Tesco Mobile v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod radim 20. 8. 2020 22:48

S clubcard to je za 149 (ale asi jenom jedna simka, nevím) - a do konce září. Kdyby to někdo chtěl, já to nevyužiju.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lues.deFunes 21. 8. 2020 13:20

Nevíte jak je to s dobíjením kreditu v trafice (Sazka terminál)? Dneska mi tvrdili, že minimální částka je 300 Kč. Já myslel, že to platí jen pro O2 a ne pro virtuály v síti O2.
Lues.deFunes
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 8. 2020 15:59

Kdo ví jak to je. Na sim Blesk mobil (virtual v O2) také přišla sms, že lze dobíjet už pouze od 300 Kč.
Dobil jsem v pohode v IB ČSOB 200 Kč.
V Sazka to mohou mít nějak ošetřené, ale nevím.
anonymni

Odeslat příspěvekod Ogyn 24. 8. 2020 10:45

Vzal jsem si
V Tescu nabízenou Sim kartu, a jen žasnu..... Vypnutá data, a denně mi to strhává 29 Kč.... Nechám kartu chcipnout, taková služba je na NIC... Je z toho cítit podvod od O2
Ogyn
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 24. 8. 2020 10:57

To, ze si neumis nastavit a zkontrolovat sluzby je podvod O2? Zajimava logika...
Mas vubec tu spravnou edici?
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod nuvi_joe 24. 8. 2020 11:42

Ogyn píše:...taková služba je na NIC... Je z toho cítit podvod od O2

Nečteš - viz příspěvek Zdenek73 z 19.8. - není to přímo podvod, jen vyčuranost operátora. On chce jen naše dobro (za naše peníze). Pokud data na den nepoužíváš, tak se to dá vyreklamovat. Mi to uznali a peníze vrátili.
Deaktivuj si to v samoobsluze a je vyřízeno.
poznámka: zajímavé je, že kdysi dávno jsem měl internet na den trvale aktivovaný a spustil se jen tehdy, když jsem na mobilu zapnul data - to už jak vidno neplatí!
nuvi_joe
Junior

Odeslat příspěvekod suram 29. 8. 2020 17:22

Je to taková nekalá obchodní praktika, takže při reklamaci asi raději prachy vrátí, než aby to nechali dojít k ČTU, ale kolik procent zákazníků to reklamuje?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 6. 9. 2020 13:06

TESCO mobile nabízí do 30. září SIM kartu neomezeným voláním, SMS a 1 GB dat na 30 dní za zvýhodněnou cenu 249 Kč, místo původních 499 Kč. Balíček se aktivuje automaticky po vložení SIM karty do telefonu. Kartu je nutné aktivovat do konce její platnosti uvedené na přebalu, nejspíše do konce příštího roku. Takže pokud se najdou tací, kterým tato nabídka přijde atraktivní, může si takto klidně objednat 16 SIM karet a neomezeně telefonovat a esemeskovat za 249 Kč měsíčně až do konce příštího roku. Objednávat můžete na https://tescomobile.cz/koupit-sim/
Přílohy
20793_SIMpack_M_mockup_01_500.png
20793_SIMpack_M_mockup_01_500.png (28.67 ) Zobrazeno 2826 krát
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod formenV 6. 9. 2020 15:30

kdyby to bylo na furt tak OK,jinak na houno.
formenV
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hauzz 6. 9. 2020 15:51

Tak už jsem taky přeběhlík od Tesco. Furt jsem něco musel hlídat a řešit. Teď mám na 2 SIM to samé (flat+1GB) za 190 a s 12 GB 3 karty á 330. A 5 let už nic řešit nemusím.

-- 10. 9. 2020 10:19 --

Ve vyúčtování Clubcard je kupón na SIM se 7,5GB za 149,- ideální doplněk pro Datamánii která funguje jen v ČR, třeba na letní toulky po EU...
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nuvi_joe 3. 10. 2020 18:09

po třetí se mi stalo, že z čista jasna je mi stržena částka 29Kč za službu "Internet na den". Občas tuto službu využívám a pokaždé ji regulérně ukončím. Přijde potvrzovací SMS, že služba nebude obnovena. Tím považuji věc za vyřízenou. Chyba lávky: po blíže nespecifikovaném časovém úseku od ukončení služby, přijde náhle inkriminovaná SMS: Bylo vás strženo... atd.
Data na mobilu mám trvale deaktivována a přenos dat na pozadí zakázán. Uvedený stav jsem vždy v chatu na Samoobsluze úspěšně vyreklamoval a peníze mi byly vráceny. To mám stále opakovaně reklamovat?
Nahlédnutím do oddílu Internet v Samoobsluze je u služby "Internet na den" zatržítko, které jsem tam nedával - objevilo se tam zázrakem? Může ještě někdo jiný mimo mě aktivovat tyto služby? A proč právě "Internet na den" a ne jinou, podstatně dražší datovou službu...

Po druhé události tohoto typu jsem v Samoobsluze na chatu uvedl, že se obrátím se stížností na Český telekomunikační úřad, což v nejbližší době učiním.
nuvi_joe
Junior

Odeslat příspěvekod ondrej190 3. 10. 2020 18:52

To se deje všem,to je u Tesca standart.
Vetsinou to po reklamaci vrati,tech 29,- Kc.
ondrej190
Junior

Odeslat příspěvekod nuvi_joe 3. 10. 2020 19:10

Nepříjemné je i to, že formulář se stížností nelze odeslat. Po aktivaci tlačítka Odeslat, stále dokola opakuje Zadejte osobní údaje (přestože byly zadány).
Zkusím to co nejdříve reklamovat na chatu - již po třetí.
nuvi_joe
Junior

Odeslat příspěvekod hannys85 15. 10. 2020 18:44

NEtušíte, zda se dá normálně celých 7,5 GB dat v tom jejich balíčku využít celých v zahraničí ? V Tescu by měli mít tu simku za 149 Kč, takže se to relativně vyplatí..
hannys85
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 15. 10. 2020 19:48

Ano, bez omezeni. Normálně v roamingu ;)
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků