O2: nezájem o nového zákazníka?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod yanca 26. 9. 2008 08:32

Rozhodl jsem se po osmi letech odejít od T-Mobile, protože v lokalitě, kam jsem se přestěhoval, má velmi špatné pokrytí a přes několikeré upozornění nemá vůli s tím něco udělat. Jinak jsem s ním spokojen a neodcházel bych. Používám aktivně dvě čísla i s nouzovým připojením na internet a další dvě čísla v aplikacích s minimálůním provozem.

Napsal jsem tedy na webu Vodafone požadavek o nabídku a druhý den mi volal obchodník a vše mi ještě poslal mailem. Nabídl v podstatě standardní tarif, a navíc výraznou slevu na telefon při podpisu smlouvy.

Napsal se do O2, ale odpověď po týdnu nedostal. Tak jsem volal na infolinku, kde to zvedla unuděnaá slečna (podle hlasu), která mne odkázala na web. Nakonec jsem to už nevydržel a požádal ji, aby hovor předala někomu ze svých kolegů či kolegyň - bohužel to prý nejde. Tak jsem hovor ukončil. Ještě zkusím navštívit prodejnu O2, snad se tam setkám s poněkud vstřícnějším přístupem, ale tenhle operátor má další mínusové body, protože infol,inka není připravena na to, aby potenciální firemní zákazníky dokáala zaujmout (nebo aspoň neodradit). Další mínusové body má za svou fixní část, neboť jsem nedávno zrušil pevnou linku s ADSL (proč si nechávat službu za 830 Kč měsíčně, když telefon nefunguje a internet běží rychlostí 900/100 kbps a přes WiFi mám stabilních 1500/750 kbps za 390 Kč).

Nedostal jsem žádnou super nabídku typu 300 volných minut měsíčně po dobu kontraktu pro všechna čísla (možná mi něco takového ještě nabídne TM, až požádám o převod), ale nabídka Vodafonu je zajímavá, takže prověřím kvalitu pokrytí v místě, kde to nejvíc potřebuju a bude-li dobrá, jdu k nim.
yanca
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 26. 9. 2008 08:37

Infolinka je pro stávající zákazníky, nejlepší je volat 800020202 a nevěřím tomu, že tam by vše ochotně nezačali vysvětlovat za ty provize ;)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod yanca 26. 9. 2008 08:41

Teď jsem mluvil se "svou" infolinkou (t-Mobile) a tam jsem narazil na tradiční vstřícnost a znalost, a navíc i příjemný hlas. Tohohle se nerad vzdám, protože s infolinkou TM mám v posledních letech jen samé dorbé zkušenosti. Bohužel to pokrytí v místě, kde to potřebuju... :-(
yanca
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 9. 2008 08:49

Musis volat na prodejni linku, ale nenabidnou ti nic moc navic krom toho co je v katalogu, maximalne nejake volne SMSky ,ale to uz mozna taky neni. Na infolince ti toho jako budoucimu zakaznikovy moc nereknou.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yanca 26. 9. 2008 08:56

snowboarder píše:nejlepší je volat 800020202

Díky za tip - opravdu docela jiný přístup. Nejenže velmi vstřícný, ale navíc nabídka zní ještě výrazně lépe než to, co nabízí Vodafone. Tak výrazně, že asi překousnu i ty mínusové body, co jinak O2 nasbírala. Jen se děsím toho, že až se stanu jejich klientem, tak se zase dovolám jen na tu protivnou linku. Ale snad ji nebudu potřebovat moc často...

andre (novy) píše: ale nenabidnou ti nic moc navic krom toho co je v katalogu, maximalne nejake volne SMSky

Nečekal jsem nic extra, ale hodně pozitivně mě překvapili. Ta nabídka je výrazně lepší než Vodafone. Dokonce lepší, než co jsem před dvěma lety vyzískal u TM.
yanca
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 9. 2008 09:30

no oni tam maji trosku jine moznosti, snazi se aby tento prodejni kanal sel nahoru a na ukor prodejen, coz je videt v tv reklamach, kde neni o prodejnach narozdil od tmobile ani zminka.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod puk123 26. 9. 2008 10:22

To já jsem dostal v prodejně O2 informace, které jsem potřeboval. Chtěl jsem pro syna levný tarif namísto karty. Od O2 tarif O2 [:kůl:]. Na dotaz, jak si lze průběžně kontrolovat, kolik má provoláno mi ochotně řekli, že si musí jedině vynulovat počítadla na mobilu, jinak to nepůjde. Takže jsem se stavil ještě u Vodafonu přeptat na Nabito 119. Na stejný dotaz mi vypočetli možnosti internetové samoobsluhy (průběžný přehled, FlexiLimit, FlexiStrop). Hádejte, koho jsem si vybral?
puk123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 9. 2008 11:22

ano vodafone ma kontrolu vydaju a vseho, jenomze tim ja sam proti sobe. Toto se u O2 bude zavadet, ale jen u tarifu do 18-ti let veku ucastnicka.
Vodafone sice na toto nalakava hromadu lidi, ale take prichazi o vydelky, kazdy si hlida naklady a timpadem neutraci tolik kolik by si operator pral, takze neco za neco.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 26. 9. 2008 11:45

ale kdež, mojí útratu má i t-mobile, dokonce přehlednější o něco než vodafone :)

O2 by nebyl sám proti sobě, lidi, které to zajímá, si to zkontrolujou i tak a ty které to nezajímá, to nebudou kontrolovat, ani až to bude mít, takže jedině by to pro O2 byly bonusové body, které získá po sloučení systému do toho, který má teď pevná, kde, jak všichni víme, tyhle kontroly fungují naprosto skvěle v aplikaci e-účet a kde je i internetová samoobsluha..

ale o tom už je tu jiné téma ;)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod radim 26. 9. 2008 11:54

andre (novy) píše:Vodafone sice na toto nalakava hromadu lidi, ale take prichazi o vydelky, kazdy si hlida naklady a timpadem neutraci tolik kolik by si operator pral, takze neco za neco.


A není lepší mít zákazníka, který si hlídá náklady, ale platí, než žádného? Tvoje úvaha jde správným směrem, ale kdyby na tom Vodafon nevydělával, nenabízel by to.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 9. 2008 12:31

ad útrata u TM: Jenže u TM je to za prachy... (smskově)

ad Vodafone přichází o výdělky: Tohle je ustálené klišé a každoročně má Vodafone nejvyšší ARPU...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 26. 9. 2008 12:40

k útratě: wapová verze je trochu pohodlnější a je u tmo zdarma, stejně jako internetová.. a to nemluvím o výpadcích, které vf provází :(

k arpu: protože nemá rozházeno tolik simek zdarma, jinak by se o nejvyšším arpu mluvit nedalo.. taky proto mu historicky kleslo už pod 600... taky už začal dělat mrtvé duše Odepišema a bude hůř ;)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod andre (novy) 26. 9. 2008 12:55

jenze se podivej jak dlouho vodafone nevydelaval a i ted je na tom celkem spatne, ma nejvetsi procento zakazniku jenz mu neplati, nejvice fraudu.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 26. 9. 2008 13:39

Máš nějakou srovnávací tabulku s věrohodnými údaji nebo jen tak plkáš?
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 26. 9. 2008 13:44

Když jsme u toho OT. Tyhle zdůvodnění s rozdávánim sim karet maj sice pravdivý základ, ale upřímně je to snad jedno. Díky tomu má VF o tolik míň zákazníků, tzn v počtu zákazníků to maj O2 a TM jako výhodu, takže bych tím neargumentoval u ARPU. Prostě Vodafone dokáže stabilně motivovat zákazníky k vyšší útratě.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků