od vjetsik 2. 4. 2021 13:10
Mám stejný problém, účet u VF cca 15 let, ještě před dvěma roky vše O.K., nyní absolutně nesmyslné částky v průběžné útratě, takže při každém vyúčtování podrobná kontrola! Už mi to maličko unavuje, protože 13 let s tím nebyl problém. Asi tak 6x reklamace za poslední dva roky a stejný postup jako u Vás - reklamace vyřízena, a prd- pitomý součty jsou tam dál. Když si stěžujete že přes FB, slíbí Vám hory s horákem. Absolutně nefunkční zákaznická linka, zvlášť teď při koronáči, kdy má půlka lidí home Office a je x krát větší vytížení + převzetí UPC ( taky zdaleka ne skvělej servis). Za 5mld., které šly matce do GB bych očekával 100pct. posílení servisu, zák. linky a ostatních služeb, místo toho omluvné kecy na FB a to je celý. Jenže oni to ty "ksichti" stejně zaplatěj, protože ke komu lepšímu přejít že?!