Zdravím,
potřebuji odbornou radu. Koupil jsme přítelkyni iPhone SE 2020, chtěl jsem ušetřit pár tisícovek a vzal ho zde:
https://www.mobileon.cz/detail/apple-ip ... bila-40244
Telefon přišel byl OK, nicméně je to v podstatě měsíc a půl a zjistili jsme, že baterie je aktuálně na 84% kapacity, přítelkyni nefungují originální sluchátka a displej např u zpět (levý horní roh) hůře reaguje, obecně mi přijde, jako by měl menší obnovovací frekvenci (mám sám iPhone SE takže mám s čím porovnávat).
Má otázka zní, je možné, že toto (displej a baterie) je způsobeno tím, že šlo o nějakou šedivku, která ležela 2 roky někde ve skladu a výměna baterie to vše dá dopořádku? Nebo mě obelhali a dostal jsme hodně dobře zabalený iPhone, kterému byl měněn displej a je "jetý".
Upřímně se mi ani v jednom případě nechce podstupovat to, že pošlu mobil na reklamaci a budeme jako v uvozovkách idioti čekat na opravu. Nejraději bych mobil okamžitě vrátil a domáhal se vratky peněz. Mimochodem eshop ani nezaslal fakturu s DPH, takže jsem si nemohl dát nic do daní.
Je možné na základě takového jednání domáhat se vrácení peněz nebo nám nezbyde, než čekat na reklamaci?
Díky moc,