Nokia C7 - obecná diskuse, Belle oficiálně k dispozici

O mobilních telefonech značek Nokia i Microsoft

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Potřebujete dohrát ČEŠTINU do své Nokie?

Najděte product code pro svůj telefon a postupujte dále dle tohoto návodu.

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 2. 2011 23:27

Petadown píše:Zdravím,mám Nokii C7 a zdá se mi že se něják moc restartuje.Např. měl jsem zaplou navigaci a při ceste cca. 40 km se 4 restartoval,nebo jsem na internetu a taky se vypíná.Dělá to i u her a všeljakých aplikací.Děkuji za odpoved.

Zkus reset (nastavení - telefon - správa telefonu - vých.nastavení - obnovit), v 90% častého restartu to pomůže. Další možnost je instalovat nový firmware 13.16 (pokud máš ještě starší)

-- 18. 2. 2011 23:28 --

tascert píše:Z PC SUITE jsem přešel na OVI a docela mi vyhovuje. Problém je jen to USB připojení.


Zkus PC Suite i OVI odinstalovat, reboot a pak znovu nainstalovat (současný OVI 3.0.0.290).
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod montmorency 19. 2. 2011 10:57

Dobrý den, máte někod následující problém? Pravděpodobně po upgradu firmwaru z verze 12 na 13, který mi přístroj sám nabídl, se nedaří cokoliv nového nainstalovat, ať už z ovi store (installation error) nebo i sis soubory z jiných zdrojů (unable to install). Rovněž se nedaří dále updatovat telefon v Ovi suite - nabízí to tam 5 nových updatů, ale program lakonicky nahlásí "něco se nezdařilo". V telefonu jinak vše funguje, ale myšlenka, že bych ho už nikdy nemohl ničím rozšířit, mě štve. Nevíte někdo co s tím? Opětovnou instalací softwaru ani resetem do továrního nastavení problém nebyl odstraněn.
montmorency
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 19. 2. 2011 11:02

Udělej si zálohu telefonu, poté sformátuj kartu a přehraj firmware tím samým.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod JohnyAsbest 20. 2. 2011 08:58

Sentry píše:Nokia PC Suite v7.1.60.0 jsi zkousel misto Nokia Ovi Suite ??



Jak mám vyzkoušeno , tak PC Suite jako takový si s Nokií C7 netyká - píšou to už i jinde, že PC Suite není na C7. Nokia Ovi Suite je ta pravá.
JohnyAsbest
Junior

Odeslat příspěvekod Petadown 20. 2. 2011 22:14

ook díky za rady pak napíšu jak jsem dopadl ;).
Petadown
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jaze 22. 2. 2011 10:16

Ahoj,tak jsem novým spokojeným uživatelem C7.Předem se omlouvám pokud se to již řešilo.U nastavení emailu nevím kde a jak nastavit konkrétní připojení k netu.Uvedu příklad,u předchozí Nokie 5800 jsem si nastavil jeden email na připojení T-Mobile internet,kde se mi stahovali pouze hlavičky emailu,to kvůli Fupu.Pak jsem si nastavil totožný mail,kde jsem nastavil nastálo domáci wifi,kde se mi stahovali i přílohy libovolně velký.Ale u C7 volbu připojení nevidím.
T-Mobile Twin -Nokia C7 Charcoal Black + 16GB micro SD
-Nokia C1-02 + 1GB microSD
jaze
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .mtn 23. 2. 2011 00:54

Aktuálně nastavené mailové účty smaž a vytvoř nové. V průvodci mezi přednastavenými profily vyber "Jiná". Po vyplnění jména a hesla se zobrazí žádost o odsouhlasení podmínek, zde zvol odmítnout. Vygeneruje se standardní emailová schránka, kde si nastavíš co potřebuješ.
.mtn
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod prf.KuBA 23. 2. 2011 19:33

uiqjirka píše:
Běžně si toho člověk nevšimne, ale znáte to, pokud o té i minimální vadce víte, tak ji zkrátka vidíte neustále. V praxi to vypadá jako kdyby tam bylo nějaké smítko (což jsem si po vybalení myslel) a ruší to čistotu té spodní linie.


seterwohipikule píše:Dyť to skoro nejde vidět. Já bych s úspěchem nepočítal, je to i blbost reklamovat


Zkusit to muze,pokud to opravdu neni smitko nebo kus smitka z lepeni,pak je to odstipnuty kousek skla dotykovky,neco podobneho kolega reklamoval na HTC HD2 a uspel.


Tak reklamace proběhla přímo v Nokii ve Flóre úspěšně a kryt mi vyměnili. Objevil se ale jinej problém, telefon začal ztrácet signál. Dnes jsem si na více místech v centru Prahy uvnitř domů ani nemohl zavolat a děje se i ztráta signálu "ala iphone4". Při klasickém uchopení telefonu čárky okamžitě začnou klesat až zbyde jen jedna nebo žádná, takže zase reklamace? Viděl bych to už kus za kus, s tím by problém být neměl ne? Rozhodně nemam chuť zase čekat další dva týdny, né-li více na opravu.
prf.KuBA
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 23. 2. 2011 20:04

Do půl roku by měl být asi kus za kus. Výrobní vada. V tomto neporadím, nevím přesně, jestli jsi to neměl udělat už poprvé.
Každopádně s tím něco dělej, telefon bez signálu je k ničemu
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod prf.KuBA 23. 2. 2011 20:25

Napoprvý signál držel hodně dobře, rozhodně líp než můj druhej telefon E52, kterej signálem zrovna nevyniká. Při porovnání v místech, kde měla opravená C7 tři čárky, měla E52 full. Hlavně je to věc který bych si všiml hned, protože to neustále kolísá. No to mam zase štěstí na kusy. :-) E52 šla do servisu hned dvakrát za sebou (mam ji tři měsíce a z toho dva byla po servisech) a nová C7 taky, to je pech.
prf.KuBA
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 23. 2. 2011 20:54

Urcite chtej novy kus,nebo se z toho kolotoce oprav nevymotas.Plny narok na novy kus mas.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ka.cz 24. 2. 2011 10:23

Ahoj, chci se zeptat - neměl jste na C7 někdo problém s připojením headsetu? Koupila jsem si headset Nokia WH-701 (ten co byl v balení je fakt otřesnej) a po zapojení toho heasetu když vytočím číslo, protistrana zvedne, tak já slyším, ale druhá strana ne. Mám v nastavení příslušenství nastavený headset jako výchozí, když to zapojím do telefonu, normálně se na displeji detekuje "headset", ale prostě mě neslyší. Zkusila jsem proto ze srandy i ty origoš sluchátka a dělá to to samý.
Ka.cz
Junior

Odeslat příspěvekod nakamita 24. 2. 2011 17:10

U mne to funguje a když jsem kontroloval nastavení, tak tam mám jako výchozí sluchátka. Bylo to tak už při koupi, nic jsem nenastavoval jinak.
nakamita
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod legopark 24. 2. 2011 18:25

Spatne displaye... ;/

http://mobil.idnes.cz/nokia-ma-problem-nektere-kusy-modelu-n8-a-c7-maji-nekvalitni-displeje-1pl-/mob_nokia.asp?c=A110222_204002_mob_nokia_ram
Nokia 6150 -> Nokia 7110 -> Siemens S55 -> Nokia 3110c -> Nokia 9300 -> Samsung SGH i600
legopark
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod prf.KuBA 25. 2. 2011 13:41

uiqjirka píše:Urcite chtej novy kus,nebo se z toho kolotoce oprav nevymotas.Plny narok na novy kus mas.


Tak jsem tam dnes byl a paní mi řekla že nárok na výměnu nemam ("nečekaně"). Každopádně tohle nenechám jen tak, nebudu zase měsíc čekat než se mi ten telefon vrátí, už z toho začínám bejt fakt otrávenej. Nejdřív E52 dvakrát na otočku do servisu a teď C7 taky na otočku podruhý do servisu? Stavim se tam ještě jednou a budu postupovat podle textu z http://business.center.cz/business/prav ... ovedi.aspx :

"Musím opravdu čekat celý měsíc na vyřízení reklamace? Není prostě možné věc hned vyměnit?

Při reklamaci do 6 měsíců od zakoupení můžete využít tzv. vyvratitelnou domněnku, že rozpor s kupní smlouvou existoval již při převzetí věci (§ 616 odst. 4 občanského zákoníku). Nejste to tedy vy, ale prodávající, kdo musí dokázat opak. Pokud tak neučiní, můžete požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy (= vrácení kupní ceny). Při reklamaci po době delší než 6 měsíců již musíte akceptovat zákonnou lhůtu pro vyřízení."

Prostě ta vada tam byla i předtim a hotovo. Jak byste postupovali vy?

§ 616 Shoda s kupní smlouvou
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Podle čtvrtého odstavce je to myslim jasné a není nad čím diskutovat.
prf.KuBA
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků