O2 Benefit: nové podmínky od června 2008

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod andre (novy) 28. 5. 2008 19:51

od cervna dochazi opet k uprave podminek u benefit programu

- platnost bodu jiz nebude 3 roky, ale 2 roky
- pro zachovani clenstvi v benefit programu bude potreba provolavat 50 minut kazdy mesic, pokud se tak nestane body propadnou.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 28. 5. 2008 20:25

No to snad ne?? Propadnou snad všechny body, když neprovolám 50 minut nebo jen body týkající se daného měsíce?? Každopádně tohle už je opravdu příliš, co předvádí O2!
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lvachutka 28. 5. 2008 20:26

To je hnus. Bohužel ale nijak to operátorovi neuškodí...
Lv.
lvachutka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 28. 5. 2008 20:31

další prst dolů pro O2 :-l

vzhledem k počtu bodů, které je mnohdy nutné nasbírat, jsou už i dva roky málo, nemluvě o čerpání 50minut měsíčně :-\
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod lvachutka 28. 5. 2008 20:36

Pamatuji, kdy stálo 1ks CD v Bontonlandu v hodnotě 500 Kč 1000 benefit bodů. Dnes mám pocit, že stojí 1800 benefitů. Hnus!
Lv.
lvachutka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 1. 6. 2008 17:38

Opravdu čím dál lepší jdu si hledat odměnu pro svých 600 bodů a mám stále větší chuť přejít ke konkurenci.
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ponak 1. 6. 2008 19:17

A jsou ty informace vůbec potvrzené? Na stránkách O2 jsou podmínky nezměněny...
ponak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 1. 6. 2008 21:30

Vidím, že moje domněnka se potvrdila. Vynulovat všechny těžce a pomalu nastřádané body, to je už vrchol všeho! Rychle vyberu aspoň nějakou odměnu, abych nepřišel o všechno. Tím si u mě O2 zatloukl poslední hřebíček do rakve. S operátorem, co zákazníky penalizuje za věrnost, nechci mít nic společného.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thom 1. 6. 2008 22:15

No to jsem zvědav, kolik lidí to s tím "teď už definitivním přechodem ke konkurenci" opravdu myslí vážně ;)
Hmm, tak koukám, že moje už 14 měsíců spící "stará" Pohoda bude vzbuzena a usmrcena. Ta už výhodnější nebude a popravdě řečeno, pokud člověk neprovolá právě přibližně volné jednotky a občas datuje, ani výhodná není, tak na co ji držet. Doufat v lepší cenu dat a lepší přístup O2 je projev naivity hraničící z blbostí :( Bodů mám naštěstí jen asi 200.
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 2. 6. 2008 07:16

Myslím, že O2 má takové zisky, že takovéto přiškrcení Benefit programu nemá vůbec zapotřebí. Jediný trochu schopný věrnostní program má tedy T-Mobile. To jsme to dopracovali... :-/

Jen je škoda, že většině lidem je to jedno a přilákají je Neony, i když si u nižších tarifů pošlou SMS do vlastní sítě o víkendu nebo mimo špičku (u vyšších i zavolají) a O2 se bude těšit z nových zisků za minutovou tarifikaci. Když ale lidé věří, že Paroubek dokáže zastavit zdražování a budou ho volit, tak se ani nedivím ;-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sioga 2. 6. 2008 07:57

jeste ze mame vf a to neni uz kam jit
tady nechatuji, jelikoz mi na pauze predschvaluji prispevky lini moderatori s nekolikadennim zpozdenim.
sioga
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gramatyka 2. 6. 2008 09:14

Abych nebyl jen OT: doufám, že se to jednou O2 vrátí, tyto "malé podrazy".
Naposledy upravil seterwohipikule dne 2. 6. 2008 19:28, celkově upraveno 1
Důvod: narážky na adresu Gooba si nech, už jednou byl stejný příspěvek odstraněn
Gramatyka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod esquire 2. 6. 2008 10:37

Zajímalo by mě, jestli možnost vynulování všech nasbíraných bodů by už nebyl důvod k vypovězení smlouvy bez sankcí. Tohle už je přece porušování podmínek ze strany operátora. Nebo ne??


Tak O2 potichu během dne upravil podmínky a vypustil z nich jednu větičku.


Zde je screenshot verze podmínek, které byly na webu během dnešního odpoledne:

Obrázek

A tady screenshot aktuálně dostupných podmínek v tuto chvíli (všimněte si, že zmizel čl. 3.2.2):

Obrázek


O2 tedy zřejmě nakonec ustoupil od úplného vynulování bodového konta v případě, kdy zákazník neprovolá právě 50 a více minut měsíčně. "Pouze" mu na 3 měsíce zablokuje bodové konto a během nich asi bude zákazníka uhánět, aby více volal.
Naposledy upravil esquire dne 2. 6. 2008 19:29, celkově upraveno 2
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 2. 6. 2008 19:24

No jo to je celý O2. :-(
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Andrew_007 2. 6. 2008 20:54

Teda zajímalo by mě,co se stane,když už mi to benefit konto zablokují,co s ním pak po těch třech měsících bude... Jestli ho zase odblokují (ale jaký by to pak mělo smysl) nebo vynulují... Asi to bude tak,že na ony tři měsíce dostanete šanci se polepšit a provolat víc jak 50 placených minut měsíčně a pak vám ho odbloknou,jinak asi taky,ale bude tam 0 bodů... No nic,já si stihl odměnu vybrat ještě když tam byl voucher do Bontonlandu na 500Kč za 1300 bodíků,tak mě to tolik nemrzí.Ale zase je to škoda,toto byla poslední mě sympatická věc na O2,teď už je to pro spoustu lidí k ničemu...
"Žádný učený z nebe nespadl"
Andrew_007
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků