Zdravím mobilmaniaky - znáte mě z AVmánie. Chci se zdejšího fóra optat na dojem z následující situace:
Koncem července jsem se vrátil z dovolené v zahraničí a jako obvykle si hned na letišti přepnul manuálně síť na svého dlouholetého operátora (10 let - má předvolba je 723), který samozřejmě mezitím několikrát obrátil kabát, barvu a jméno. Při prvním pokusu zavolat rodině (rovněž v síti O2) jsem zjistil, že po 6tém "vyzváněcím" tónu je spojení přerušeno a automat mi po hlasitém cvaknutí oznámí: "Volaný účastník je dočasně nedostupný. Opakujte prosím volání později." Celé vyzvánění trvá asi 30 sekund, než "spadne".
Co to znamená například v autě - po každých 30 sekundách musíte znovu a znovu šmátrat po mobilu, abyste i s pomocí zrychlené volby zavolali někomu, kdo nemá mobil zrovna při sobě nebo prostě neslyší vyzvánění, nastavené na "Vzrůstající" - a než naroste na dostatečnou hlasitost, spojení je přerušeno. Operátor na zákaznické lince mi suše oznámil, že doba vyzvánění je nastavená napevno sítí a odmítl mi potvrdit, že by ze strany systémových operátorů bylo během června a července s čímkoliv "hýbáno". Přitom ještě v červnu mi telefon vyzváněl skoro celé 2 minuty - přibližně 20 vyzváněcích tónů. A teď zničeho nic, než se k někomu dovolám, musím ho "vytočit" nejméně 2x až 5x. To samé se děje jiným při volání mě - mnohdy mi vyčítají, že neberu tlf - a opravdu, mám několik nepřijatých hovorů - ale jen proto, že vyzvánění není slyšet a když už ho uslyším, bleskově je ukončeno. Zatím se mi toto děje jen při volání zvenku mě nebo ode mne do vlastní sítě, pokud volám já k jinému operátorovi, tahle vyfikundace se nevyskytuje.
Nemáte s tím někdo podobnou zkušenost?