Vodafone Zlepšujeme-nové systémy (FAQ+přehled změn)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod welby 14. 7. 2011 13:57

Dawe4: Co znamená "nejde to"? Jak jste ji zkoušel aktivovat? Na balíčku, ve kterém Vodafone simkartu posílá jsou i informace o tom, jak se karta aktivuje. Teď si to z hlavy přesně nepamatuji, ale buď vás to při pokusu o první hovor automaticky přesměruje na jejich linku, kde to jde aktivovat nebo je na tom balíčku se simkou uvedeno číslo, kam zavolat, aby se simka aktivovala.
welby
Junior

Odeslat příspěvekod Dawe4 14. 7. 2011 14:07

Prý mám zavolat na *77 ale tam je mi řečeno, že to zkrátka teĎ nejde, ale pracují na opravě :-D
Alcatel One Touch 303 - Siemens C35i - Samsung SGH-X100 - Sony Ericsson T630 - Sony Ericsson W700i - Sony Ericsson C702 - LG KP500 Cookie - Nokia 5230 - HTC Wildfire S - Nokia Asha 302 - LG L9II - Huawei Acend G630
Dawe4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 5uch 14. 7. 2011 15:33

Dawe4:
Tak buď chvíli vydrž (věřil bych, že opravdu pracují na tom, aby si noví zákazníci mohli zavolat),
nebo zkus zavolat z jiného čísla na bezplatnou linku 800 77 00 77 nebo 800 777 777.
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 14. 7. 2011 22:03

Na nic nečekej a nech se přepojit na operátora a ten ti SIMku aktivuje.
Vždycky když mi hovor z nové SIMky skončil na jakékoli chybové hlášce tak byl problém který pak řešili několik dní. Tím tě nechci strašit ale fakt neztrácej čas.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod welby 15. 7. 2011 06:04

Dawe4: Tak dnes jsem měl termín přenosu čísla od T-mobilu k Vodafonu na ten tarif s ČD. Výsledek je takový, že simkarta Vodafonu mi hlásí "chyba registrace sim" a nemůžu si ani zavolat na infolinku. Ach jo, to nám to začíná. Budu se muset psychicky připravit na volání na infolinku z jiného čísla. To by mě zajímalo, jestli byly takové problémy i na starém systému nebo je tohle jedna z dalších much toho jejich nového systému! :roll:

EDIT 8:25 Tak už je simkarta aktivní. Tentokrát už se po vypnutí/zapnutí telefonu přihlásila do sítě bez problémů. Aktivace proběhla asi nějak automaticky, protože jsem mohl hned volat. Zkoušel jsem i volat na *77, ale tam se mi jen ozvalo, že jim v současnosti samoobsluha nefunguje (jak překvapivé) a že mě přepojí na operátora, pokud chci. :-)
welby
Junior

Odeslat příspěvekod speedy 15. 7. 2011 09:14

Jen bych upozornil, že dnes 15.7. dochází u Vodafonu ke slaďování systémů v souvislosti s poměrým účtováním viz. http://mobilovinky.blog.mobilmania.cz/2 ... -uctovani/

Mějte proto dnes strpení, pokud nebude vše fungovat. Tento příspěvek píšu preventivně, aby se předešlo komentářům, že něco nefunguje.

//Snekac: Je to OD 15. 7., to jen pro upřesnění
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Newman81 15. 7. 2011 13:22

Tak po přechodu mého čísla na nový systém mi přestalo procházet inkaso a nejen to: přestaly chodit smsky o mém vyúčtování a s tím související zprávy o tom, že inkaso neproběhlo a že dlužím už měsíc za fakturu. Až dneska ráno mi přišla po dvou měsících zpráva z čísla 608 o tom, že mi aktivovali Blokaci odchozích služeb z důvodu neuhrazení vyúčtování. Podotýkám bez toho, aniž by mi za tu dobu přišla jediná upomínka! Operátor se mi snažil namluvit, že problém je určitě v bance (není, inkaso platím od roku 2003 a neproběhlo poprvé až teď, shodou okolností právě v době přechodu na nový systém. Náhoda?). Měl jste někdo stejný problém? Byl bych docela rád, kdyby mi opět chodily smsky o stavu mého VF účtu a já pak nemusel zažívat stejné probuzení jako dneska.
Newman81
Junior

Odeslat příspěvekod Dawe4 15. 7. 2011 15:30

Tak já volat můžu, ale nemůžu posílat smsky....teď už deset minut čekám než mě spojí s operátorem...ztrácím trpělivost...vážně nevím kde by měl být problém s těmi smskami.
Alcatel One Touch 303 - Siemens C35i - Samsung SGH-X100 - Sony Ericsson T630 - Sony Ericsson W700i - Sony Ericsson C702 - LG KP500 Cookie - Nokia 5230 - HTC Wildfire S - Nokia Asha 302 - LG L9II - Huawei Acend G630
Dawe4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dawe4 16. 7. 2011 12:44

Jak tak dlouho trvá aktivace sim karty? Myslel jsem, že to bude rychlé, ale stále žádná smska o aktivaci a to operátorka říkala, že už dala podnět technickému oddělení. No jsem na ně zvědavý.
Alcatel One Touch 303 - Siemens C35i - Samsung SGH-X100 - Sony Ericsson T630 - Sony Ericsson W700i - Sony Ericsson C702 - LG KP500 Cookie - Nokia 5230 - HTC Wildfire S - Nokia Asha 302 - LG L9II - Huawei Acend G630
Dawe4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 7. 2011 13:05

U Vodafonu jsou pohádkáři - máš dvě možnosti, buďto se obrnit trpělivostí, nebo si zvyknout. Asi nejčastější pohádka je, že to předali na technické, a jakmile budou mít odpověď, tak se ozvou. Tady jsou možnosti dokonce 3: skutečně se ozvou (btw. už jsi někdy viděl sněžného muže?), nebo se neozvou, na infolinku budeš volat ty, ale z minulého hovoru nebude žádný záznam, takže znovu vysvětlování a "další" žádost na technické, nebo třetí možnost - budeš volat ty, odpověď od techniků už bude (ale operátor, se kterým jsi mluvil minule, ti nedal vědět, protože není v práci, nebo se na to vybodl. U Vodafonu totiž funguje něco jako perfektní zastupitelnost...)
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kocosh 17. 7. 2011 13:53

Taky potvrzuju problém s SMSkama, nový systém se prostě činí.

Číslo přeneseno od TMO 12. 7., fungovaly hovory i SMSky a dneska dopoledne z ničeho nic problém, SMS nejde odeslat...

Následovala infolinka a předání na technické oddělení, číslo údajně není plně aktivováno, do TÝDNE!! :oboze by to prý mělo být určitě v pořádku...
kocosh
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 7. 2011 11:09

Zdeněk L. píše:skutečně se ozvou (btw. už jsi někdy viděl sněžného muže?),
nebo se neozvou, na infolinku budeš volat ty, ale z minulého hovoru nebude žádný záznam, takže znovu vysvětlování a "další" žádost na technické,
nebo třetí možnost - budeš volat ty, odpověď od techniků už bude (ale operátor, se kterým jsi mluvil minule, ti nedal vědět, protože není v práci, nebo se na to vybodl. U Vodafonu totiž funguje něco jako perfektní zastupitelnost...)

Já bych přidal ze svých mnohých skutečností ještě čtvrtou možnost:
nikdo se neozve, zavolám já sám, dozvím se že problém byl předán ale že technici ho vrátili s tím že chtějí znát ještě nějaký detail, většinou něco co jsem dotyčnému operátorovi už říkal nicméně to buďto nezapsal nebo když dostal požadavek zpět mi už nevolal a týden ten požadavek nikdo neřeší a čeká se na zázrak... čili já slibům o zpětném volání nevěřím (z 10 případů mi skutečně zavolali snad jen jednou) a na cokoli si vždy tak po týdnu zavolám sám, a další týden znovu, a znovu... dokud se něco nedozvím a problém není vyřešen.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 18. 7. 2011 12:53

To ja mam zkusenosti, ze volaji sami od sebe... ale jen v pripade prodeju :-D
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 18. 7. 2011 21:46

Mně problém vyřešili a i zavolali zpět... ale to bylo ještě tuším za Oskara.
Každopádně hodně dlouho před nasazováním nového systému. :D
Moderátor, co pamatuje Siemens ME45
5uch
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petryk 19. 7. 2011 08:30

Prosím Vás, netušíte, zda se dá zjistit počet volných jednotek i bez znalosti hesla pro komunikaci s operátorem? Jde mi o to, že platím někomu paušál a má nastavený limit. A chtěl bych, aby si mohl zkontrolovat, kolik mu zbývá jednotek, ale nechci, aby si mohl cokoliv měnit. Díky
Mobilmania: Philips Fizz>Alcatel 302>Siemens ME45>SE T630>MDA Vario>iPhone 3G>Samsung G. Note II>nic>Samsung Gal. A50
Služební O2: 3310>6310i>6300>E51>E5-00>BB Q5>Len.Vibe Shot>nic>BB Classic>Redmi N.8Pro
petryk
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků