Šedí operátoři - nabídka tarifů (do roku 2015)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Kuk321 12. 12. 2013 20:56

tak u plus4u maš 30GB za 399 i s 100min volnásku a 30GB jen data za 349kč což většině stačí
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod broom 16. 12. 2013 09:19

Psal jsem uzivateli Prolomus na email, ale zatim bez odpovedi. Coz me mrzi.
Víc lidí víc ví
broom
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amelchane 16. 12. 2013 09:54

Jsem na tom stejně, snad se ozve :-)
amelchane
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kuk321 17. 12. 2013 00:33

zatim je stejne stop stav
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod jnexflex 17. 12. 2013 09:05

Jak to?Prilis mnoho zajemcu?
jnexflex
Junior

Odeslat příspěvekod nlm78 17. 12. 2013 17:42

info pro případné zájemce o tarify,které zde nabízí Prolomus:
Naplněný limit rámcové smlouvy. Aktuálně s operátorem řešíme navýšení limitu.
Objednávky nadále přijímáme s odkladem na vyřízení po novém roce.
Děkujeme Vám za pochopení.
Takže klídek, myslím, že to pofrčí i pro případné nové zájemce dále, ale bude to chtít trochu trpělivosti. Letos už to každopádně nedopadne...
nlm78
Junior

Odeslat příspěvekod saruli 17. 12. 2013 21:47

Je smutné se toto dozvědět z Mobilmanie, zatímco potvrzení žádosti o přenos včetně následné komunikace kolem dalších věcí a vzájemných služeb proběhlo jakože vše oukej a bez jakéhokoli upozornění o nějakém odkladu přenosu nebo naplnění limitu.

Na jednu stranu je člověku líto, že už se těšil a ono prd, na druhou stranu se nutně vtírají myšlenky, jestli nakonec ještě nebýt rád, že se nezadařilo...
saruli
Junior

Odeslat příspěvekod Kuk321 17. 12. 2013 22:22

Maji to na svych strankach velkym cervenym pismem, od 16.12.2013 15:02
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod saruli 17. 12. 2013 22:30

Jo, ale to jsem už měla od 11.12. zažádáno o přenos, posláno ČVOP a čekala na smlouvu.
saruli
Junior

Odeslat příspěvekod TrueStory 21. 12. 2013 11:38

saruli: Kdy dojde k naplnění limitu se přesně určit na konkrétní aktivaci nedá. Takže vždy nastane situace, kdy někteří lidé prostě budou čekat na uvolnění místa pro další aktivace.

Ano, sice je technicky možné, pak čekající třeba obvolat atd., ale uvědomte si, že se jedná o ŠEDÉHO OPERÁTORA, takže ten nemá žádná obří call centra a musí se věnovat i jiným věcem než je "zákaznická péče", takže info na webu nebo zde na fóru beru jako dostatečný způsob komunikace.

Navíc nechtějí žádnou jistinu nebo aktivační poplatek, všechny služby účtují až po jejich konzumaci, takže nikdy nemůžete přijít o peníze.

Jinak ještě jednou opakuji, že se jedná o ŠEDÉHO OPERÁTORA - tj. nemáte "jistotu" vůbec v ničem, nemůže Vám garantovat nic ani kdyby sám chtěl a klidně se jednou ráno můžete probudit a mít odpojené číslo. To jsou prostě reálné podmínky u šedých operátorů. Fungují jenom jako prostředníci a pokud síťovému operátorovi "křupne v kouli" a třeba všechna čísla odpojí, tak šedivý operátor s tím prostě nic neudělá...

Jestli Vám jde o perfektní zákaznickou péči, různé samoobsluhy, SMS při každém prdu, tak si můžete aktivovat 3x dražší tarif u některého ze síťových operátorů (TM, VF, O2).

Já prostě vím, že mám šedivku, počítám s tím, že komunikace a "péče" ani nemůže být taková jako u síťových operátorů, že nemám ony "garance", ale mám neomezené volání za pár šušňů, bez závazku, bez jistiny, bez poplatku za aktivaci a SIM za 1 Kč.

Tohle se mi prostě vyplatí i kdyby se mnou komunikovali jenom jednou za čtvrt roku morseovkou :-D.

Jinak co se týče komunikace, tak když jsem jim psal mail (což bylo cca 2 nebo 3 krát), tak vždy odpověděli maximálně do dvou dnů. Což je stále super, protože třeba Vodafone mi běžně odpovídal na e-mail třeba až za 4 dny - a to je "velký síťový operátor s call centry".
TrueStory
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kuk321 21. 12. 2013 23:08

nechteji aktivačni poplatek protoze se jim plati 100kč, coz je pro ne vyhodnejsi, jinak souhlas.
Kuk321
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 22. 12. 2013 08:56

A toto mají dělat zadarmo nebo co?
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod saruli 22. 12. 2013 09:49

Co je šedý operátor vím, s odpojením se dá počítat a podmínky smlouvy jsem četla dost pečlivě, včetně detailů, které tady veřejně nechci rozebírat, právě v zájmu poskytovatele.

Nicméně si myslím, že lupnout jeden hromadný mejl o délce jedné věty, cca "Omlouvám se všem čekajícím zájemcům, ale došlo k naplnění limitu realizovatelných objednávek, podrobnosti na webu," by poskytovatele nezabilo.

Já např. přejít už teď musím. Kyž ne k "Prolomovi", tak kamkoli jinam, kde to bude pro mě výhodnější než u stávajícího operátora. Nebudu riskovat, že nepřejdu, nevyužiju výpověď, nechám propadnout ČVOP a budu čekat na navýšení limitu - jenže až se limit navýší, tak budu muset podávat novou výpověď a čekat znovu dva měsíce s výpověďní lhůtou a po ní se zas dozvím, že limit byl vyčerpán...

Proč to píšu?

Protože na web poskytovatele po odeslané a potvrzené objednávce nemám důvod chodit, pokud mi poskytovatel výslovně nesdělí, že to mám dělat, nejsou tam totiž žádné osobní informace, z nichž bych se dozvěděla detaily o přenosu - ano, právě proto, že je to šedivka, a já tedy od něj nečekám internetovou samoobsluhu a podobné věci. Takže pokud bych se o vyčerpání limitu nedozvěděla čirou náhodou tady, tak bych se marným čekáním na vyřízení objednávky přesně do výše popsané situace s propadnutím ČVOP dostala. A do situace buď s nutností další dvouměsíční výpovědi, nebo možná i se zánikem čísla? To nevím, zas tak daleko jsem to nezjišťovala, co by se stalo, kdybych u stávajícího operátora skončila a k jinému přenos nestihla.

Jen si říkám, že když (jakýkoli) šedý operátor zakládá možnost svého fungování na korektnosti, férovosti a de facto loajalitě svých zákazníků vůči němu, trocha námahy vynaložené na totéž z jeho strany by nebyla neadekvátní.
saruli
Junior

Odeslat příspěvekod TrueStory 22. 12. 2013 13:03

saruli: Je to podnikání jako každé jiné. Pokud se podnikatel "namáhá", tak to prostě zákazník musí zaplatit. Už tak mají marže docela sražené a já osobně bych se na to za takových podmínek vykašlal... Protože oni nemají přístup do SOLUSu jako velcí operátoři, takže si nemají jak ověřit bonitu zákazníků. A kdokoliv jim nezaplatí, tak to musí cálovat za něj, vymáhat, přičemž nejspíš toho moc nevymůžou a někdy za dva roky, to už taky může být jedno.

Sám jsem uvažoval nad tím, že bych si zařídil rámcovku s desítkami SIM a poskytoval to známým a měl dobré ceny. Ale pak jsem přemýšlel nad riziky a prostě bych do toho nešel. Proto jsem rád, že jsem objevil tuto možnost a za pár korun to mám bez rizika a starostí.

Jinak tarify byly inzerovány právě tady a tak je logické, že i tady bude provozovatel sdělovat změny atd., což udělal :).

Co se týče Vaší situace, tak než zase budou opět "Prolomovy tarify" funkční pro nové aktivace, tak bych normálně přešel na nějakou dobíjecí kartu - například mobil.cz.

A pokud se Vám nechce toto dělat a chcete přejít rovnou na jiný tarif, zkusil bych +4U:http://www.mobilmania.cz/clanky/plus4u-jednoduse-nejvyhodnejsi-tarify-na-trhu/sc-3-a-1325468/default.aspx

Ceny jsou tam podobné a pokud někdo nepotřebuje neomezené volání, tak ten tarif za 149 Kč je úplně super.
TrueStory
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod saruli 22. 12. 2013 16:35

Děkuji za info. Jen dvě poznámky.
Ad první: Nevšimla jsem si, že bych naříkala nad tím, že si berou tu stovku měsíčně - když jsou schopni poskytnout podmínky, jaké jiní ne, tak jim budiž přána, s tím problém nemám.
Ad druhá:
Nevšimla jsem si, že bych naříkala, že nemám kam jinam přejít. To taky nebyl problém vyřešit. Dokonce natolik, že možná ani nebudu muset čekat na navýšení limitu a nakonec třeba i budu ráda, že se to vyvrbilo takhle.
Leč to už do tohoto vlákna nepatří.

Hezké svátky. :-)
saruli
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků