DATAMÁNIE aneb 100 GB dat od O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod 11111 20. 10. 2020 11:48

Ja mam stesti, me nechodi nic. Ale tak muzete zkusit si prenest jine cislo na tu SIM, akorat si nejdrive vse nastavte v samoobsluze, pak uz pry nepujde.
11111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KrylP 20. 10. 2020 12:04

To bych neriskoval, už je to dva měsíce, co je rozdrbaná samoobsluha, už mě pěkně serou !!!
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 20. 10. 2020 12:10

Jo jo, mě chodí z EQUA Bank stav na účtu a urgence na neplacení nějakých splátek :-) Už jsem se i stavoval na EQUA, dával jsem jim to tel. číslo aby si to opravili ... a nestalo se vůbec nic, pořád to chodí :-)
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Junior

Odeslat příspěvekod condys 20. 10. 2020 12:11

Vysvětlení výměny k SIM kartám:
Musím si měnit SIM?

V současné chvíli stačí pro používání 5G tzv. USIM, tedy SIM karta, kterou zákazníci doposud využívali pro připojení ke 4G LTE. Aby zákazníci byli připraveni i na budoucnost, doporučujeme výměnu za 5G SIM (tzv. ISIM - plastová nebo v podobě eSIM). Tyto SIM karty budou postupně dostupné na všech našich prodejnách.
condys
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Markusenka 20. 10. 2020 12:24

Ahoj.

No jo, ale když se podiváš zpět, tak oni ty SIMkarty mění přesně opačně ISIM za USIM.
Markusenka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 11111 20. 10. 2020 12:26

Právě. Přesně opačně. Ale možná, že kdybych měnil v Kolíně, dali by mi ISIM.
11111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Markusenka 20. 10. 2020 12:38

Ahoj.
Čert ví, ale je zajímavé, že s ISIM přijde po kódu *444*#, že je nutná výměna a s USIM je to v pořádku. Mám už tu USIM a běží mi 4G+ , VOLTE.
Markusenka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rades24 20. 10. 2020 14:41

Mají chybu ve vytočení: *444*#
Asi nepočítali do budoucna s ISIM.
Ten kdo to programoval:

Kód: Vybrat vše
if (sim==USIM)
print ("Super, mate 4G LTE");
else
print ("Musite si vymenit SIM");
Rades24
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 11111 20. 10. 2020 16:07

To asi není jen chyba při vytočení kódu, když někomu aktivně posílají SMS, aby si vyměnil SIM.
11111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peta809 20. 10. 2020 18:43

Tohle vše výše popisované se zdá jako daň za ten levný internetový balíček :(
peta809
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 10. 2020 10:56

Poprosil bych zde přítomné a zkušenější, může mi někdo vysvětlit rozdíl mezi ISIM a USIM v návaznosti na provoz v síti O2?
Strejdy Googla jsem se ptal, ale podle všeho to O2 dělá obráceně a mění novější typ sim za starší.
Po zadání *444*# to chce výměnu, ale přitom je karta 3 měsíce stará...
anonymni

Odeslat příspěvekod davsopl 21. 10. 2020 11:08

Nevím, jak ISIM ale USIM (universal SIM) dokázali operátoři hromadně aktualizovat na dálku. V minulosti to takto dělal např. Vodafone a T-Mobile. Nemůže ta výměna SIM být s tímto spojená?
davsopl
Junior

Odeslat příspěvekod 123654 21. 10. 2020 12:25

Také je možné, že mají na prodejnách zbytek USIM a ISIM budou dávat, až USIM vypotřebují.
123654
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod krcmic 21. 10. 2020 14:05

Zkušenost : Byl jsem na základě *444* … vyměnit kartu do O2 a reakce, není důvod, vždyť máte novou kartu! Až vám přestane někdy fungovat, tak vám jí vyměníme za novou a samozřejmě zadarmo. No a teď mi to někdo vysvětlete (O2 guru). Neplácám, je to osobní zkušenost!
krcmic
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod imaster 21. 10. 2020 14:16

Mám tu samou zkušenost.
imaster
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků