Materials Regulations – HMR) vydaných Ministerstvem dopravy USA (Department of Transportation – DOT) pod správou Pipeline and Hazardous Materials Safety Administration (PHMSA).
Tento předpis zahrnuje řadu důležitých aspektů, jako jsou:
* Testování: Stanovuje, že lithiové články a baterie musí splňovat kritéria uvedená v části III, oddílu 38.3 příručky OSN pro testy a kritéria (UN Manual of Tests and Criteria). Výrobci musí vést záznamy o úspěšném dokončení těchto testů.
* Balení: Detailně popisuje, jak musí být lithiové články a baterie baleny, aby se zabránilo zkratům, poškození způsobenému posunem uvnitř obalu a náhodné aktivaci zařízení. Zahrnuje požadavky na nekovové vnitřní obaly a specifikace pro vnější obaly.
* Označování: Určuje požadavky na označování obalů s lithiovými bateriemi, včetně specifických značek a informací, které musí být uvedeny (např. varování o hořlavosti v případě poškození).
* Omezení pro leteckou přepravu: Obsahuje zvláštní ustanovení a omezení pro přepravu lithiových baterií letadly, včetně zákazu balení s určitými jinými třídami nebezpečných látek (např. výbušniny, hořlavé plyny, kapaliny a tuhé látky).
Cílem tohoto předpisu je zajistit bezpečnou přepravu lithiových baterií, které jsou považovány za nebezpečný materiál kvůli riziku požáru, zejména v případě poškození.
Nic o maximální kapacitě tam není. Prosím vás, když už hlavu nepoužívají novináři tak to dělejte vy. Všechno si můžu dneska ověřit během pěti minut.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 10:25

Chlape, ty děláš, jako když jsem to napsal já a nebo že jsem ten ověřený leaker. Ty se poradíš s AI a už jsi pánem světa. Když se ti to nehodí tak to shazuješ a naopak.
prostě jak jsem nakoupil tak prodávám a to že by mi to tvrzení dávalo smysl je můj názor ať už je to fakt či nikoliv. Pro mě je to jedna z možností. Na rozdíl od chytraků, kteří do toho nevidí vůbec a všude šíří své konspirace.
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2025 10:25

Gemini na dotaz omezení kapacity Li ion v USA.
Omezení kapacity lithium-iontových (Li-ion) baterií v USA se liší v závislosti na způsobu přepravy (letecká, pozemní) a na tom, zda jsou baterie součástí zařízení nebo jsou přepravovány samostatně.
Pro leteckou přepravu (cestující) v USA platí následující hlavní pravidla (dle FAA a TSA):
* Běžné Li-ion baterie (v zařízeních i náhradní):
* Do 100 Wh (watt-hodin): Většina běžných Li-ion baterií, jako jsou ty v mobilních telefonech, noteboocích, tabletech, fotoaparátech nebo powerbankách, spadá do této kategorie.
* Mohou být přepravovány v příručním zavazadle (kabině letadla).
* Musí být chráněny proti zkratu (např. v originálním obalu, s přelepenými kontakty izolační páskou, nebo v samostatném sáčku/pouzdře).
* Většinou nejsou povoleny v odbaveném zavazadle kvůli riziku požáru.
* Neplatí zde omezení na počet kusů, pokud jsou určeny pro osobní použití cestujícího (nikoli pro prodej).
* Větší Li-ion baterie (101 Wh – 160 Wh):
* Tato kategorie zahrnuje některé větší notebookové baterie nebo baterie pro profesionální audio/video vybavení.
* Vyžadují schválení leteckou společností.
* Mohou být přepravovány pouze v příručním zavazadle.
* Platí omezení na maximálně dvě náhradní baterie na osobu.
* Musí být chráněny proti poškození a zkratu.
* Velmi velké Li-ion baterie (nad 160 Wh):
* Tyto baterie jsou obecně zakázány v letecké přepravě cestujícími (jak v příručním, tak v odbaveném zavazadle).
* Výjimku tvoří baterie pro invalidní vozíky nebo jiná zdravotnická zařízení, které mají zvláštní pravidla a často vyžadují předchozí oznámení a schválení leteckou společností. Maximální kapacita pro tyto baterie je často omezena na 300 Wh, nebo dvě baterie do 160 Wh.
Jak vypočítat Watt-hodiny (Wh):
Pokud je kapacita baterie uvedena v miliampérhodinách (mAh), můžete Wh vypočítat podle vzorce:
Wh = (mAh × V) / 1000
Kde:
* mAh je kapacita v miliampérhodinách
* V je nominální napětí baterie ve voltech
Důležité body k přepravě:
* Stav nabití: Některé předpisy (zejména pro baterie přepravované bez zařízení) vyžadují, aby lithium-iontové baterie nebyly nabity na více než 30 % jejich kapacity při letecké přepravě. Vždy se vyplatí zkontrolovat konkrétní požadavky vaší letecké společnosti.
* Ochrana proti zkratu: Všechny baterie, zejména náhradní, musí být chráněny proti zkratu (např. přelepením kontaktů, vložením do plastového sáčku nebo originálního obalu).
* Balení: Lithiové baterie by měly být baleny v pevném vnějším obalu, který zabrání jejich pohybu a poškození.
* Označení: Obaly s lithiovými bateriemi musí být správně označeny podle předpisů pro nebezpečné materiály.
* Nákladní letadla: Pro přepravu lithiových baterií nákladními letadly platí ještě přísnější a komplexnější pravidla (např. IATA Dangerous Goods Regulations), která se liší od pravidel pro přepravu cestujícími.
Vždy je nejlepší si před cestou ověřit aktuální a konkrétní požadavky u vaší letecké společnosti a na webových stránkách Transportation Security Administration (TSA) a Federal Aviation Administration (FAA), protože předpisy se mohou měnit.

Omlouvám se skalním fanouškům Samsungu, že jim kopu do báboviček, ale to už je druhý nesmyslný článek z toho webu za krátký čas. A ne, necítím se jako pán světa a nejsem ani konspirátor, jen nemůžu za to, že nějaký pan redaktor si nedá ani trošku práci s oveřováním faktů než něco zveřejní.
Renečku, někomu stačí ai beruška nebo domeček, já to používám místo vyhledávání informací na googlu. Obrázek ať si udělá každý sám.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 11:47

Jo, to je to bezhlavé důvěřování AI. Ale nechť je po tvém.
Opakuji, že jsem to sem dal jako článek, který se o tom zmiňuje, a nijak to nedává jako fakt. Ti chytřejší si to přeberou sami, a ti ostatní si hned vyhledají údajná fakta — ovšem bez hlubší znalosti problematiky, která může být složitější, než co je AI schopná najít.
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2025 12:07

Ti chytřejší na to hned skočí a vydávají to za logické vysvětlení, ti blbější pochybují a hledají další informace. Tak to potom ledacos o tvém uvažování a vyjadřování vypovídá. Končím. Tuhle hru s tebou hrát nebudu.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 12:25

Tu hru si rozehrál ty, jelikož prostě potřebuješ rejpat. Já si článek přečetl a postnul sem a nejsem ten kdo jako ty, přesně ví, že je to blábol. Může být a nemusí a bez přímého vyjádření Samsungu je to jen nepodložená informace, která některým může dávat smysl a druhým ne.
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 7. 2025 12:48

Tak, Standa je prostě takový uražený fanoušek, co by chtěl Samsunga, ale očekává, že bude přesně podle jeho představ.
aikoN
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2025 13:01

Když myslíš...
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod aikoN 7. 7. 2025 16:12

Z těch tvých příspěvků to přímo křičí. Natruc sis koupil něco jiného, ale v pozadí je stejně touha, se vrátit, která se projevuje právě tímto kopáním za každou cenu.
aikoN
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 16:46

Ano, koupí si něco jiného, a místo aby byl rád, že má konečně něco, s čím je spokojený, tak se stejně pořád vrací k tématu Samsungu. Co jiného než zhrzenost to je? Ano, tohle téma může navštívit každý, nejen majitelé Samsungu, kteří mají co říct. Ale věčně jen shazovat cokoli, co ostatní na Samsungu vidí pozitivně, a reagovat narážkami na jakoukoli moji poznámku — to už je prostě trolling. Je to, jako kdybych jako majitel BMW neustále lezl do tématu Škoda a diskutoval s jejími majiteli o tom, jak na ně Škodovka kašle v tom či onom, a jak je jejich situace pořád jen neuspokojivá.
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2025 16:50

Až bude mít Samsung komplet AI jazykové funkce v češtině tak si ho klidně zase koupím. No... zatím nemá. Víc nemám co bych dodal. Nápodobně renečku.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod renek1 7. 7. 2025 16:55

... no to bude jistě Samsung neskutečně poctěn, že mu třeba udělíš tu milost. V tom případě snad ať ty funkce raději v češtině nemá. Nevím co máš za telefon, ale pochybuju, že v tématu o něm jsi tak aktivní jako v tomto. Tak jak koukám, tak vlastně tvá aktivita na tomto fóru je jen v tomto tématu o telefonu co ani nepoužíváš. .... fakt hustý
Nokia 3110, 3210, 3310, 3330, 6210, 6310i, 6600, 6630, N73, N82, N97mini, N8
Samsung Galaxy S3, S4, Note4, Note8, Note9, Note10+, Note20 Ultra, S21 Ultra, S22 Ultra, S23 Ultra, S24 Ultra, S25 Ultra
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků