Vodafone: Reklamace telefonu na prodejně [zkušenost]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod paquete 9. 2. 2009 15:32

Nevim, jake mate zkusenosti s vyrizenim reklamace u Vodafonu Vy, ale me jsou katastrofalni. Reklamoval jsem telefon HTC Diamond po te co se jednoho dne po vybiti odmitl zapnout. (Mimo jine mi technik v servisu HTC po telefonu rekl, ze se to u Diamondu stava, ze nejsem prvni ani posledni, ze kdyz se nekdy uplne vybije, tak se mu znici zakladova deska a je nutne ji vymenit. ) Po mesicnim cekani jsem zasel na prodejnu Vodafone s tim ze jim dnesnim dnem vyprsela lhuta na reklamaci 30 dni a ze chci novy telefon nebo vratit penize. Bylo mi mladou slecnou receno ze maji jeste cely den, ze maji az do 22 hodin otevreno, tak at prijdu vecer. Prisel jsem tam tedy znova v 17 hodin. To tam byli pro zmenu dva mladi kluci asi 19 let. Ti mi rekli ze mi zadny novy telefon dat nemuzou, ze se v zakonech nevyznaji a ze lhutu na reklamaci podle zakona neznaji, at jim tam privedu nejakeho pravnika. Chovali se dost arogantne. Tak jsem odesel z prodejny a zavolal na linku Vodafon. Zvedla mi to nejaka divka s tim ze mi nemuze pomoci, ze je to zalezitost te dane prodejny. Nedalo mi to a zavolal jsem tam po chvili jeste jednou s tim ze budu ostrejsi a nenecham se odbit. Tentokrat to zvedl mlady kluk a ten uz byl o poznani vstricnejsi, priznal ze jsou povini mi vratit penize nebo dat novy telefon a ze tam zavola a zjisti to. Po chvili mi zavolal zpet ze mu divka na prodejne rekla ze maji cas az do vecera, ze mu priznala ze dnes jim konci lhuta na reklamaci, ale kdyz tam prijdu v 21.55 a muj vyreklamovany telefon tam jeste nebude, tak mi daji novy, ze mu to pry takhle slibila. Tak fajn, tak tam vecer opet jdu, radeji v 21.30 s tim kdyby delaly problemy, tak abych mel vic casu nez 5 minut do zaviracky. A taky ano, byla tam mlada divcina s kterou mluvil clovek z Vodafonu a mlady kluk z dvojce ktera tam byla v 17 hod. Prvni vec kterou mi rekl byla ,, Vas telefon tu jeste neni, musite jeste par dni pockat, ja vam dnes prece uz jednou rekl ze Vam penize nevratime ani nedame novy,,. No to uz bylo na me moc, snazil jsem se celou dobu mluvit slusne ale uz jsem zacinal penit. Hovor s clovekem z Vodafonu zapreli, ze nikomu nic neslibili. Ze se mnou jednat nemuzou, ze jim to manager prodejny zakazal. Po mem 50 x z opakovani at mu tedy zavolaji kdyz oni bez nej nemuzou nic resit, mu zavolali s tim ze jsem konfliktni clovek, ktery neumi sedet doma na zadku a cekat mesic, dva nez mu vrati mobil z reklamace a rusim jejich managera v noci kdyz ma volno. Manager po telefonu mluvil slusnym hlasem, jako kdyz medu ukrajuje, bylo mi receno ze zadny takovy zakon 30 dnu na reklamaci neexistuje, ze mam proste cekat az mi ho z reklamace vrati. Zacal jsem se snim do telefonu prit o existenci toho zakona. Po chvili pripustil jeho existenci, jen pry zni jinak, ze pry po 30 dnech pokud nestihnout vratit zbozi z reklamace, tak mi mohou vyjit vstric, ale on nechce. Ze na nej muzu podat stiznost a rekl mi sve jmeno. Zkusil jsem blafovat ze uz jsem ji podal na prodejnu a resi se, to zabralo. Rekl at ho predam prodavacce a ze ta uz to zaridi. Po slovech proc jsem neprisel dnes driv, ze uz maji zavirat jsem myslel ze budu vrazdit. Zkusili to ze oni maji zavirat, ze at jdu pryc, ze zamykaji prodejnu. Nedal jsem se a rekl at to se mnou vyridi ze to chci resit, to uz na me mlada prodavacka zarvala at jsem ticho, jinak ze prezkoci pult a neruci za sebe. Ze uz je vytocena dost. Po dalsich 10 minutach dohadovani at tedy znovu zavolame vedoucimu a nadavkach na mou osobu od prodavacky mi nabidla novy HTC Diamond. Kdyz oni delali problemy, zacal jsem taky a odmitl jsem ho ( nemam uz k nemu po te co mi rekli technici na servisu duveru ) a chtel jsem vratit penize co jsem za nej dal. No to bylo jako nalit olej do ohne. Prodavacka zacala rvat, nadavat mi a byla agresivni. Nejvic ji asi vytacelo ze jsem se snazil byt celou dobu klidny a stat si za svim a nehrat jejich hru nadavek. Mimo jine jsem se dozvedel ze jsem blbec, curak, idiot. Zacala hra, ona porad opakovala s tezko skryvanym vztekem ze uz maji asi 20 minut po zaviracce at jdu pryc ze mi nic neda. Ja zase ze uz tam jsem dnes po treti a prisel jsem pul hodiny pred zavirackou a chci vratit penize ze dnes jim zkoncila lhuta na reklamaci. Po zhruba dalsich 10 minutach vzajemneho presvedcovani podlehla prodavacka a zavolala znova managera prodejny. Prisla dalsi rada nadavek na mou osobu do telefonu kdyz hovorila s managerem prodejny, ten ji rekl at zkontroluje jestli mam absolutne vsechno prislusenstvi k reklamovanemu telefonu sebou. Vzala novou krabici s Diamondem a zacala porovnavat s ni moje prislusenstvi k telefonu, pro jistotu trikrat ale zjistila jen to, ze je tam v krabici opravdu vsechno. To rekla i managerovi prodejny do telefonu. Ten si me zase nechal vzit k telefonu s tim ze odstoupit od smlouvy nemuzu, ze bych musel na zacatku reklamace uvest ze v pripade i opravitelne zavady na telefonu odstupuji od smlouvy a ze mam jit domu a cekat az prijde ze servisu. ( Coz je pri prvni reklamaci nesmysl, nemam na to podle zakona ani pravo ) Zacal jsem se s nim opet prit ze mam pravo, ze uz jsem na nej dal stiznost u Vodafonu a dokonce jsem tam dnes resil jejich pristup s operatorem a ze mu i divka na prodejne slibila ze vecer v pripade ze se nevrati z reklamace muj telefon, bude se mnou vse resit a vyresi. Ze je tam ten hovor nahrany a ze si ho zitra muzeme u nich na vedeni nechat prehrat a ze to budu hned druhy den resit a rozhodne to nenecham byt jen tak. Tim jsem ho asi zahnal do kouta, nebo uz chtel mit proste pokoj, tak rekl prodavacce po telefonu at mi vrati penize a vyrazi se mnou pak dvere. Jenze problem byl ze na pobocce nemeli 9500 Kc v hotovosti. At to zkratim, po chvilce dohadovani jsem si doplatil a vzal si HTC touch pro. Stalo me to hodinu dohadovani, hadani, nadavek na mou osobu od 19 lete mladoucke divciny a v 22.35 jsem odchazel s novym telefonem. Dokonce jsem po tom to zazitku uvazoval ze odejdu od operatora ale rekl jsem si nakonec ze operator za prodejnu a jeho managera nemuze. Co na to rici, mate nekdo s Vodafonem podobne zkusenosti?
paquete
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DirtyKing 9. 2. 2009 16:03

Tomu se mi snad ani nechce věřit, jestli je to možné tak bych na Vodafone nebo alespoň na slečnu a managera podal TO, a okamžitě kontaktoval ČOI :-)


Po Vodafonu bych za toto alespoň požadoval nějakou náhradu v podobě kreditu nebo odečtení nějaké částky z paušálu ...

V jakém městě a v jaké prodejně se to stalo??
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jana15007 9. 2. 2009 16:14

Přijde mi to divné,několikrát jsem u vdf reklamovala tel,žádné problémy,do 14 dnů vždy vyřízeno,ještě mi půjčili náhradní tel.
SE c903 :-)
Jana15007
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 9. 2. 2009 16:20

Jana15007: tak ono záleží na značce a servisu ;) takové Nokie jsou raz-dva, SE na tom taky není nejhůř. U méně častějších značek už se prodleva zvyšuje, takže nemůžeme říkat, že je to divné, nebo že se to nestalo. A pokud prodleva nastala, tak tomu příspěvku věřím.

Vodafone prodejny se chovají mile jen když si jdete koupit telefon nebo simku. Jakmile chcete něco reklamovat, jste odpad a milý úsměv je ten tam. Ale spíš tu jde o tu dobu. Vodafone má opravdu problémy vracet zákazníkovi peníze za telefon. Prostě se jim do toho nechce. Mně se do 30 dní taky nevrátil a vymlátit to z nich mi přišlo nad mé síly.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod paquete 9. 2. 2009 16:33

No oni pri reklamaci byli ochotni, sami usmev. Problem nastal kdyz jsem chtel po te co jim vyprsela lhuta dle zakona vratit penize. On se jim ten muj telefon HTC vratil z opravy po 3 tydnech ale byl cely poskrabany, vcetne displaye a pritom mi podepsali pri prevzeti ze je bez skrabnuti. Takze ho Vodafone poslal nazpatek do servisu ale to slo uplne mimo me. To at si vyridi Vodafon s servisem. Ja chtel jen po 30 dnech novy telefon nebo vratit penize jak na to mam podle zakona pravo. Sprostota a arogance na prodejne byla velika, vcetne ruznych figlu jak se me snazili presvedcit abych jeste par dni, tydnu pockal. Jednalo se o prodejnu Vodafone v Praze 1, Palladiu.
paquete
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DirtyKing 9. 2. 2009 16:38

Doufám že si to někdo z Vodafone přečte a na tuto Pražskou Vodafoní prodejničku si posvítí ;-)
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 9. 2. 2009 18:01

Skoda, ze to nezacal nahravat nebo tam nebyl jeste s nekym. Takhle je to jen slovo zakaznika proti slovu prodavace :( Ale ja bych byl urcite dostatecne ***** na to, abych poslal stiznost na zpusob reseni reklamaci na COI, stiznost u Vodafonu...atd. Treba je nekdo poradne prasti pres prsty :(
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Snekac 9. 2. 2009 18:50

Tohle se mi nějak nezdá... Ne kvůli tomu, že jsi byl u XY, ale prostě se mi nechce věřit že by v jakékoliv prodejně postupovali takto... No, každopádně oni mají opravdu právo na svých 30 dní, takže tě klidně mohli poslat domů ať přijdeš druhý den. Ovšem samozřejmě na vrácení peněz pak nárok máš a bylo-li to co popisuješ realitou, podal bych stížnost.

DirtyKing: Proč by proboha měl chtít nějaký kredit nebo odpuštěný paušál? :O

Já žasnu, poslední dobou by všichni jen chtěli něco navíc, a když náhodou nic extra nedostanou, tak je ten jejich operátor největší zloděj a vyděrač...
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod demeterklokan 9. 2. 2009 19:14

A nebylo lepší přijít až po těch třiceti dnech, a bylo by to bez nervů? Protože měli pravdu, že nemohou nic dělat, když neuběhlo těch třicet dnů. Bylo to 29dnů a nějaký hodiny... A né zákonem stanovených 30dnů. Druhý den už by to byla pak jiná věc. To by pak nesměli říci ani slovo.
Když kos, tak na uši. Když na uši, tak jedině KOSS.
demeterklokan
Junior

Odeslat příspěvekod Lutzi 9. 2. 2009 19:23

Jana15007 píše:Přijde mi to divné,několikrát jsem u vdf reklamovala tel,žádné problémy,do 14 dnů vždy vyřízeno,ještě mi půjčili náhradní tel.



No muj pritel take uz u Vodafone reklamoval telefon a do 14 dnu nam prisla SMS a mobil byl v poradku.Ja teda s pritelem nikdy problemy s Vodafone nemela.Ani zbytek rodiny.Tak ze ti davam za pravdu Jana15007 :kuk:

Snekac píše:
Já žasnu, poslední dobou by všichni jen chtěli něco navíc, a když náhodou nic extra nedostanou, tak je ten jejich operátor největší zloděj a vyděrač...


Tak to jsi rekl krasne.Kdyz chce nekdo dostavat treba od Vodafone neco tak at si nechava zasilat domu treb casopis Cilichilli.
Naposledy upravil snowboarder dne 9. 2. 2009 21:14, celkově upraveno 2
Důvod: tak naposledy: buďte tak laskavá a spojujte své příspěvky, nejste tady sama
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ingman 9. 2. 2009 21:06

Děkuji za příspěvek. Takové hulvástství je opravdu odporné. Moje děvče již třikrát reklamovalo SE V630i a teď zase blbne, takže půjde na poslední reklamaci. Po přečtení půjdu jistě s ní, aby si na ni nedovolovali. A možná pro jistotu se bude hodit i diktafon.

Mé zkušenosti jsou s reklamacemi u vodafonu na slušné úrovni. Ale jednou, bylo to při třetí reklamaci V630i ve Zlínském Zlatém jablku vznikl menší problém. A teď mi to vnucuje myšlenku, že to bylo i schválně. Při reklamaci moje dívka nahlásila všechny potřebné údaje včetně telefonního čísla, na které mají volat či psát po vyřízení reklamace. Ale bohužel se během zákonem danné lhůty nikdo neozval a když jsme tedy navštívili prodejnu, tak tam telefon již asi týden ležel. Od prodavače jsme se dozvěděli, že nikde v databázi kontakt není a že jsme ho tedy nenahlásili. Nepřel jsem se s ním a telefon jsme přijali. Pro příště doporučuji překontrolovat pořádně i protokoly po prodavači, který vyřizuje reklamaci.

Horší zkušenosti mám spíše s T-mobilem, kde se opravdu nevyplatí, když si vylosujete prodavačku. Štěky, které dokážou vypustit z úst jsou někdy k popukání, ale vzteklejšího člověka by dokázaly vytočit do ruda.
ingman
Junior

Odeslat příspěvekod TuT 9. 2. 2009 21:49

Nestacim zasnout, a ja tomu verim ze se to stalo, je to o lidech...a jeste k tomu kdyz to jiz bylo vecer a zadny jiny zakazdnik tam jiz nebyl.....
paquete se nedal, byl klidny a to je vytacelo, ze uz maji zavirat tak jim praskly nervy.....a to ze nechteli vratit penize??kdyby hned rekl, ze doplati za novy,myslim, ze by byli vstricnejsi..
A s tim diktafonem mate pravdu. Vsechno si nahravat a klidne at ten diktafon vidi, alespon se budou krotit a nebudou lhat :D
Jinak to ze mlada prodavacka nezna zakony a nevi co jsou jeji povinnosti me moc neprekvapuje, ale to, ze to nevi manazer nebo jeste v horsim pripade to popira a lze me zarazi....
TuT
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 9. 2. 2009 21:59

demeterklokan píše:A nebylo lepší přijít až po těch třiceti dnech, a bylo by to bez nervů? Protože měli pravdu, že nemohou nic dělat, když neuběhlo těch třicet dnů. Bylo to 29dnů a nějaký hodiny... A né zákonem stanovených 30dnů. Druhý den už by to byla pak jiná věc. To by pak nesměli říci ani slovo.


Tady jde o to že mají i ten 30.den, takže když máte na protokolu datum vyřízení třeba 15.2., tak ještě celého 15. mají čas, tedy se vyplatí rovnou jít až 16.2. ráno ;)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 9. 2. 2009 22:57

Snekac No jestli jsem to dobře pochopil tak kredit nebo odpuštěná určitá částka z paušálu by byla celkem služná jako omluva z jejich strany ...
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod luuuk 19. 3. 2009 12:10

Reaguji na příspěvěk tady toho pána, který tady vytáhl ze sebe takový sáhodlouhý email.Tak jenom pro zpřesnění abych to uvedl na pravou míru těm pisálkům co takovým bludům věří.Měl jsem tu možnost zrovna toho dne v tu inkriminovanou dobu být na prodejně Vodafone v Praze na Palladiu.Bylo to přesně po zavírací době tedy po 22 hodině.Měl jsem možnost vyslechnout celý rozhovor mezi prodejci a zákazníkem.Myslím si proto že jejich chování bylo natolik profesionální, že si to tady ten panáček ani nezasloužil.A ty jeho výmysly a reakce dalších lidí tady na tom webu mě úplně dostaly.Přál bych si aby aspoň jeden tady s těch pisálků byl tam a viděl jakou tvrdou a neohodnocenou práci dělají právě prodejci.Ten pán vypadal, nebo alespoň z jeho chování jsem poznal, že je dost psychicky labilní a má hodně, ale dost hodně velkou představivost.Ty nadávky co uvádí ze strany mladé slečny nejsou na místě vzhledem k jeho věci.Každého vidím jak je v práci do 22 hodin a je celý šťastný že mu tam dojde takový člověk a ještě s takovým chováním.Ten dotyčný se nedá ani popsat co je to v tom případě zač.Asi dělá hodně do filmu a rád si občas hraje.Měl by se dát na léčení a omluvit se tady!!!Byl nakonec spokojen a nabízel jako revanž prodejcům lístky do divadla.Takže jenom abych to shrnul, udělejte si obrázek sami a zkuste se vžít do role prodejců a nesuďte lidi k vůli nějakému pomatenci.Díky
luuuk
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků