O2 NEO+ Bronzový +12GB za 0Kč na léto 2024

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod polda 2. 12. 2024 20:35

V létě bylo ukončení lépe ošetřené, a tady kvůli jednomu měsíci mi to za to nestojí.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Letadlo 3. 12. 2024 08:54

Tak jsem si z vědeckých důvodů jeden zkusil aktivovat a v Moje O2 žádnou volbu rychlého zrušení nevidím. (Ale možná jsem slepý.) Takže přenos čísla jinam přes OKU s dostatečným předstihem bude asi jasná volba.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bnone 3. 12. 2024 09:30

Taky to mám jen z "vědeckých důvodů", na otestování plné rychlosti apod. na pár místech, uvidíme po Vánocích, jestli to ukončení doprogramují. Ale jak už jsem řekl, ve smlouvě a podmínkách nic takového jako okamžité ukončení není. Jen na webu slovo "kdykoli", ale kdykoli lze ukončit jakýkoli tarif, jen pak nastupuje výpovědní lhůta. Možná jen k možnosti telefonem a písemně přibude i možnost Moje O2. Nebo se ta možnost v aplikaci objeví až po překročení účetního období 11.12. No uvidíme. Teď to asi ještě nevyřešíme.
Bnone
Junior

Odeslat příspěvekod gounelle 4. 12. 2024 11:23

DNES DOŠEL MAIL S INFO:

Tarif máte až do 8. ledna na zkoušku zadarmo.

Chcete tarif zrušit? Snadno to zvládnete sami v aplikaci Moje O2.

Před koncem zkušebního období Vám pošleme SMSku, takže si nemusíte nic hlídat.
gounelle
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 4. 12. 2024 15:17

A kde tato možnost v Moje O2 je? Snažil jsem se to proklikat celé, ale nikde jsem to tam neviděl.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bnone 4. 12. 2024 18:55

Počkejme po 11.12., kdy začíná nové účetní období. Mělo by to být pod změnou tarifu, jako jedna z položek různých tarifů i ukončení. Ale vzhledem k tomu, že změnu tarifu lze dělat jen jednou za účetní období, teď jsme všichni uprostřed prvního období a změna tudíž není možná. Kdo má fakturaci 11.12. jako já, mělo by se mu to tam od toho dne objevit.

Také se to může objevit zde, ale zatím tam nic není a platí to pro firmy https://www.o2.cz/podpora/moje-o2-pro-p ... seni-cisla

Další možnost je, že akce byla jen rychlý marketingový nápad a aplikace ještě zatím pro tento typ rušení není doprogramována.

Jen můj odhad na základě posbíraných informací, ale dává mi to logiku.
Takže přesně za týden budeme vědět více.
Bnone
Junior

Odeslat příspěvekod Patrik Vrána 6. 12. 2024 08:57

mě tahle SIM přišla včera musel jsem si vypnout automatickou obnovu dat, v chatu mi operátor nabízel zdarma na měsíc 02 bronzovou tak jsme napsal OK, a pak začal s poplatkem 99 kč za aktivaci, když jsem napsal že nechci tak mi napsal že mi ten poplatek může zrušit. zvláštní, ne?
Patrik Vrána
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod laiki 6. 12. 2024 09:10

Nevíte někdo, zda se u toho vánočního tarifu na zkoušku platí aktivace sim? Nebo je to do 8.1.25 úplně zdarma?
laiki
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 6. 12. 2024 09:13

Zdarma, aktivace je za 0 Kč. Dokonce vyjímečně je zde i doručení plastové SIM za 0 Kč.
Tarif půjde objednat jen do do 22. 12. 2024 a né do data, které jsi napsal.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Patrik Vrána 6. 12. 2024 09:25

jsem zapomněl napsat že mi nabízel televizi 02 bronzovou na měsíc zdarma.
Patrik Vrána
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod brumak 6. 12. 2024 12:30

Patrik Vrána píše:mě tahle SIM přišla včera musel jsem si vypnout automatickou obnovu dat, v chatu mi operátor nabízel zdarma na měsíc 02 bronzovou tak jsme napsal OK, a pak začal s poplatkem 99 kč za aktivaci, když jsem napsal že nechci tak mi napsal že mi ten poplatek může zrušit. zvláštní, ne?


to není zvláštní, to je standardní testování zákazníka, co by si nechal vnutit, a kolik by za to oželel...

v poslední době se jakákoliv komunikace s O2 (byť malý technický problém) okamžitě zvrhává ve vnucování paušálů, internetu na doma, a airbank. Nechutný.
brumak
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 6. 12. 2024 12:42

To me naopak prekvapilo, ze jsem si z toho Vanocniho kalendare objednal nabijecku a flash disk na prodejnu, oboji za korunu, prisel jsem tam, nadiktoval PIN k vyzvednuti, dostal a sel. Zadne zjistovani aktualniho stavu, zadne nabizeni neceho, nic.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Mirek.P 6. 12. 2024 13:31

Ono zalezi jak ktery prodavac.
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 6. 12. 2024 14:59

Takova mlada pekna holcina...ale mozna na prvni pohled poznala, ze mi stejne nic neproda, tak to rovnou vzdala :D

Edit:
Nebo to bylo tim uctem u O2, kde ale nebyla zadna aktivni sluzba.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Letadlo 6. 12. 2024 15:16

Ono ty kódy šly objednávat i na účty, kde nebyla žádná služba? Tedy ty nesmyslné "Vyzkoušejte si naši samoobsluhu zákazníci konkurence"? Fíha, že já to nezkusil!

Jinak to je dneska všude, taková je doba. Všichni honí provize. Od prodavaček po městapáky. Záleží, jak se jim člověk jeví. Když jsem si šel teďka vyzvednout již zaplacenou vrtačku z eshopu, ženská na prodejně mě hned chtěla vtlačit do prodloužené záruky, i když jsem ji přímo v košíku při objednávání zrušil.

Bnone píše:Počkejme po 11.12., kdy začíná nové účetní období.


Já mám třeba zúčtovací období ke konci měsíce. 25. nebo tak něco. A možnost přejít na jiné tarify, třeba NEO+ Zlatý tam v MojeO2 mám už teď. Jen ne to "Zrušit službu"...
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků