O2: Výměna provozních systémů, nedostupnost některých služeb

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Michal P 12. 5. 2009 21:31

https://konto.o2shop.cz/
Vážení zákazníci,

ve dnech 7. - 15. 5. 2009 bude aplikace Moje konto z technických důvodů uzavřena. Přihlášení bude možné opět po tomto termínu.

Děkujeme za pochopení.

Vaše O2

Trochu to prodloužili? Tak schválně jestli překonají Vodafone, pamatuje si někdo jak dlouho jim nejeli systémy když spustili IVM? Mě tedy občas připadá že něco nefunguje dodnes ...
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Snekac 13. 5. 2009 11:15

Mírně promazáno, toto je téma informativní, o výpadcích, prosím neplést se stěžovatelnou, díky
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 13. 5. 2009 21:12

Tak nový systém stále zlobí. V současné době jdou dělat Mobil+, Převody z Prepaidu a Portace, i když je systém hodně nestabilní, často padá. Tyto vážnější nedostatky budou trvat minimálně ještě týden.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod demonicus 14. 5. 2009 11:06

Jen informace, nejedná se o nové služby na fixní straně, ale v podstatě o detailní úpravy stávajících a jejich důslednější propojení s mobilní stranou.
Co se systémů týká, tam je to jako vždy problém. Staré nejdou, nové taky a tak se dělá vše "ručně" a čeká se až se něco ... ;)
G165
demonicus
Junior

Odeslat příspěvekod andre (novy) 16. 5. 2009 12:52

Ano staré systémy nejdou... Myslíš POS, ten jediný se vypnul. U O2 se jedná o nový prodejní systém Cladiua ( dnes již Clauniáda ), který nahrazuje POS. V jednom systému bude možnost obsluhovat jak fixní tak i mobilní zákazníky najednou. Bohužel zatím nejde spousta věcí:

- nefunkční portace
- do odvolání se nesmějí aktivovat datové služby, jelikož dojde k nahození pouze administrativního poplatku, nikoliv služby

Systém je chvílemi velice nestabilní. Uvidíme jak se s tím poperou přes víkend, doufám že už po neděli budou ty nejdůležitější věci opraveny. Protože jsou na tom takto byti obchoníci, prodejny a veškeré prodejní kanály.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2009 12:55

No, po neděli.. bych to neviděl ještě tak žhavě.. Po neděli pouze dojde k vyhození hlášky na linky, že čekací doba na operátora může být delší jak 10 minut :D

Claudia byla pomalá už za fixních, po narvání mobilních paušálů je to prostě evidentní průser no :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod TickTack 16. 5. 2009 19:25

Zdravim,
přechod O2 na nový systém pro (určitě nejen mě) má dost špatné následky:

V rodine mámě tři telefony, všechny přenesená čísla pod holding u O2. Od čtvrtka dva z nich nefungují a při volání na ně se ozve hláška "Volaný účastník byl dočasně odpojen", jako když není zaplacená faktura. Ta zaplacená je, všechna čísla jsou na stejné faktuře a jedno jde a dvě ne.
Reakce O2 cca taková že "Omlouváme se, chyba je na naší straně" a pořád nic a není páka, jak s nimi cokoli udělat. U firemního telefonu docela problém. Když vám na firemní telefon volá zákazník a uslyší "neplatičskou hlášku", co si asi pomyslí? :-)

Má někdo podobnou zkušenost?
TickTack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2009 19:42

Hm, tak znova, když jste to původně smazal.

Ta hláška není jen o odpojených telefonech z důvodu neplacení, takhle se ozývají i telefonní čísla, která si odpojíte na prázdniny atd. Nicméně určitě to zamrzí a těžko tu s tím někdo něco provedeme. A v O2 už asi vůbec nic. Lidé, co přecházeli z paušálu na preaid nebo obráceně jsou odpojeni už třeba 5 dní, protože migrace neprobíhají. Tedy doběhnou do stádia, kdy se původní služba odpojí, ale nová se neaktivuje.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod gogospk 16. 5. 2009 20:35

Migrace u O2 konečně funguje, přecházel jsem z několika čísly 13.5, změna je kolem půlnoci 12/13, od rána jsem mohl pouze volat, na příjmu byla hláška o odpojeném číslu, informace z O2 infolinky zněla o problémech s portací přenášených čísel, nicméně od rána 14-tého to bylo opraveno a už jsem i na příjmu dostupný. :-D
gogospk
Junior

Odeslat příspěvekod TickTack 16. 5. 2009 20:39

Ale migrace proběhla na konci minulého roku a od té doby pod O2 fungujem, tady není problém nedoběhlé migrace ;-) Ale díky za info

Smazal jsem to, pže jsem si pak přečetl, že původní téma bylo informativní, tak jsem nechtěl dělat bordel v příspěvcích.
TickTack
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 16. 5. 2009 20:40

TickTack: samozřejmě nemluvím o tom, že je problém v migraci, mluvím celkově o tom, že nejsou schopni dotáhnout aktivační proces do konce, tím pádem jim těžko půjde reaktivovat odpojené číslo
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod andre (novy) 17. 5. 2009 08:47

No on je taky průser, že tak blbci nechají hlášku ať si lidé zajdou na prodejnu, ale nikomu už nejdojde to, že na prodejně udělají stejně velké prd jako na lince.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod John2 17. 5. 2009 16:10

Opakuji, že to, co se děje u O2, je pohrdání zákazníkem a amatérismus nejvyššího stupně.

//Snekac: Děkujeme, už nám to ale opakovat nemusíš
John2
Junior

Odeslat příspěvekod andre (novy) 17. 5. 2009 19:17

Aktuál dnes:

o Není možné zobrazovat corp. zákazníky, kteří mají více assetů (MSISDN) než je Claudie schopná pojmout pro zobrazení: Oprava bude nasazena v nejbližším možném releasu.
o Stále se neprolévají data z objednávek do tisku: Podařilo se zjednodušit formuláře pro: Mobil +, Výměna SIM, Mobil + CDMA - 1 stránka A4. Aktuálně se pracuje na redukci čtyřstránkových formulářů pro Specifikace služby - mobilní /žádost o změnu.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 20. 5. 2009 05:41

Tak stále jsou evidovány tyto závažné chyby:

- portace MNP
- aktivace veškerých datových služeb
- převod z GO na paušál
- odpojení pro krádež, na prázdniny, reaktivace
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků