od smili_ales 31. 1. 2010 22:53
Zdravím,
obdržel jsem od O2 fakturu, kde jsou zaúčtovány služby, které jsem neaktivoval a které jsem nevužíval. Jedná se o připojení zdarma, který mi byl aktivován pomocí sms na jeden měsíc zdarma, ale po uplynutí tohoto měsíce služba nebyla deaktivována a následně po dobu dvou měsíců byla účtována její cena (120kč/měsíc).
Samozřejmě na prodejně jsem s reklamací neuspěl, platit se mi něco, co jsem si neobjednal nechce, a proto potřebuji poradit. Má cenu reklamovat přímo u společnosti O2? Má cenu vynaložit čas a snažit se o nápravu a nebo ne? Případně pokud ano, tak na co si myslíte, že by to šlo uhrát? Nemůžu dokázat, že jsem si danou službu neaktivoval (výpis SMS předpokládám neexistuje a i kdyby existoval jeho pořízení za dva nebo tři měsíce zpět bude stát další peníze), můžu snad pouze dokázat, že jsem ji nepoužíval (ale to je dost irelevantní).
Díky za rady.