Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 2. 2021 14:26

Hele guys :-) ,

našel jsem tuto stránku
https://www.facebook.com/Kaktus/
Takže denně ji checkovat sólo nebo bot-em a akce by mi neměla ujít, že ? :lol:
anonymni

Odeslat příspěvekod Ipanema 24. 2. 2021 14:42

Jestliže tady je smysluplná akce 2x za 2 roky, tak je to na tobě.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod anonymni 24. 2. 2021 14:59

No jo, no, ale ty zmiňované akce, které bych čapnul, by platili bez přerušení (díky pravidelnému kreditu a obnovovaní těch akcí) až dodnes, ne ?
A škoda, že jsem o nich nevěděl, jsou, IMHO, dobré...
anonymni

Odeslat příspěvekod Tade2 6. 3. 2021 12:23

Musím zde napsat pochvalu na Kaktus. Poslední rok, rok a půl jsem měl problémy s převodem jednotek obnovovacího balíčku. Nikdy jsem se nemusel dohadovat, byli příjemní a omlouvali se. Téměř vždy jednotky zmizely a musel jsem to řešit přes podporu na FB. Vždy mně vrátili peníze buď poměrnou částkou nebo rovnou za celý balíček. Včera mně přišla SMS, že se jim ten můj problém konečně podařilo vyřešit a omlouvají se, že to trvalo tak dlouho. Jako kompenzaci mně poslali 200 Kč kreditu. Musím uznat, že přestože jsem byl s podporou vždy spokojen, tohle bych od virtuála pod TM tedy nečekal :) Poslední obnova minulý měsíc byla myslím už dokonce v pořádku... Když k tomu přičtu skvělý balíček 6 GB dat za 100,- při využití dobíječky, není z mé strany při přihlédnutí ke ,,specifickému trhu ČR" u Kaktusu co řešit :)
Lumia 820 => Lumia 950 => Galaxy S9 => Galaxy S23 8/256
ROG Zephyrus G14 (2020), Ryzen 7 4800HS, GTX 1660 Ti Max-Q 6GB, 16/1024 GB
Tade2
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 6. 3. 2021 13:28

Jaka nejlevnejsi Kaktusi simka se da v trafikach sehnat. Nemam moznost si sim zdarma zaslat postou. Dik za info
marvy
Junior

Odeslat příspěvekod vosoun 6. 3. 2021 13:44

Tade2 píše:Musím zde napsat pochvalu na Kaktus. Poslední rok, rok a půl jsem měl problémy s převodem jednotek obnovovacího balíčku. Nikdy jsem se nemusel dohadovat, byli příjemní a omlouvali se. Téměř vždy jednotky zmizely a musel jsem to řešit přes podporu na FB. Vždy mně vrátili peníze buď poměrnou částkou nebo rovnou za celý balíček. Včera mně přišla SMS, že se jim ten můj problém konečně podařilo vyřešit a omlouvají se, že to trvalo tak dlouho. Jako kompenzaci mně poslali 200 Kč kreditu. Musím uznat, že přestože jsem byl s podporou vždy spokojen, tohle bych od virtuála pod TM tedy nečekal :) Poslední obnova minulý měsíc byla myslím už dokonce v pořádku... Když k tomu přičtu skvělý balíček 6 GB dat za 100,- při využití dobíječky, není z mé strany při přihlédnutí ke ,,specifickému trhu ČR" u Kaktusu co řešit :)

Takže to znamená, že SB už převádí nevyčerpané jednotky do dalšího období bez problémů? Kvůli tomu jsem přešel na JB, ale jestli to už vyřešili, tak bych se k SB vrátil. A převádí se už v pohodě jak u minut, tak i SMS?
Díky za potvrzení či vyvrácení.
vosoun
Junior

Odeslat příspěvekod kezlab 6. 3. 2021 19:28

Vůbec jsem problém s převodem datových jednotek nezaznamenal.. To je známý a dlouhodobý problém?
Mám si to více začít hlídat?
kezlab
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 3. 2021 20:23

marvy píše:Jaka nejlevnejsi Kaktusi simka se da v trafikach sehnat. Nemam moznost si sim zdarma zaslat postou. Dik za info
Ale internet používat už snad umíš nebo ještě ne ? ;-]
Jinak bys věděl, že za stovku 8-D
Nemáš zač.
anonymni

Odeslat příspěvekod vosoun 6. 3. 2021 20:53

kezlab píše:Vůbec jsem problém s převodem datových jednotek nezaznamenal.. To je známý a dlouhodobý problém?
Mám si to více začít hlídat?

Data se mi vždycky předváděly v pořádku. Psal jsem o minutách a SMS, kde jsem měl vloni v létě několikrát problém se ztrátou zbylých jednotek z předchozího období.
vosoun
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 3. 2021 20:59

@vosoun: tuším, že někdo již dřív psal, že když ti končí datum a jednotky které ti zbyly (minuty/sms), je dobré mít kredit a zakoupit další minuty, čímž ti ty staré "nepropadnou", ale se připočítají k nově zakoupenému balíčku.
Jinak prý propadnou do luftu...
Opravte mne, pokud jsem to blbě pochopil :lol:
anonymni

Odeslat příspěvekod hauzz 6. 3. 2021 21:44

Moše pleteš si samoobnovovací a jednorázové (toto platí pro minuty a SMS). Samoobnovovací můžeš koupit před 30 dny jeho platnosti jen vyšší (čímž na něj vlastně přejdeš protože na nižší lze jen deaktivací a propadnutím zbylých jednotek). U těch samoobnovovacích se obnoví stejný balíček po 30 dnech SÁM pokud máš kredit. Jednorázový mají největší výhodu že můžeš kombinovat různé velikosti dokonce kumulovat opakovaným nákupem balíčku. Jen se musí hlídat 30 dní do kterých si musíš sám "prodloužit" nasyslené jednotky na dalších 30 dní novým balíčkem. Pokud neprodloužíš tak propadnou.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Tade2 6. 3. 2021 21:51

Asi jsem to nepopsal úplně dobře - moje chyba :) Mám obnovovací balíček na 22 minut a pak těch 6 GB, SMS balíčky nekupuji vůbec. S daty problém nemám. Ale měl jsem hodně často problém s obnovovacím balíčkem na ty minuty. Prostě na konci období balíčku, ve kterém jsem měl ještě nějaké minuty, se po jeho obnovení a odečtení kreditu objevilo zase jen 22 minut. Ty zbylé z předchozího zmizely - nepřičetly se. Kreditu jsem měl samozřejmě dostatek.

Koukal jsem do historie chatu a měl jsem s tím problémy od července 2019 a naposledy teď v lednu. Nebylo to pravidelně každý měsíc, ale stávalo se to mnohokrát ročně. Když to byly třeba 2, 3 minuty, tak jsem to ani s Kaktusem neřešil, ale štvalo mě to.

Jak jsem psal, vždy mně vrátili minimálně peníze za to, co chybělo. Někdy i více (rovnou celou cenu balíčku) i když jsem přišel třeba jen o 10 minut. Tenkrát na začátku mně psali, že se na to technici podívají a vyřeší to. Pak později psali něco o tom, že mají s mým číslem nějaké problémy a to řešení je složitější, než mysleli. Takže jsem si to prostě hlídal a vždycky jim napsal. V posledních měsících to prý i hlídali u lidí, kteří měli problém a obnovovali nebo kompenzovali (už nevím přesně) balíčky ručně Kaktusáci. Jak jsem si to ale hlídal, tak jsem jim vždy napsal dříve, než to stihli sami opravit.

Teď se jim to asi už podařilo nějak vyřešit a proto mě, předpokládám, kontaktovali. A tím, že jsem byl asi v nějakém seznamu ,,problémových" čísel, tak za ty nepříjemnosti po delší dobu poslali kredit navíc. Ještě samozřejmě není vyhráno, uvidím až v reálu, jestli to už bude skutečně v pohodě fungovat vždy :)
Lumia 820 => Lumia 950 => Galaxy S9 => Galaxy S23 8/256
ROG Zephyrus G14 (2020), Ryzen 7 4800HS, GTX 1660 Ti Max-Q 6GB, 16/1024 GB
Tade2
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 3. 2021 21:52

Okay, dík za info :lol:
A u samoobnovovacího, když mi minuty/sms dojdou, jak si pořídit nové ? Nebo jen mi to bude tahat z kreditu nebo lze si pořídit před datumem (kdy se mi samy obnoví) ?

A jak je to u dat, když mám samoobnovovací a před datumem mi dojdou data ?
Teď to řeším tak, že když mi dojdou data na jedné kartě, díky DUAL SIM, dám si data (samobnov. balíček) na druhou kartu :lol:
Protože kromě "dokoupení" extra dat, nějak mi to nešlo dobít. Ale to dokoupení dat je šíleně drahé, proto jsem si to dal výhodněji jako samobnovovací, ale na druhou kartu :D
Na té první, dokud nezvýším kredit, tak se mi to neobnoví (stejně tahám data z druhé karty).
Pak když mi dojdou data na druhé (a před datumem), dám si kredit na první, kde se posléze zase balíček sám obnoví.

Snad jsem to nenapsal příliš složitě :)

-- 6. 3. 2021 22:55 --

@Tade2: s minutami jsem měl také problém, často i půlka v tahu :(
Proto u minut a sms si dávám jen jednorazovky :lol:
anonymni

Odeslat příspěvekod Ipanema 6. 3. 2021 22:01

Proboha. Vždyť to mají na webu napsané co se stane, když... Asi na 2 až 3 místech. Jestli jednotky ze samoobnov. balíčku minut a SMS dojdou před datumem, tak se balíček koupí sám a okamžitě. U internetu to platí od data k datu. Proto tam jsou ty extra data jako možnost.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 3. 2021 22:05

Bohužel, když jsem to zkoušel, nešlo to ! :(
Proto jsem hledal jiný způsob, jak přijít k datum.
Jestli měli oni problém, netuším, ale musel jsem jako blb čekat až do data, kdy se měl balíček sám obnovit...
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků