Reku píše:-- 21. 6. 2017 17:01 --
Jinak zákazníkem je člověk do té doby, než operátora opustí. Vygenerovaní ČVOP na tom nic nemění, protože se nemusí nikde uplatnit. To mi říká selský rozum, i když nějaká právní reKlamština může teoreticky hovořit jinak....
Samozřejmě, to mi také říká selský rozum ...
Nicméně mám pokračování "pohádky o vrácení kreditu od operátora T-Mobile".
Dnes jsem volal na infolinku, jak to vypadá s emailem, který jsem posílal a ve kterém jsem celkem obsáhle popsal celou situaci. Operátor byl rozumný člověk, kterému děkuji. Dozvěděl jsem se, že odpovídají na maily do 3 dnů (!!!). Také jsem se dozvěděl, že operátorka, se kterou jsem mluvil, tak byla z nového call centra v Českých Budějovicích, které funguje cca 6 měsíců a pracovníci jsou proškoleni stylem, kdy za krátkou chvíli je jim do hlavy nalito úplně vše, co mají vědět, a pak v tom mají guláš -> což mi ve finále pomohlo. Dozvěděl jsem se, že kredit je možné vrátit za poplatek 119,- a teoreticky, že možná mi to umožní vrátit i přes mailovou komunikaci a možná kvůli zmatené operátorce z ČB i bez poplatku (ta se totiž o ničem takovém nezmínila), nicméně operátor mi to nesliboval. Nabídl mi převedení kreditu (cca 260,-) na jiné kreditové číslo u T-Mobile, čehož jsem nakonec využil (a ještě na daném čísle automaticky aktivoval Twist Plus ...), protože v průběhu mého hovoru s operátorem přišla následující odpověď na můj email/žádost:
T-Mobile píše:Dobrý den,
je dobře, že nám píšete.
Vrácení kreditu je určitě možné. Je nutné napsat písemnou žádost na adresu naší společnosti, která musí obsahovat Twist SIM kartu nebo bezpečnostní kódy k SIM kartě (PIN a PUK) nebo výrobní číslo SIM karty a číslo účtu, na který chcete peníze zaslat.
T-Mobile Czech Republic a.s.
Tomíčkova 2144/1
148 00 Praha 4
Žádost je nutné zaslat do 1 měsíce od deaktivace SIM karty a vrácení peněz je zpoplatněno částkou 119 Kč.
Když požádáte o přenos telefonního čísla, tak dva dny před deaktivací SIM karty, jsou platební služby na SIM kartě deaktivovány.
Pokud máte další dotaz, určitě nám zase napište.
Hezký den,
Zajímavé je, že před 2 týdny mi na infolince bylo řečeno, že kredit není možné ani vrátit ani převést na jiné číslo ...
Nicméně takové handrkování mi přijde nedůstojné. Pravá ruka neví, co dělá levá ...