Do jaké sítě volám?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Dragon80 8. 4. 2007 18:19

Mohl by prosím někdo napsat podrobně či dát patřičný odkaz,které předčíslí náleží jakému operátorovi?Dnes jsem si pořídil Vodafone Divokou Kartu a do VF volám za 2,98 Kč/min a ostatních 7,14 Kč/min.

V kontaktech si pak udělám pořádek a ke každému dám zkratku zda jde o VF,TM či O2

Děkuji.

EDIT:
teď si nějak nejsem jistý ale VF účtuje první minutu celou a pak po vteřinách je to tak? Myslím že jsou poslední TM i O2 od toho nedávno upustili

------------------------------------------------------------------------------------
:idea: Zjištění čísla a operátora lze provést online zde: http://www.o2.cz/osobni/16701-novy_zaka ... mular.html
Naposledy upravil Snekac dne 24. 11. 2010 10:14, celkově upraveno 2
Důvod: Aktualizace
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 8. 4. 2007 18:27

O2: 602, 606, 607, 72x

TM: 603, 604, 605, 73x

VF: 608 a 77x

Ovsem, nejde jen tak lehce, komu ktere cislo patri, jelikoz tu nejakou dobu uz mame moznost prenositelnosti cisel.

Pokud chces vedet, kam volas, tak si aktivuj v samoobsluze VF Aktivace nastaveni a sluzby -> Hláška o volání do jiné mobilní sítě.

Ano, VF uctuje u volani v CR 60+1.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 8. 4. 2007 18:30

Dragon80 : Před založením nového vlákna prosím vždy využijte funkci Hledat, vyvarujete se tak duplicitních vláken, děkuji.

------------------------------------------------------------------------------

:arrow: Předvolby operátorů

O2 - 601 ; 602 ; 606 ; 607 ; 71X ; 72X

T-Mobile - 603 ; 604 ; 605 ; 73X

Vodafone - 608 ; 77X

Existuje samozřejmě přenositelnost čísel..
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Dragon80 8. 4. 2007 18:35

To "speedy"
S tou hlaskou o volani do jine site je to fajn napad....DIKY. :tleskani
Jak se to projevi? Pred vytacenim me hlasovy automat upozorni ze volam do CIZI site? a pak se ozve vytaceci ci obsazovaci ton?
A kdyz je stejne cislo prenesene k jinemu operatorovi,pozna to take? nebo to zjistuje z vytoceneho cisla... :hm

To "ales76"
Diky...omlouvam se za zbytecne zalozeni threadu,priste budu lip hledat :wink:
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 8. 4. 2007 18:47

Dragon80: Hláška se ozve pouze v případě volání na přenesené číslo, které bylo dříve v síti VF a volající by tedy platil více, než by očekával. Číslo se vytočí a před vyzváněním se ozve hláška a vy máte možnost hovor ukončit.

Aktivace se provádí odesláním SMS ve tvaru HLASKA A 1234 na číslo 7700.

Zjištění sítě volaného čísla je možné odesláním SMS ve tvaru CISLO KDE 608123456 na číslo 7700.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 8. 4. 2007 19:04

Já ještě přidám adresy pro ověření na webových stránkách operátorů..

Ověření v jaké je telefonní číslo síti.

O2 | T-Mobile | Vodafone

Dragon80 : Dobrá beru Vás za slovo. Viz zde ;-)

Jednu starší diskuzi na toto téma jsem už dříve odstranil, tak jedno opáčko neuškodí.
_________________

edit: Upraven odkaz T-Mobile.
Naposledy upravil Aleš P. dne 25. 5. 2007 09:00, celkově upraveno 1
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Dragon80 8. 4. 2007 19:29

Tak jsem se registroval v VF-Samoobsluze a koukam...."Hláška o volání do jiné mobilní sítě" je jiz v zakladu aktivni,parada!
Jeste jsem deaktivoval hlasovou schranku...o ni nestojim(volani je placene) a ti kdo se mi nedovolaji by pak spilali ze to do ni "spadlo" a oni prisli zbytecne o x kc.
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 8. 4. 2007 19:37

Ještě informace o aktivování/deaktivování hlášek o volání do jiné sítě..

O2- hláška není automaticky nastavena.

• Hlášku si aktivujete zasláním SMS zprávy na číslo 999111 ve tvaru: HLASKA A

• Deaktivujete si ji zasláním SMS zprávy na číslo 999111 ve tvaru: HLASKA D

• Aktivační SMS je zpoplatněna podle vašeho tarifu, více informací zde.

------------------------------------------------------------------------------

T-Mobile - hláška je automaticky nastavena.

• Hlášku si aktivujete zasláním SMS zprávy na číslo 4603 ve tvaru: HLASKA A

• Deaktivujete si ji zasláním SMS zprávy na číslo 4603 ve tvaru: HLASKA D

• Zjištění nastavení zasláním SMS zprávy na číslo 4603 ve tvaru: HLASKA S

• Aktivační SMS jsou zdarma, více informací zde.

------------------------------------------------------------------------------

Vodafone - hláška je automaticky nastavena.

• Hlášku si aktivujete zasláním SMS zprávy na číslo 7700 ve tvaru: HLASKA A 1234

• Deaktivujete si ji zasláním SMS zprávy na číslo 7700 ve tvaru: HLASKA D 1234

• Nastavení můžete zjistit nebo změnit v internetové samoobsluze

• Aktivační SMS jsou zdarma, více informací zde.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod esquire 8. 4. 2007 19:39

Dragon80: V souvislosti s tou hlasovkou bych doporučil ještě preventivně zrušit všechna možná přesměrování. To se provádí vytočením kódu ##002# a odesláním jako hovor. :wink:
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dragon80 8. 4. 2007 20:04

Jasne udelam to a k cemu je to presne dobre? .....Presmerovani a jeho pouzivani je pro me "spanelska vesnice"....a nic mi nerika
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 8. 4. 2007 20:16

Dragon80: Jedná se o přesměrování do hlasové schránky podle předem určených pravidel. Lze nastavit nepodmíněné přesměrování (všechny hovory budou přesměrovány do hlasové schránky) nebo podmíněné přesměrování (k přesměrování dojde pouze pokud např. nezvedáte telefon, máte právě obsazeno nebo jste mimo signál). Všechna tato nastavení se provádí přímo v menu telefonu.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dragon80 8. 4. 2007 20:19

Takze mi tedy doporucujes abych vse kodem ##002# zrusil.-..O.K? :wink:

jinak klidne si muzem tykat... pokud souhlasis:wink: :wink:

EDIT:
Vsechna presmerovani DEAKTIVOVANA :wink:
Naposledy upravil Dragon80 dne 8. 4. 2007 20:25, celkově upraveno 1
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 8. 4. 2007 20:21

Dragon80: Ano, to je univerzální kód pro zrušení všech přesměrování. Samozřejmě to lze provést i v menu telefonu.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dragon80 9. 4. 2007 10:51

Jinak jelikoz jsem mel predtim O2,u Vodafone se mi libi jejich "Samoobsluha" kde se da vse podrobne nastavit a lze i zobrazit vypis poslednich hovoru....tohle myslim 2 ani TM u preplacenych karet nema,nebo se mylim??
????????????????SANSA e250 2GB
Panasonic LUMÍK(X) DMC-FX3
Dragon80
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 9. 4. 2007 11:12

Dragon80 : O2 nic takového nenabízí, má jen opravdu primitivní formu internetové samoobsluhy. Něco jako průběžná kontrola výdajů atd. se nekoná.

T-Mobile umožňuje ve své samoobsluze Můj T-Mobile poměrně široké možnosti správy účtu, ale ani T-Mobile průběžnou kontrolu obdobnou Vodafonu nenabízí. (Můj Limit nepočítám)
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků