Vrácení nevyčerpaného (propadlého) kreditu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Reku 26. 11. 2011 00:34

Úplně stejně je na hlavičku, když operátor nevrátí neprovolaný kredit snížený o nějaký manipuační poplatek :D
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod S474N 26. 11. 2011 11:37

Barbar_cz: bohuzel argumentace stylem "kazdy vi" ti v pravnim prostredi moc nepomuze. Jednou tu mame nastavena nejaka pravidla, ktera jsou dokonce nad soukromymi pravidly soukromych subjektu, tak se podle nich musime chovat. Holt to chce "dotahnout" k soudu, aby si operatori nabili hubu a vzpamatovali se.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 11. 2011 15:06

Barbar_cz píše:Podmínky dobíjení a propadání kreditu jsou stejné už od prvních předplacenek z roku 1997! Takže podmínky jsou v podstatě stejné už 14 LET, takže nechápu proč se nad tím v roce 2011 někdo pozastavuje.


To nemyslíte vážně, že ne? Ty podmínky nejsou zdaleka stejné. Stejný je leda princip, že kredit propadne.

Mně osobně se otázka propadávání kreditu netýká, ale nelíbí se mi to. Není zde rovný vztah mezi zákazníkem a operátorem a toto je jedna z mnoha vyjebávek ze strany ooperátora. Zákazník má ze své pozice bohužel smůlu. Teprve v situaci, kdy by i zákazník mohl operátorovi předložit své podmínky, byl by to rovný vztah. Takhle operátor jen předhodí VOP, kde není jiná možnost, jak služby využít, než za jeho stanovených nerovných podmínek.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Barbar_cz 26. 11. 2011 21:32

wit.cz: Co vím, tak platnost karet a propadání kreditu jsou opravdu stejné UŽ 14 LET. Nakonec v jakémkoli jiném odvětví, kde se nabíjí kredit - ať už jsou to bazény, fitcentra, počítačové herny, bary, solária, kina... Všude tam se kredit nedá vrátit formou peněz, ale jenom vyčerpat za služby. Alespoň jsem to zatím neviděl nikdy v ČR ani v zahraničí.

Co se týče postavení zákazníka, tak to je právě u kreditních služeb ULTRA SILNE, protože jenom on sám si rozhoduje kolik a jak si nabije, jaký si zvolí tarif atd.

Jinak jak si to rovné postavení představujete? Každý obchodník nabízí nějaké podmínky a máte možnost buď je vzít nebo nebrat. Asi těžko si zákazník může do obchodních podmínek jakékoliv firmy sám něco doplňovat nebo naopak z nich odebírat...

Každopádně každý rozlepením SIM souhlasí s VOP, s kterými se má POVINOST seznámit. Pokud se s nimi neseznámil, tak může nadávat leda sám na sebe. A když se s nimi seznámí, tak ví, že SIM je třeba dobíjet.
A když toto ví, tak si jako IDIOT nenabije tisíce, když ví, že je neprovolá...

Nakonec nabíjení je dnes on-line, dá se nabíjet z netu, přes bankomaty, z IB, ze Sazka terminálů, v obchodech u pokladen, přes kupony v trafikách... Možností je 1001. Takže jestli někdo volá málo, proč nenabíjí jenom za 200 Kč a nemá problém? :-)

Mimochodem jak se tady oháníte rozsudkem z Německa, tak ani ten nenařídil operátorovi peníze VRATIT - nařídil mu pouze změnit postup, že nesmí propadnout kredit. Což ovšem neznamená povinost vracet peníze...

Tedy kdyby kredit nepropadal, ale od určité doby se platit udržovací poplatek z kreditu za SIM až do vyčerpání a SIM se zrušila až pak - bylo by to v souladu i s rozhodnutím soudu.
Dalším řešením je SIM deaktivovat po určité době, ale kredit na ní ponechat a po opětovném dobití jej opět přičíst.

Jako hlavní problém vidím obecně ceny za mobilní služby a Internet, které jsou v ČR opravdu vysoké a toto by se mělo řešit! Že je cena minuty velmi vysoká, že třeba cena za minutu hovoru do USA stojí přes VoIP 0,3 Kč a přes O2 skoro 60 Kč... To jsou opravdové "problémy" mobilní komunikace.

Ovšem princip propadání kreditu řeší opravdu jenom věční potížisté. Inteligentní člověk s tímto opravdu nemůže mít problém.

-- 26. 11. 2011 21:34 --

Reku píše:Úplně stejně je na hlavičku, když operátor nevrátí neprovolaný kredit snížený o nějaký manipuační poplatek :D


A už Vám někdy vrátili peníze třeba za nedopité pivo, nedojezený oběd nebo nedochozenou parnamentku? :-D
Barbar_cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 26. 11. 2011 22:40

Kredit je kredit - jasně viditelné uložené či naspořené peníze - ještě za ně nebyla koupena služba - nebo je to kredit, který je koupen za peníze ....
Kdežto nedopité pivo je něco jiného.
Jak podobné a přitom rozdílné. Nezaměňuj, ale rohlišuj :D Ne nadarmo daly soudy v cizině zapravdu zákazníkům.

-- 26. 11. 2011 21:47 --

Nedopité pivo či nedojezený oběd je úplně jiná kategorie. Nejpodobnější je permanentka - jenže tu většinou člověk kupuje s tím, že např u deseti vstupů má jeden zdarma či každý o X procent levnější.
Kredit u operátora by jsi s tím mohl srovnat možná jen v případě, že dobíjíš X korun aby jsi měl zvýhodněnou službu. Pokud dobíjíš a žádné akční předplatné nemáš, pak vůbec nelze porovnávat kredit bez výhod s permanetkou zajišťující výhody - je to úplně o něcem jiném.
Ale je to furt dokola - zákony ČR stojí nad firemním šolicháním podmínek - bezdůvodné obohacení - mazani právníci operátorů moc dobře vědí, že většinou se ovce neozve a nebude soudit, takže ji dojí a stříhají, kde mohou ;-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod bumič 27. 11. 2011 04:35

Ještě jedna věc nejhorší to má ze všech operátorů pouze t-mobile ,protože pokud někdo volá opravdu málo ,může si pořídit u ostatních operátorů tarif za Nula ,třeba o2 to má pod návem Zero ,vodafone má taky i číslo se dá vybrat apod. ,třeba jediná podmínka u o2 je jeden hovor či sms za rok u vodníka myslím též jinak mohou zrušit dle podmínek kartu ,ale dát něco málo za rok a né dvě stovky pořád jde ,já mám mnohem raději tuto možnost bez dobijení ,u vodafone lze nastavit i max částku apod věci tak potom je to v podstatě stejný jako předplacenka ,nebo ,když vám někdo ukradne mobil a je to dobře nastavené ,neprovolá skoro nic ani jinou sužbu nezneužije ,nesnáším t-mobile za to ,že to taky nemá .
bumič
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Barbar_cz 27. 11. 2011 11:39

Reku: Kredit je kredit - jasně viditelné uložené či naspořené peníze - ještě za ně nebyla koupena služba - nebo je to kredit, který je koupen za peníze ....
Kdežto nedopité pivo je něco jiného.

LOOOL! No Vy jste mi ale srandista!

Takže, když si od O2 koupíte GO (nebo teď už O2 kartu a dobijete si na ní) 200 Kč, neprovoláte je a ona Vám propadne za cca rok a dva měsíce, tak Vás okradli, protože Vám propadl KREDIT 200 Kč?

A když si také od O2 koupíte kartu O2 Trick nebo O2 X-Kartu (telefonní karty do automatu pro volání v ČR da do zahraničí přes pevnou), zaplatíte za ni 250 Kč a je na ní 80 JEDNOTEK s platností většinou 1-2 roky. Neprovoláte to a ta karta Vám propadne, tak v tomto případě je to už OK, protože Vám nepropadl KREDIT (a jasně viditelné peníze), ale jenom nějaké JEDNOTKY?


Všechno na světě má nějakou platnost - dokonce i SAMOTNE PENIZE! Když se udělá nová měna, tak máte nějaký čas na výměnu peněz a pak prostě i kdybyste měl miliardu v hotovosti ve strých bankovkách, tak si s ní můžete leda tak přitopit v krbu!
Když byste dnes našel na půdě kufr po Vaší babičce a v něm 100 000 Kčs vydaných tehdejší Českoslovensou Socialistickou Republikou, které si tam zalý život střádala korunku po korunce a pak náhle skonala a 20 let o kufru nikdo nevěděl... Tak víte co za to dnes dostanete? V roce 89 by ty peníze měly hodnotu dnešních cca 2 MILIONY KČ. Ovšem protože už jsou NEPLATNE a dávno PROPADNUTE, tak za to nedostanete leda VELKE KULOVE!

Zrovna nedávno se mi stalo, že jsem našel pytlík s "desetníky" a "dvacetníky", kde jsem si kdysi jenom tak pro efekt vysypával drobné mince z peněženky... Mohlo jich být tak nejméně za 1000 Kč. No a k čemu mi jsou? NO K NIČEMU! Už mi je nevymění ani ČNB... Jsou normálně propadlé a nazdar.

Takže asi těžko můžete po nějaké firmě chtít, aby nějaký kredit nebo jiné předplacené věci pro Vás zdarma uchovávala na věky věkův...

--

Ale jak říkám, takovéhle "problémy" může řešit jen skutečný a nefalšovaný idiot a nebo "vychcánek" - tj. člověk, který si dobil např. několik tisíc korun, aby získal nějakou výhodu, kterou využil, ale teď je chce VRATIT. Je to přesně ten typ člověka, který u akce v Supermaketu "k balení coca-coly sklenička zdarma" z balení vyrve sklenici a snaží se argumentovat, že "je přece zdarma a on chce jenom tu sklenici a nikdo ho nemá právo nutit si kupovat i hnusnou coca-colu". :-D

Nějak si prostě nedokážu představit situaci, kdy někomu může propadnout na kreditu hodně peněz...

Také jsem měl kdysi, ještě jako student, předplacenou kartu - nabíjel jsem to normálně po 200 Kč a kredit jsem nikdy neměl větší než 450 Kč. Právě proto, že znovu si nabít byla otázka chvilky a proč mít peníze zbytečně na kreditu, když je můžu používat na jiné věci a na kredit je vložit, až když jej budu v době nejbližších dnů potřebovat?

Proto si vážně dokážu představit jak někdo může narvat na kredit tisíce nebo dokonce, jak tu někdo psal DESETITISICE a neprovolat to a mít problém tam dát dalších 200 Kč pro udržení???!

To jako 20 000 Kč tam našupat bylo bez problémů a teď blbých 200 je strašnej problém?!

Takové případy jsou jasný PODVOD! Dotyčný se prostě s něčím snažil "vydrbat" a když mu to nevyšlo, tak kolem sebe kope a nadává ne nespravedlnost... Jinak nechápu jak se někdo do takové situace může dostat NORMALNIM UZIVANIM SLUZBY????!
Barbar_cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod A1rh- 27. 11. 2011 16:49

Barbar_cz: co je nepochopitelného na tom, že někdo může mít za 10-15 let užívání předplacenky několikatisícový kredit ?
Jednoduchý případ může být starší člověk, který má už dlouho mobil jen na to, aby byl pro rodinu dostupný a naprosto výjimečně pošle SMS nebo sám zavolá. Při podmínkách operátorů JE NUCEN DOBÍJET minimálně 200 Kč za půl roku (O2) aby mu vůbec služba fungovala.
400 Kč / rok udělá za 10-15 let kredit 4000-6000 Kč. To je jen jeden minimalistický příklad, je to pochopitelné ?

Další (někdo už to tu myslím dříve zmínil) - využití mobilního internetu - neznám přesně z paměti historické ceny, ale bylo to kolem 850 Kč / měsíc. pokud to někdo pravidelně využíval a nechtěl stále myslet na to, jestli a kdy má dobít, tak si to předplatil třeba na půl roku (nebo víc) předem (a předplatil si SVOJE peníze pro svoje budoucí použití, rozhodně je nedobil spekulativně, že z toho bude mít tu "výhodu", že mu je pak operátor ukradne, přestože mu neposkytne žádnou službu).

Pokud se pak stalo, že se objevila jiná, výhodnější nabídka internetu, tak tyto peníze na účtu předplacené karty prostě zůstaly bez dalšího využití.
Je třeba také říct, že tímto dobitím zákazník nijak nespekuluje na zisk, naopak dává operátorovi ZDARMA A BEZÚROČNĚ finanční hotovost k okamžitému použití. Tedy JEDINÝ, KDO z vysokého zůstatku na účtu předplacené karty PROFITUJE, JE OPERÁTOR, který OKAMŽITĚ VYUŽÍVÁ UHRAZENÝ KREDIT, přestože JEŠTĚ NEPOSKYTNUL ŽÁDNOU SLUŽBU. Zákazník z toho nemá výhodu ŽÁDNOU.
Kdo je zde tedy ve výhodnějším postavení ? Jednoznačně operátor. Co operátor tratí tím, že někdo má na předplacené kartě vysoký kredit ? Naprosto nic, je to pro něj jen a jen další přínos a zisk. Proč tedy osočujete lidi, kteří kolikrát ne vlatní vinou na kartě prostě takový kredit historicky nasbírali ? Měl byste trochu krotit svoje ostrá slova, to, že Vy si nedokážete (nebo úmyslně a cíleně nechcete) představit mechanizmus, jak se objeví na účtu předplacenky vysoký kredit může jednoduše svědčit i o Vaší "inteligenci", ale spíš bych to viděl, že tu tímto způsobem jen cíleně agitujete.

Já jsem uvedl jen 2 příklady, někdo jiný sem může uvést svůj příběh, jak se mu nastřádal kredit na předplacence. A těch možností je celá řada.

Ještě k možnosti spekulace s kreditem - vždyť snad každý ví, že případný BONUSOVÝ kredit mají operátoři dobře evidovaný a že při převodu na paušál a nebo přechodu k jinému operátorovi by o něj tak jako tak přišel, takže tato diskuze není o spekulacích jak vy.ebat s operátorem.

Zákazník je ten, co má někde blokované peníze, bez možnosti je použít, ne operátor, který naopak má peníze zdarma za něco (službu), kterou ještě ani nedodal. A k tomu ještě si vymyslí nějaké svoje vy.hcané podmínky, které mu umožní zákazníka okrást v případě, že už z jakéhokoliv důvodu jeho službu nemůže nebo nechce dál využívat.

Na OPERÁTORY by se za tyto sv.ňárny hodily Vaše ostré výrazy, ne na v zásadě poškozovaného zákazníka.
A že zákazník z předplacenky sám nevolá ? Ani to neznamená, že operátorovi netvoří zisk. Mimo již zmíněnou bezúročnou půjčku dobitím kreditu, tvoří zisk i přijímáním hovorů - propojovací poplatky (z jiné sítě) nebo dle tarifu volajícího (ve vlastní síti).

A pokud nechtějí, aby jim "visela" mrtvá čísla v síti ? Fajn, stačí jasně stanovit ROVNÁ pravidla pro obě strany, za kterých lze poskytování služby ukončit se zrušením čísla a vzájemným vyrovnáním. To samozřejmě obnáší i navrácení nevyužitého PŘEDPLACENÉHO KREDITU, za nějž ještě nebyla poskytnuta žádná služba. Takže odůvodňovat "mrtvá" čísla okrádáním zákazníků, kteří již nechtějí službu dále využívat, "propadnutím" jejich peněz do kapsy operátora je nejen nehorázné, ale především NEZÁKONNÉ.
Naposledy upravil A1rh- dne 28. 11. 2011 11:26, celkově upraveno 1
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 27. 11. 2011 17:34

Barbar - jó chápu, podle tvojí logiky je jablko hruška, a hruška zelí, a zelí brambora, a.... :D
Tak to máš v životě jednoduché - kupuješ nejlevnější brambory a jíš vlastně vše ;-)
To je tvoje logoika :-D
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Barbar_cz 28. 11. 2011 10:57

A1rh-: Však ano, ten člověk je na kreditu opravdu NUCEN dobíjet minimálně 200 Kč za půl roku. Je to prostě stanovení MINIMALNI KONZUMACE. Tyto podmínky jsou nastaveny někdy od roku 1997, kdy jenom udržovat telefon v síti byly nehorázné částky za paušály... A ani se nedivím, že operátoři nechtěli poskytovat ztrátové služby zdarma typu "nouzový mobil pro babičku".

Protože kdyby šlo kredit jednoduše vrátit, tak operátor těch 14 let mobil udržoval v síti, důchodce mu vytěžoval (což oni dělají dost značně) kanály péče na 186% (návštěvami prodejen, voláním na linku atd.) no a pak si všechen kredit nechá vrátit, protože "ho přece neprovolal".
Takže operátor mu ZDARMA udržoval číslo v síti 14 let, zdarma mu nastavoval mobil, platil mu pronájem čísla atd. a to je podle Vás spravedlivé?

Dobře, jsem ochoten ustoupit ve svém názoru v tom případě, když si opravdu někdo dobije velkou částku třeba 5000 Kč, aby si to nemusel hlídat (na mobilní net nebo hovory) a za týden zjistí, že to nepotřebuje. V tomto případě by to operátor vracet mohl - i když v jiných případech, například různých pernamentkách to zvykem není, ale uměl bych si to představit.

Ovšem pokud je kredit doslova "nastřádaný" po minimálních dobitích, jenom aby kartu udržel v síti, tak určitě NEVRACET, protože se jedná o minimální konzumaci služby. Je to stejné jako když čekáte na nádraží na vlak a vlaková čekárna je hnusná, zaplivaná a WC špinavé - naproti je GrandHotel (např. v Brně) a tam je restaurace pěkná, záchody čisťounké atd.
Jasně, pootřebuji tam jít jenom na záchod a počkat v teplíčku na vlak, ale MUSIM SI TAM NĚCO DAT! Jaksi každý chápe, že si z toho nemůžu dělat čekárnu a veřejné WC zdarma...

A stejné je to i s předplacenkami. Operátor jistě nechce udržovat x statisíců čísel v síti naprosto zdarma a proto je stanovená minimální útrata. Dnes už se situace změnila, operátorům to nevadí (alespoň dvěma) a tak začli nabízet VF a O2 paušály ZA NULA.

Já osobně si myslím, že těch cca 33 Kč měsíčně je naprosto přijatelná cena za poskytnuté služby operátorem (udržování SIM, čísla a zajišťování péče). Nakonec senioři si mohli dát někdy od roku 2000-2001 také tarif ODEPIŠ od Vodafonu, kde by platili jenom 12 Kč měsíčně.

Když někomu i těch 12 Kč nebo 33 přijde jako strašně moc a chce to úplně ZDARMA. Tak k tomu už není co dodat... Jenom, že komunismus skončil v roce 89 :-D
Barbar_cz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod A1rh- 28. 11. 2011 11:07

ohledně rušení a nucené změny předplacených tarifů (řešeno v této diskuzi výše):
právě mi volala paní z T-Mobilu z linky 603604605 s odpovědí na můj písemně zaslaný dotaz, totiž že v totožném případě (jako nyní O2 ruší tarify O2 Special a O2 TXT), když TM rušil loni (2010) tarif TWIST STANDARD a měnil na jiný - méně výhodný, tak informovali zákazníky nejen o této změně, ale také o jeho právu se změnou nesouhlasit a od smlouvy odstoupit právě na základě zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, jeho § 63, odstavec (6).

-- 28. 11. 2011 10:13 --

Barbar_cz píše:A1rh-: A ani se nedivím, že operátoři nechtěli poskytovat ztrátové služby zdarma typu "nouzový mobil pro babičku".


Jenže ty služby pro něj samozřejmě ztrátové nejsou, na to číslo volají jiní lidé a utrácejí ze stejné sítě minutovou sazbu dle svého tarifu a z jiných sítí má operátor propojovací poplatky. Takže na to číslo určitě nedoplácí,kdyby neexistovalo, nevydělal by na příchozích hovorech.
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod A1rh- 28. 11. 2011 12:16

Barbar_cz píše:Já osobně si myslím, že těch cca 33 Kč měsíčně je naprosto přijatelná cena za poskytnuté služby operátorem (udržování SIM, čísla a zajišťování péče). Nakonec senioři si mohli dát někdy od roku 2000-2001 také tarif ODEPIŠ od Vodafonu, kde by platili jenom 12 Kč měsíčně.

Když někomu i těch 12 Kč nebo 33 přijde jako strašně moc a chce to úplně ZDARMA. Tak k tomu už není co dodat... Jenom, že komunismus skončil v roce 89 :-D


Já si myslím že 33Kč měsíčně je s.a.k.r.a vysoká cena jen za to, aby byla SIM aktivní, když za ty peníze mohu získat třeba toto:

Jaké tarify tedy Vodafone a ČD nabízí?
Tarif 1:
měsíční paušál 30 Kč
kredit k provolání 120 Kč
minuta volání za 6,05 Kč, SMS za 1,20 Kč
jedná se o starší tarif Nabito 119 s 75% slevou na paušál

A stejně se chci Vážený Barbar_cz zeptat: Pro jakého operátora pracujete, čí barvy hájíte ? Jen tak pro zajímavost, protože za obhajobu operátorů se už určitě nikdo horlivěji než Vy bít nemůže. Snášíte stále možné i nemožné argumenty, které se alespoň z mého pohledu vždy setkají s neúspěchem a jsou vyvráceny, bijete se za ně do krve.

Co by Vás k takovému boji mohlo vést jiného, než že jste nějak operátory zainteresován? Je všeobecně známé, že si podobné firmy PLATÍ diskutéry, kteří mají v podobných diskuzích "kopat" za toho, koho chleba jí a snažit se obrátit smýšlení "davu" pro ně výhodným směrem.

Neumím si téměř představit jinou možnost, proč jinak byste měl tak horlivě vymýšlet možné i nemožné argumenty proti zákazníkům a proti zákonům této země.

Píšete tu, jak chudáčci operátoři trpí, když někdo jejich služby nevyužívá a oni by museli snad nějakou nevyužívanou SIM dotovat (i když i to už bylo výše vyvráceno). Jakoby nestačilo, že operátoři OKRÁDAJÍ zákazníky a hojí se na nich třeba účtováním 60+60, které jinde ve vyspělejší části Evropy nemá obdoby a to navíc ještě třeba při cenách 6-7 Kč / min. Takže pak si takový operátor na zákazníkovi za 1s hovoru vezme hned celých 6-7 Kč neoprávněně do své kapsy, protože mu za ty peníze neposkytnul žádnou službu. To Vám už nevadí ? Za to se bít nebudete ?

Chudáčci operátoři ... možná bychom na ně měli udělat sbírku nebo jim vymyslet nějaké sociální příspěvky.
Naposledy upravil A1rh- dne 28. 11. 2011 15:17, celkově upraveno 2
A1rh-
Junior

Odeslat příspěvekod mikebo 28. 11. 2011 12:25

To srovnání s hospodou je zcestny. Spíš bych to viděl tahle.Řekněme že jsi v tom Brně jdeš do hostpody naproti nádraží musíš si tam něco dát (až doposud je to stejný jako to tvoje) ale číšník po tobě chce předplatit tři piva (nejlevnější karta stojí 200 to je při nejdražší minutě cca 30 jednotek já říkám jenom tři) Tak mu je zaplatíš a zjistíš že je pivo kyselý kafe studený atd. Zkrátka že u konkurence je to levnější a lepší. Ano asi by ti nemusely vracet za ty tři piva ale časem by tam měli prázdno.
A abych řekl tak relativně nejspravedlivěji se chová O2 u kterýcho si můžeš převýst simku na tarif zero .Kredit se ti tam objeví jako přeplatek a ty si ho necháš vrátit.
mikebo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 11. 2011 13:54

Jakkýkoliv srovnání pokulhává jak kráva ve třetím stádiu BSE. Prostě nevyužiju předplacený kredit - vrátí mi peníze. Jednoduše proto, že jsem žádnou placenou službu nevyužil. A pokud opa stojí udržovat simku, tak ať uvede v ceníku položku na tuto službu a je to ne?
Druhá věc je, jak se může někdo v současné situaci opů zastávat, když zákazníka dojí a dojí a konkurenci mezi sebe nepustí.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chaney 28. 11. 2011 14:15

Myslím, že mikebo to shrnul přesně.
Jak píš Barbar_cz, je to trochu mimo. Když přijdeš do obchodu, tak taky neplatíš vstupný za to, že tam přijdeš a nic nekoupíš. A určitě má obchodník dost vysoký náklady na provoz (elektřina, pronájem prostor atd.). Nechápu sice jak může někdo spořit a mít na předplacené kartě desetitisíce korun, nicméně je každýho věc, kolik si tam uloží. To ale nic nemění na faktu, že ty peníze nepatří operátorovi a měl by je vrátit, protože nedošlo k vyčerpání služby, kterou si zákazník předplatil, nikoli objednal. A žádným způsobem se nezavázal k jejímu čerpání. Nehledě k tomu, že operátor znevýhodnil podmínky k použití tohoto kreditu.
To, že mají operátoři ve VOP, že dojde k propadnutí kreditu do jednoho roku od dobití a nutí zákazníky každý rok dobíjet minimální částkou 200,-Kč, taky není moc košér. Mám doma telefon jen na příjem hovorů a musel jsem přejít na O2 Zero, protože mě nebavilo mu posílat každý rok 200,-Kč za nic. Vyplatí se to snad operátorovi víc? Udržovací poplatky u nulových tarifů jim nevadí a u předplacenek ano?
chaney
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků