Dnes som telefonoval známemu. Nič nezvyčajné. Ozval sa mi však úplne neznámy človek. Rýchlo som pozrel na displej, či som nesplietol voľbu. Nie. Počas toho, ako som telefonoval s úplne neznámym človekom, mi mobil avizoval hovor s číslom môjho známeho!!!
Okamžite som volal na zákaznícku linku a čudovali sme sa spoločne s operátorom. Naveľa naveľa bol ochotný preveriť túto vec na technickom. Údajne sa NIKDY NIČ PODOBNÉ NESTALO. "Mne pred piatimi minútami", hovorím. Samozrejme nezistili nijakú anomáliu (trvalo im to asi dve sekundy) a opäť som skoro až musel prosiť, aby to skrátka vyšetrili a dali mi vedieť.
Neviem, ako dopadne výsledok ich technického šetrenia. Každopádne začína u mňa veľmi pozorná kontrola faktúr a prevolaných minút, čo nie je neprevediteľné, no ako viem dokázať opak, keď sa stane napríklad tiež niečo "nemožné" a príde mi faktúra na nereálnu sumu? Viete, ono to môže fungovať i opačne, niekto skrátka telefonuje možno práve na váš účet (volá akoby z vášho čísla).
Všetko je technicky v poriadku, nijaké presmerovania, faktúry sedia...
Akú alternatívu ponúka slovenský trh pre nádejného klienta mobilného operátora?
Odpovedzte si sami, podľa mňa je to jednoduché: človek ide tam kde sú kvalitnejšie služby a kde sa nestávajú veci "čo sa ešte nikdy nestali".
Samozrejme vrámci skvalitňovania služieb zákazníkom bol celý náš hovor nahrávaný pre potreby T-Mobile.
Tento príspevok by mal slúžiť potrebám klientov.
P.S. Ak máte alebo ste niekto mali podobnú skúsenosť, ozvite sa!!!