- právo podat reklamaci máte do 2 měsíců od obdržení vyúčtování
- na vyřešení reklamace má operátor 30 dní, v případě záležitosti s roamingem až 60 dní (měl by vám to oznámit)
- právo podat reklamaci má každý (nemusí být nutně majitel čísla, stačí znát příslušné údaje), podání reklamace nesmí být zpoplatněno
- nepleťte si reklamace se stížnostmi
- nezapomeňte uvést do rekl. protokolu všechny potřebné údaje a hlavně zpáteční kontakt na vás
T-Mobile
- reklamovat můžete na lince 4603 ze sítě T-Mobile
- reklamaci můžete též poslat e-mailem na info@t-mobile.cz
- poštou: Zákaznické centrum, T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4
O2
- reklamaci lze podat na 800123456, *11 ze sítě O2
- u O2 je však lepší podat reklamaci písemně přes webový formulář
- poštou: Telefónica O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle
Vodafone
- reklamace se podává telefonicky na 800770077 (*077 ze sítě Vodafone)
- případně poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00 Praha 10
U všech operátorů lze podat reklamaci také na prodejně, je to však poměrně zbytečné, reklamace stejně na prodejně většinou vyřešena nebude (zejména u složitějších případů s nutností detailního prošetření). Vždy je lepší učinit písemnou reklamaci (elektronicky/poštou).
Námitka proti vyřízení reklamace na ČTÚ

- platí se správní poplatek 100 Kč
- pravděpodobně jen písemně, přes web pak s elektronickým podpisem
- lze pouze poté, co reklamace nebyla operátorem uznána
-------------------------------------------------------------------------------
Ahoj,
chtěl bych se tu s Vámi poradit, mám už delší dobu problém s O2.
1) Za dobití jsem získal 10 volných minut do O2 - přišla mi SMS, že až to provolám, tak mi ty peníze vrátí. Provolal jsem cca zhruba kolem 8minut a peníze mi vrátili jen za 1 minutu.
2) Se týká IVM. Mám aktivován IVM na předplacené kartě 1 týden / 40kč. Týden dle mne trvá 7 dní.
Čili IVM jsem si aktivoval v sobotu v 15hod a v pátek ve večerních hodinách (17hod) sem se odpojil od internetu a přišlo mi několik SMS, že mi byl stržen poplatek za IVM 20kč/10min - celkově se mi tohle za poslední 2 měsíce stalo asi tak 10-15x.
3) Normálně během týdne mi také strhli několikrát 20kč/10min připojení, i když sem IVM měl normálně aktivován.
Co jim mám na infolince říct? Datum si nepamatuji, prvně mi to bylo celkem fuk, že mi to strhávali, ale teď už to taky dělá celkem pěknou sumičku.
Před chvílí jsem volal a chtěl jsem to reklamovat a na infolince byl nějakej týpek a vůbec se mu to nechtělo řešit, řekl mi, že tohle není v jeho kompetenci.
Díky moc, snad to nepatří do již nějakého vytvořeného topicu

Dirty