Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
Tiskové oddělení Vodafonu píše:Dobrý den,
naše informační linka je v souvislosti s přechodem na nový systém velmi vytížena dotazy zákazníků. Omlouváme se za zhoršenou dostupnost operátora.
Pokud máte potíže dovolat se na naši informační linku, zkuste prosím využít jiné kanály Vodafonu pro péči o zákazníky, nebo zkusit hovor opakovat později. K dispozici je Vám:
- Internetová samoobsluha
- prodejny, jejichž seznam naleznete na http://goo.gl/AHzjW
- SMS samoobsluha, o které se více dočtete na http://goo.gl/3nxcH
- Hlasová Samoobsluha na *077 nebo 800 77 00 77
- Mobilní samooobsluha na ms.vodafone.cz
- online Centrum péče na http://goo.gl/zRtqC, kde naleznete seznam nejčastěji kladených otázek.
Martina
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků