Změny k lepšímu či naopak - O2?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod EKKAR 28. 9. 2009 19:44

Zdravím mobilmaniaky - znáte mě z AVmánie. Chci se zdejšího fóra optat na dojem z následující situace:
Koncem července jsem se vrátil z dovolené v zahraničí a jako obvykle si hned na letišti přepnul manuálně síť na svého dlouholetého operátora (10 let - má předvolba je 723), který samozřejmě mezitím několikrát obrátil kabát, barvu a jméno. Při prvním pokusu zavolat rodině (rovněž v síti O2) jsem zjistil, že po 6tém "vyzváněcím" tónu je spojení přerušeno a automat mi po hlasitém cvaknutí oznámí: "Volaný účastník je dočasně nedostupný. Opakujte prosím volání později." Celé vyzvánění trvá asi 30 sekund, než "spadne".

Co to znamená například v autě - po každých 30 sekundách musíte znovu a znovu šmátrat po mobilu, abyste i s pomocí zrychlené volby zavolali někomu, kdo nemá mobil zrovna při sobě nebo prostě neslyší vyzvánění, nastavené na "Vzrůstající" - a než naroste na dostatečnou hlasitost, spojení je přerušeno. Operátor na zákaznické lince mi suše oznámil, že doba vyzvánění je nastavená napevno sítí a odmítl mi potvrdit, že by ze strany systémových operátorů bylo během června a července s čímkoliv "hýbáno". Přitom ještě v červnu mi telefon vyzváněl skoro celé 2 minuty - přibližně 20 vyzváněcích tónů. A teď zničeho nic, než se k někomu dovolám, musím ho "vytočit" nejméně 2x až 5x. To samé se děje jiným při volání mě - mnohdy mi vyčítají, že neberu tlf - a opravdu, mám několik nepřijatých hovorů - ale jen proto, že vyzvánění není slyšet a když už ho uslyším, bleskově je ukončeno. Zatím se mi toto děje jen při volání zvenku mě nebo ode mne do vlastní sítě, pokud volám já k jinému operátorovi, tahle vyfikundace se nevyskytuje.

Nemáte s tím někdo podobnou zkušenost?
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod snowboarder 28. 9. 2009 21:41

Ahoj,

podobnou záležitost jsem doteď nezaznamenal. I jsem to teď vyzkoušel, ale zvonilo to určitě déle než minutu. Co teď nemůžu zkusit je délka když je to v rámci sítě. Jedině, že by to udělali v rámci sítě, aby se při současných neomezených voláních třeba nezatěžovala..
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod EKKAR 28. 9. 2009 21:59

Už mám jisté indicie, co a proč to způsobuje - bohužel, dnes už to neověřím, patřičná zákaznická linka je v provozu pouze 8-18 hodin v pracovní dny.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 29. 9. 2009 18:54

Tak, vyřešeno - samozřejmě, že jsme se nemýlili. Ten "cílový telefon" je totiž vedený jako firemní, "pod ičem" - a jako takový je "ve skupině" pod jedním hlavním číslem. Ta firma má několik osob, oprávněných přes telefonního operátora na "spešl VIP lince" provádět změny volitelných funkcí na jednotlivých číslech ve skupině. No a dnes se konečně povedlo dokázat, že v polovině července jeden z těchto oprávněných žádal od operátora změnu parametrů nastavení svého čísla - a na místě operátora seděl podle vyjádření Kyslíků nějaký prázdninový brigádník, který namísto toho aby nastavení změnil pouze u jednoho konkrétního čísla, provedl změny NA VŠECH ČÍSLECH VE SKUPINĚ. Mimo jiné zrušil povolení odesílat a přijímat sms a mms, nastavil délku vyzvánění při příchozím hovoru na již uvedenou minimální hodnotu, zrušil službu volání mezi členy skupiny zdarma atd. Na to jsme přišli už dřív, jenže nikdo nevěděl, čím byly všechny ty nevyžádané změny způsobeny.
Dnes byl zástupce firmy na osobní návštěvě na O2 a byl tam přehrán záznam hovoru z call-centra, kde je jasně požadováno provést změny pouze na jednom čísle. Následně bylo přislíbeno vše uvést do pořádku. Takže snad už bude v několika dalších dnech vše OK a znovu nastaveno tak, jako bylo původně - tedy včetně slev a bonusových tarifů. Po zhruba 2,5 měsících je to úspěch. Teď ještě čekám, jak se majitel firmy popere s Kyslíkem o vyúčtování za poslední 3 měsíce - protože od července urguje nápravu nesprávně provedených změn a blokuje platby za účty, které si Kyslík napočítal od těch nevyžádaných změn... To bude ještě masakr, jde o několik tisíc kulatejch... za každý měsíc... No, uvidíme. Jinak dík za trpělivost a ochotu pomoci.
Snowboardere, pokud můžu poprosit, LOCK.
Díky.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků