Libb píše:B_Jirka píše:Ano přesně takto uvažuji i já. Nebudu vůbec říkat nic o tom, že je s ním problém. Prostě bez důvodu odstoupím, ...
Jo, takové mají lidi rádi. Pak to někdo koupí po tobě a bude řešit stejný problém. Nevím, kde jsi to koupil, ale třeba Alza bez problémů vezme problémůvý kus a jsou rádi, když jim to řekneš, právě aby to neprodali někomu dál. Samsung navíc má slušnou podporu, chápu, že se ti nechce čekat pár dnů na opravu, ale tohle je fakt super přístup, co předvádíš.
jasne a teraz tú o karkulke. Alza sa pýši tým, že každý tovar aj rozbalený a zánovný je kontrolovaný ich "EXPERTAMI". Tak snad Expert na to pride nie? BTW: Ja som kedysi v Alze dostal pri nakupe novej i7 5820k za 650eur už rozbalený kus a odmietol som ho prebrať. Na čo sa predajca na mňa pozeral jak na vola, že čo robím ofuky...
Viac mi nebolo treba. Odvtedy si robím z Alzy požičovňu na 14-60 dní snáď pri každom tovare a mam uplne na haku komu tam spravim svojim asertivnym spravanim horsi den.
... k tomuto dodam niekolko postrehov. robi to uplne presne tak aby minimalizoval pravdepodobnosť straty. kludne sa mu totiz moze stat, ze on to predajcovi povie a nasledne ten mu to zoberie do opravy... 30 dni to tam šulinovia (a že poznám niekoľkých ktorí robili v servise Samsungu v P. Biskupiciach) v servise budú prekladať z miesta na miesto a on bude mať -900eur a žiadny mobil. Tam sa zavada neprejavi. Telefon sa mu vrati čiže 1 reštartujúci sa mobil a -900eur na ucte. Potom to reklamuje 3x užije si 3 mesiace chodenia k predajcovi, kopec strateného času, kopec spálenej nafty, kopec nervov a nakoniec si ak má trochu sebazáchovy vydupe vrátenie peňazí... a toto len preto, že chcel "Premium Experience". No to dik. Alebo to opravia, ale ja napr. si žiaden opravovaný mobil neprosím.
Prvy rok by mal byt tovar vymeneny kus za kus okamzite.