Vážení,dnes mě byl doručen následující email.
Vážený zákazníku,
v e-mailu odeslaném v pátek 8. srpna 2008 jsme Vás informovali, že v tomto týdnu budeme zpracovávat objednávky telefonů Nokia 5310 nabízených v našem O2 E-shopu s chybně uvedenou cenou. Přestože cena byla zjevně nesprávná a v ČR není možné daný typ telefonu za srovnatelnou cenu pořídit, vyřizujeme kladně objednávky těch našich zákazníků – spotřebitelů, kteří si objednali telefon pro vlastní potřebu a přitom mohli být v dobré víře, že se jedná např. o speciální výprodejovou akci O2 E-shopu.
Ve Vašem případě evidujeme objednávky na celkem 3 kusy telefonu Nokia 5310. Je tedy zjevné, že z Vaší strany jde o objednávku zboží určeného k dalšímu prodeji, přičemž u obchodníka lze očekávat vysoký stupeň orientace v cenových podmínkách na českém trhu. Omlouváme se Vám za situaci vzniklou následkem naší chyby, ale objednávkám uskutečněným s cílem zneužít této naší chyby k vlastnímu obchodnímu prospěchu vyhovět nemůžeme.
Pokud na své objednávce budete trvat i za správnou cenu telefonu, rádi Vám v rámci naší skladové zásoby vyhovíme. Vaše původní objednávky jsme ale nuceni zamítnout.
O2 E-shop Team
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Vyskočilova 1442/1b, 140 21 Praha 4
e-mail:
eshop@o2shop.czhttp://www.o2shop.czNechápu jak si něco podobného můžou dovolit!! Už jsem reagoval emailem, budu informovat o průběhu.