ohledně odstoupení od smlouvy z důvodu nuceného přechodu z předplaceného tarifu O2 Special na O2 Na!Piste:
Jako první jsem přes webové rozhraní (to byla zbytečnost a možná chybka, následně jsem to poslal doporučeným dopisem) poslal 12.10.2011 pod hlavičkou Reklamace (nic jiného vhodnějšího na výběr nebylo) Žádost o odstoupení od smlouvy dle bodu 9.9.1. VOP - v tomto znění:
Dobrý den,
z důvodu nesouhlasu s avizovanou změnou tarifu O2 Special ( http://www.o2.cz/osobni/volani-a-tarify ... arifu.html ) na mé předplacené kartě 72xxxxxxx na nevýhodný tarif Na!Pište dávám tímto, na základě práva, které mi dávají Všeobecné obchodní podmínky (zejm. bod 9.9.1.), výpověď smluvního vztahu pro číslo 72xxxxxxx a současně Vás žádám o převedení zůstatku kreditu v jeho plné výši xxxxx Kč (x tisíc xxxx) na můj bankovní účet .............
Věřím, že zrušení karty a vrácení kreditu v plné výši proběhne bez komplikací a v co nejkratší době. Postup i podmínky jsem dnes konzultoval pro jistotu i s Vaší infolinkou a bylo mi sděleno, že by s provedením neměl být žádný problém.
Prosím o informaci o souhlasu s výpovědí a potvrzení, že kredit xxxxx Kč bude převeden v plné výši.
V případě, že byste potřebovali nějaké další informace, prosím kontaktujte mne na výše uvedeném telefonu, případně raději na aktuálně používaném čísle xxxxxxxxx nebo e-mailu x@z.cz.
Děkuji za Vaši odpověď.
**********************************************
Dnes 9.11.2011 mi e-mailem dorazila odpověď na Odstoupení od smlouvy podané přes webový formulář, dle mého názoru dost mimo mísu, protože vůbec nebere v úvahu DŮVOD ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (změna podmínek ze strany poskytovatele služeb), ale pouze cituje VOP operátora ohledně propadávání kreditu (nezákoného !!!):
Vážený zákazníku,
zasíláme Vám odpověď na Váš e-mail ze dne 12.10.2011 týkající se
předplacené O2 karty číslo 72xxxxxxx.
Předplacená služba se řídí Všeobecnými podmínkami poskytování služeb
elektronických komunikací prostřednictvím mobilních a pevných bezdrátových
sítí společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Smlouva se pro
Předplacenou O2 Službu uzavírá vždy na dobu určitou a to dle níže
uvedeného. Po vypršení platnosti bude Smlouva ukončena.
Dle odst. 14.3
V případě Předplacených Služeb se Smlouva uzavírá na dobu určitou, a to na
12 měsíců. Pokud Účastník dobije Kredit do 12 měsíců od uzavření Smlouvy,
Smlouva se prodlouží na dobu dalších 12 měsíců ode dne dobití Kreditu. Po
každém následujícím dobití Kreditu v době trvání Smlouvy se Smlouva
prodlužuje vždy na dobu 12 měsíců od posledního dobití Kreditu. V
Provozních podmínkách nebo v Ceníku může být doba platnosti Smlouvy a
podmínky jejího prodloužení stanoveny odlišně. Ukončením Smlouvy zbývající
Kredit propadá a O2 nevyplácí za nevyčerpaný Kredit jakoukoliv náhradu ani
nepřevádí jeho hodnotu na jinou SIM kartu.
Litujeme, ale Vašemu požadavku na vrácení nevyužitého předplaceného Kreditu
nelze vyhovět.
S pozdravem
Roman Šimůnek
Centrum péče o zákazníka
Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
************************************************
Na e-mail nelze.odpovidat@o2.com samozřejmě nelze odpovědět, takže jediná možnost, jak se s nimi tímto způsobem dohadovat by byla nová zpráva přes web a zas měsíc čekat na odpověď, nebo si dopisovat doporučenými dopisy, aby měl člověk alespoň něco v ruce.
Pevně doufám, že jejich originální formulář pro odstoupení od smlouvy, kde jako jeden z důvodů mají dokonce bod 9.9.1. VOP uveden, dopadne kladně a odsouhlasí to.
Formulář pro výpověď lze nalézt zde - https://www.o2.cz/file_conver/238973/za ... 150511.pdf