Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 17. 12. 2020 20:45

Soubor stáhnout jde, akorát je poškozený.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 17. 12. 2020 21:00

A když se ten stažený .pdf otevře v nějakém čistě textovém editoru/prohlížeči - je v něm alespoň náznak formátu PDF? Na začátku je deklarace formátu a verze: %PDF-1.3, pak jsou nějaké další čitelné deklarace (slova v češtině a angličtině...)?

Jako .PDF ten soubor s čistě textovou chybovou hláškou samozřejmě otevřít nejde, z hlediska prohlížeče .PDF jde o poškozený soubor, nemá potřebnou hlavičku.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 18. 12. 2020 08:05

Kód: Vybrat vše
Error: There was an error when calling service with params: IdcService=VDF_GET_INVOICEvfInvoiceNumber=766909707
error code: -1
message: Unable to download '(null)'. Invoice number '766909707' was not found.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 18. 12. 2020 21:06

Poslední cca 3 měsíce mi to taky kravilo a házelo to chyby, teď za listopad jsem to kupodivu stáhnul napoprvé. Ovšem ostatní věci po poslední aktualizaci, to absolutní tragédie. Než se cokoliv načte, trvá to min. 20 sec., nesmyslný cifry v aktuální útratě atd. Léta to chodilo cca bez problémů, poslední rok a půl průsšvih. Už mi ani nebaví to s nima každej měsíc řešit takže si musím hlídat cifry na vyúčtování.
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod Myčoken 4. 2. 2021 15:57

1vf.jpg
Když Vodafone "vylepšuje" samoobsluhu, je to se 100% jistotou vždy tragédie. Nesmyslné údaje jež generuje mobilní samoobsluha ve správcovském zobrazení (pro několik čísel pod jedním účtem) jsem reklamoval již mnohokrát. Vždy to trvá několik týdnů, než to dají dohromady. Po posledním vylepšení samoobsluhy to zase ukazuje nesmysly, viz. příloha. Reklamoval jsem již před dvěma týdny, zatím bez výsledku, jako obvykle.
Ještě pozn.: uvedené číslo má k dispozici 2,5 GB dat, podobné nesmysly se zobrazují i u dalších čísel ve skupině.
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Myčoken 23. 2. 2021 22:33

11vf.jpg
Impotence Vodafonu potvrzena. Od první reklamace uběhl více než 1 kalendářní měsíc a stav je stále stejný ... :-)
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antoushek 25. 2. 2021 22:23

Dá se nějak zaplatit platební kartou vyúčtování Vodafone ve výši 49 Kč? Samoobsluha mi to nenabídla, na faktuře je psáno: Neplaťte, částka je nižší než 120 Kč. Ale já bych to chtěl uhradit.
antoushek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 2. 2021 22:38

V bankomatu?
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 26. 2. 2021 07:01

V bankomatu i v samoobsluze to kartou jde, ale zaplatit musiš nejméně 120 Kč.
hgfdsa
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 26. 2. 2021 10:29

Ja mam u jedne karty vyuctovani na 80Kc uz snad rok a pul a porad si to inkasem nestahli.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Myčoken 2. 4. 2021 12:08

Domníval jsem se, že mobilní aplikaci "Můj Vodafone" spravují nějací amatéři. Dnes se již nedomnívám, mám jistotou. Od února reklamuji nesprávné zobrazování volných minut a zbývajících dat u dvou čísel. Již několikrát jsem obdržel od VF zprávu, že problém byl vyřešen. Skutečnost je však taková, že problém trvá a já musím opět a snad do nekonečna reklamovat. Vždy mě politují za způsobené problémy a slíbí nápravu. Po kolikáté už ani nedovedu spočítat. Skandální !!!
Myčoken
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 2. 4. 2021 13:10

Mám stejný problém, účet u VF cca 15 let, ještě před dvěma roky vše O.K., nyní absolutně nesmyslné částky v průběžné útratě, takže při každém vyúčtování podrobná kontrola! Už mi to maličko unavuje, protože 13 let s tím nebyl problém. Asi tak 6x reklamace za poslední dva roky a stejný postup jako u Vás - reklamace vyřízena, a prd- pitomý součty jsou tam dál. Když si stěžujete že přes FB, slíbí Vám hory s horákem. Absolutně nefunkční zákaznická linka, zvlášť teď při koronáči, kdy má půlka lidí home Office a je x krát větší vytížení + převzetí UPC ( taky zdaleka ne skvělej servis). Za 5mld., které šly matce do GB bych očekával 100pct. posílení servisu, zák. linky a ostatních služeb, místo toho omluvné kecy na FB a to je celý. Jenže oni to ty "ksichti" stejně zaplatěj, protože ke komu lepšímu přejít že?!
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 2. 4. 2021 13:10

Tak ono hlavně od té doby, co je Můj Vodafone "nový", je úplně k hovnu. Nepřehledné, některé věci se tam nedají dohledat, prostě napiču.
Vodafon jde do *****.
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 2. 4. 2021 13:22

Svatá pravda, zvlášť po poslední aktualizaci je to absolutní diletantismus, překrývá se grafika, při pokusu o změnu hesla jakýsi pochybný překladač, na zákaznické lince sedí tak 3 - 4 lidí, pokud je třeba se dovolat, po hodině Vám to spadne, klidně i 3x za sebou. V roce 2021 fakt dobrý. Jenže jinde to není o nic lepší, pro na to prdí.
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 2. 4. 2021 13:29

Mam Nulovy TNM bez dat, zapnute informacni SMS pri utrate a kupodivu vse sedi. U sdileneho Red DATA+ asi10GB to pravda obcas ukazuje u clenu nepresne zbyvajici data (maji omezeny podil), ale u admina OK.
Jelikoz tu neni podobne tema pro zbyle dva sitove operatory, tak za funkcni samoobsluhou je evidentne kam jit ;)
ze.us
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků