msimcard píše:Dobry den,
dnes mi prisel vypis od O2 a se zdesenim jsem kouknul na castku k zaplaceni. Vim, ze se ted menila ta struktura(i mi o tom informovali, ale ujistovali mi v dopise, ze castka bude stejna)
Vyuzival jsem tarif O2 DUO(ADSL 8M, Volám Basic) za 495 Kč měsíčně.
Nyní mám na faktuře částku 645 Kč.
Ani nemluvím o tom, že mi tam přidali MAIL Expres + (200 MB) za 25 Kč, což jsem si nikdy neobědnával.
Změnili mi to na O2 Volání 300 + O2 Internet.
Co s tím? Pomalu se v tom začínám ztrácet. Asi reklamace co?
Nemá s tímto někdo podobné zkušenosti?
děkuju za reakce
Kromě přechodu na koncept Home se přecházelo i na nový systém, který měl být lepčejší. Bohužel, prý takovýchto zákazníků, kterým nový systém nahodil vyšší částku (obvykle jsou přesně z nějakého Crazy Weeku - internet za pětikilo, šestikilo apod.), je mnohem víc...
Doporučuju si zavolat na bezplatnou infolinku, ale vůbec nejlepší je zajít si na jakoukoliv prodejnu, kde se dají služby znovu nakonfigurovat, čili odstranit přebytečné služby a třeba nahodit nové (k dispozici třeba ta O2 TV Start apod.).
