Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Revealman 20. 6. 2011 07:51

Zdravím, můžete mi prosím někdo říct, jak se ve VF Samoobsluze aktivuje roaming?

Bratr odjel do zahraničí bez jeho aktivace a nemá sám ani přístup k internetu, dal mi tedy jeho heslo. Pomíjím fakt, že ta úžasná Samoobsluha od pátku až do dneška nefungovala a na 80% načtených stránkách mi hlásí

Kód: Vybrat vše
Omlouváme se, bohužel, při zpracování Vašeho požadavku došlo k neočekávané chybě. Stránka nemusí být zobrazena správně. Děkujeme za pochopení.


Když se proklikám k nastavení věcí jako roaming, tak to okénko, kde jsem měl možnost změnit Roaming z "Neaktivní" na World Roaming nebo VF passport, je nefunkční. Kliknout do toho políčka nejde, je neaktivní.
A místo toho, aby u Roamingu byl červený text "Nastavení", je tam jen černý "Informace" a vedle toho fialové "Jen pro čtení". Viz screenshot http://oi56.tinypic.com/15h242u.jpg

Ještě doplním, že jsem vygoogloval, že číslo musí být u Vodafone 6 měsíců a 3 měsíce platit na čas faktury - číslo je tam přes rok a podle mě placené vždy včas.
Revealman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 20. 6. 2011 08:09

Revealman:

nejsi sám, komu to tak nefunguje. :-|
Přes víkend probíhala plánovaná odstávka samoobsluhy kvůli údržbě, ale asi se vše nepovedlo jak mělo - tak dali řadu služeb do režimu "jen ke čtení".

Zkus zavolat na zákaznickou linku, ale asi to bude těžký souboj. Čekal bych v takové situaci linku zahlcenou, tudíž dlouhé čekání. A otázka, zda alesoň operátoři na lince budou mít plný přístup ke změnám služeb...

Každopádně, i kdyby šlo o hovor v rámci "Po svém", trvej si na tom, že systém je nefunkční a nemáš jinou možnost, a že nesouhlasíš s placením hovoru. Doporučuji být asertivní. ;-)
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 6. 2011 09:08

Vodafone s temi upravami opet nezklamal... nejde nic aktivovat, vse jen na cteni. viz moje samoska, stav dnes 10:00h. Ale neprekvapuje me to, spis by me prekvapilo kdyby samoobsluha zacala bezchybne fungovat a to nonstop bez vypadku.
vodafone1.JPG
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majk 20. 6. 2011 17:37

Dá se teď někde najít chytrý přehled pro data? Dříve tam byl, ale už jsem v samošce dlouho nebyl.
Nokia 5110 -> Philips Azalis 288 -> Sam X450 -> Moto V360 -> Nokia N70 -> ZTE Blade -> Huawei G600 -> inew V3 -> Ulefone Be Touch 2 -> LG Flex 2 (+ nokia N3109 a Samsung Galaxy Nexus) -> Xiaomi Redmi Note 4 -> Honor 8X
Majk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 20. 6. 2011 18:41

V samoobsluze je to v chytrém přehledu, stačí si rozkliknout detaily balíčku pro internet, viz obrazek z moji samosky (ktera se ted uz rozjela, zda se ze na chvili uz zase funguje normalne).
Vodafone2.jpg
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chocobo 20. 6. 2011 18:50

Mně se zase ukazuje u sms,že bych je měl mít za 1,50,ale účtujou mi normálně 2,40,jako klasicky u divoké karty a když u těch sms kliknu na nastavit,tak se mi tam ukazuje nabídka sms balíčky tarifu na míru a je tam nastaveno za nula,tedy ta 1,50:-)
chocobo
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 6. 7. 2011 19:38

Samoobsluha zase perli, ach jo :-/

Uctovani mam k 4, balicky obnova k 13.
Vyuzivam porad volne minuty a SMS, and ramec neprovolavam nic. Moje balicky jsou za 790 Kc mesicne.

Chytry prehled mi uz od 4. ukazuje vycerpano za pausaly 1100 Kc (misto 790 Kc) pritom stale mam volne minuty a sms cili nad ramec necerpam nic,
a taky mi ukazuje MMP k dnesnimu dni uz 294.50 (mela by byt 0 protoze balicky se mi nauctujou az pri obnove 13.),
takze jsem zvedavej co to udela s FlexiStropem protoze jestli mi ted za nejaky zahadny balicek uz naparili 294.50 (nevim za co a operator taky nic nerekne) tak se mi pak 13. asi neobnovi moje balicky za 790 kdyz mam strop na 800 (790 + 294.50 je uz jaxi trochu pres strop) .
Bude zajimave co se mi neobnovi a co budu pak reklamovat az to budu mit dalsi mesic ve fakture. Kvuli jejich blbymu systemu si svuj strop nejak rusit nehodlam, zadny balicek jsem si od 4.7 dodnes za cenu 294.50 fakt neporizoval.

Dotaz na operatora vygeneroval jen odpoved ze samoobsluha neni spolehliva a pracuje se natom. Hezky, jeste ze to vim, ale tohle jsem vedel uz pred rokem ze na vsem pracujou....

Mozna je cas se zase pripomenout pani reditelce, aby byla v obraze ze kdyz se vsechno z minulosti vyresilo objevi se zas neco novyho.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pedro1981 6. 7. 2011 20:52

Samoobsluha je vskutku po téměř ročním provoze báječná. Palec dolů!

Na svém ZÚ mám 1 paušál, 1 předplacenku. Zatímco s paušálovým se přihlásím kupodivu OK, sice ceník uváděny u mého tarifu je z 50% OK, 50% bludy. Nicméně dobíjecí simkarta přes 14 dnů stále krásný pohled na tuto hlášku: " Je nám líto, ale přihlašování nyní nefunguje. Na zprovoznění právě intenzivně pracujeme. Zkuste se prosím do Samoobsluhy přihlásit později. ". Tu hlášku miluju! Vodafone managerové, IT technici máte levé ručičky a tiskové oddělení Vodafone měli by jste občas prohazovat slova, jste stále jako opakující se gramodeska.

Možná si myslíte, proč tady vůbec píšu, když se paušálovým číslem přihlásím, ale ouha! Jakmile kliknu v své samoobsluze na druhé číslo, tak okamžitě naskočí další báječná hláška: " Omlouváme se, bohužel, při zpracování Vašeho požadavku došlo k neočekávané chybě. Stránka nemusí být zobrazena správně. Děkujeme za pochopení. " a rázem jsem v ... Nenajedou služby, nic se nedovím. Napsal jsem jim email, ale odpověděli, že podatelna slouží na obecné dotazy, do psí pr........kde se mám jako zákazník hlásit? Mám sedět s mobilem u ucha a čekat, až se usměje štěstí a hovor přijme operátor, malá šance, hovor se spojí a rázem vypadne spojení, přičemž signál jede naplno a mobil mi funguje OK.

Marketing je postaven na tom, že samoobsluha je báječná, ale realita je někde jinde. Nemám v úmyslu, navštěvovat denně samoobsluhu, jen bych si rád nastavil služby bez pomoci operátora (nemám čas sedět s mobilem u ucha a poslouchat Vaši gramodesku), kapesní jste zrušili, internet v mobilu nemám a tam, kde mám možnost jej mít, tak děkuji - nechci. Internet mám v PC, nepotřebuji jej cpát všude. Ještě máte hlasovou, no to je jiná liga. Tam to stejně nenastavím tak jako na web samoobsluze.

Konkurence nespí, udělají servisní úpravy - odstaví služby na 48 hodin a jede se dál! Milý Vodafone tímto Ti doporučuji --- odstav komplexně celou samoobsluhu na 72 hodin a po těch 72 hodinách, ať to frčí!
Pedro1981
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 7. 7. 2011 10:20

Obávám se že tak jak to funguje teď by to museli odstavit nejméně na půl roku. Ale je to fakt hrůza, včera jsem si chtěl změnit 100sms na 250sms a místo toho se mi zrušily i minuty, ty jsem ale nepotvrzoval. Operátor mi sdělili že je fakt naplánované zrušení k 12. ale že si mám 13. zavolat a prý mi vše aktivují zpět. No tak budu doufat...

jinak výhoda nového systému měl být online přehled. kde je? chytrý přehled mi říka vyšší paušály než mám celkem za balíčky a přehled čerpání nefunguje. informace o zbývajících minutách/sms pro odeslané zprávě nebo hovoru mi taky nechodí, takže já nemám přehled o čerpání absolutně žádný.
Jsem si dělal srandu z O2 že se to musí platit když pro firemní klienty mají službu STAV UCTU která funguje dobre, ale co bych zato teď dal abych měl alespoň něco u Vodafone kde poslu SMS a dostanu info. Mám houby, nefunguje nic.


Jinak tu hlášku že nastala nějaký chyba mám v samoobsluze taky a pořád už asi měsíc.
vodafone3.JPG
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 7. 7. 2011 10:34

Já chápu, že je to nepříjemné, ale všichni přeci víme, že je to rozdělané a tudíž častokrát nefunkční, takže je myslím zbytečné se s tím stresovat pořád dokola, ne? Když vím, že se na něco nemohu v tuto chvíli spolehnout na 100%, tak nebudu pořád tlačit na tu pilu. Podle VF má náprava přijít do podzimu, předpokládám, že někteří z toho psychicky zkolabujete :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 7. 2011 01:24

Jak dlouho prosím trvá vystavení faktury?
Minulý měsíc to bylo do dvou dnů, teď už pět dní čekám a nic,
přitom "Pokud máte nastavenou pouze elektronickou formu, budete si moci Vyúčtování prohlédnout nejpozději do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období."
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 8. 7. 2011 07:23

Taky mám účtovací období ke 4. a furt čekám...
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 8. 7. 2011 09:18

Šak byly svatky, ni ??
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 7. 2011 10:19

a co jako? nestras ze to nemaj zautomatizovane a ze to delaj lidi kteri pracuji jen vsedni dny ;-) tak to doufam snad neni :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 8. 7. 2011 10:34

Kdos ten gombik stlačiť musi.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků