Ardeth píše:Kdo by si to asi mel po prvnich fakturach (mesicich) rozmyslet? Zrusit tarif muzes do 14ti dnu,pak by ses musel velmi draze a zbytecne vyplacet...
Já jsem nemluvil o zrušení tarifu, ale o návratu k původnímu. A změnit tarif na podobně "drahý" snad lze bezplatně (nebo zřejmě s doplatkem rozdílů těch paušálů, tj. při návratu k Pohoda Sipmle cca 36 Kč/měs., které bych s tím novým tarifem stejně platil, jenže postupně), nebo ne?
Alespoň když jsem si bral tarif O2 SMS s tím, že bych ho po pár měsících převedl na dceru a změnil na Pohoda Simple, tak mi operátor potvrdil, že v tom není žádný problém.
Ardeth píše: a novy tarif si aktivuje par hloupych ovecek...
Ale tady operátor právě sází na to, že díky
převážnou většinou zákazníků nepříliš vnímaným parametrem "tarifikace" to nebude
pár, ale hned celé stádo hloupých oveček.
A nejde jen o
hloupé ovečky. I chytrá 16-letá ovečka se pro tento tarif může rozhodnout, protože provolá nějakých 40-50 minut měsíčně a hlavně SMSkuje, a nejvíc třeba do O2. Jenže za půl roku, za rok to může být úplně jinak. A Pohoda Simple už je fuč.