Stránka 118 z 123

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 13:34
od 5uch
Tak už dva měsíce čekám, až budu moci v samoobsluze (internet i aplikace Android) kontrolovat nastavení svých služeb (hlášeno podpoře Vodafonu - zatím žádný výsledek).
Teď se u velké části služeb po kliknutí na tlačítko "Změnit" jen dozvím, že "Služba je součástí vašeho měsíčního balíčku".

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2021 13:39
od dj.kure
To je ještě dobré, já tam měl dlouhé měsíce hlášku, že služby se nastavují a není možné provádět další změny :-D ... Vodafonní samoobsluha nikdy za moc nestála. Zlatá Oskarova.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2021 14:58
od 5uch
dj.kure:

Prakticky jsme ale na tom stejně - ani já si své služby nemohu změnit. Jiná je jen ta hláška. :hm

Přišlo mi po urgenci vyjádření z VF, že oprava bude trvat možná i 60 dní (že prý obvykle to jde rychleji... ale 60 dní si na to rezervují). Zdá se, že problém se týká tarifů Odepiš.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 9. 2021 17:14
od Myčoken
Už jen při vyslovení "Vodafone samoobsluha" mě zebou nohy. Po celou dobu, kdy jsem spravoval samoobsluhu rodině s tarifem Red+, samoobsluha nikdy nedělala to co měla.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 13:23
od GeneHawkins
Funguje vám Můj Vodafone normálně?

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 13:43
od 5uch
GeneHawkins:
Ne. Třeba u mne na marginálním tarifu Odepiš více méně nejde nic měnit už déle než půl roku (přes několik hlášení chyby a neúspěšných pokusů o opravu).
IT Vodafonu na to zjevně dlabe (nebo ještě horší: není tam nikdo, kdo by věděl, co s tím dělat)!
viewtopic.php?f=1&t=1318332

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 13:48
od ze.us
Webova verze ano (dve ruzna prihlaseni u ex-Odepis i u 'petisimkoveho' rodinneho), appku nemam.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 13:59
od 5uch
ze.us:

Ty Odepiše vám opravdu fungují? Nám dva Odepiše v rodině nejdou... přihlásit se jde, nějaké služby vidím, ale když dám u většiny z nich "Změnit" tak se dozvím, že teď tuhle službu zrovna měnit nemohu.
Jediné, co jde, jsou nastavování služeb sítě (přesměrování, blokace volání) a věci okolo nastavení účtování.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 16:09
od GeneHawkins
Už to jde...

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 3. 2022 17:28
od ze.us
Pisu ex- , takze to znamena,ze Odepis tam uz neni.

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2022 20:56
od Petr XYZ
Dobrý den,
v samoobsluze Vodafone jsem u předplacené karty narazil na dva podobně velké datové balíčky:
- Připojení na měsíc 1 GB za 79,- Kč / měsíc
- Mobilní připojení 1,5 GB za 399,- Kč /měsíc
Věděl by někdo v čem je rozdíl (kromě nepoměru ceny a objemu dat)? Jedná se v obojím případě o internet v mobilu anebo jde o něco jiného?
Děkuji za odpovědi.

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2022 21:09
od polda
Možná kvůli letní akci kdy musíte mít nějaký balíček abyste získal výhodu

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2022 21:43
od 5uch
Petr XYZ píše:...v samoobsluze Vodafone jsem u předplacené karty narazil na dva podobně velké datové balíčky:
- Připojení na měsíc 1 GB za 79,- Kč / měsíc
- Mobilní připojení 1,5 GB za 399,- Kč /měsíc


VF v tom má docela hokej. Tarify z řady "Mobilní připojení" byly samostatné datové balíčky míněné spíš pro notebook (i když pro mobil šly použít také) v době, kdy se z mobilů moc nedatovalo a data nebyla součástí běžných mobilních tarifů (a typicky se dokupovala po směšně malých balíčcích, nebo platila 0.06 Kč za kB na internetu a 0.60 za kB na WAPu... jestli ještě někdo ví, co to byl WAP). Cena je zamrzlá v té době, kdy to začali nabízet. ;-) Je ostuda, že s něčím takovým ještě dnes lezou na světlo.

Další věc je, že tarif Mobilní připojení 1,5 GB za 399 Kč je pro právnickou osobu bez závazku. Pro fyzickou osobu a fyzickou osobu podnikající, resp. právnickou osobu s úvazkem na 2 roky to má být správně za 199 Kč. Viz strana 23 ceníku... Přesto se ta drahá varianta evidentně nabízí v samoobsluze i fyzickým osobám.
https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStora ... sluzeb.pdf

No a já jako fyzická osoba tyhle tarify (Mobilní připojení 1.5 GB za 399 a Připojení na měsíc za 79) také vidím ke svému hlasovému tarifu jako volitelné doplňkové balíčky... ale díky více než rok trvající chybě samoobsluhy na tarifech Odepiš si je stejně nemohu aktivovat.
Jo, a na výběr mám ještě pár podobně cenově odvážných tarifů. Nejbrutálnější poměr cena výkon je Data LTE 300 MB (megabajtů) za 189 Kč, tj. ten 1,5 GB z původního dotazu vychází na lidových 945 Kč.

Více viz obrázek v příspěvku viewtopic.php?p=12987957#p12987957

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2022 08:57
od adam.jacques
Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022

Re: Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 11. 2022 14:24
od ze.us
Hm, nepotesili. Na co ja ten nulovy tarif ted budu pouzivat? Krome parkovani cisla.