-------------------------------------------------------------
Základní Tarif na míru je bez aktivního balíčku a tedy s nulovým paušálem, dle potřeby si můžete aktivovat balíček minut, SMS, Kamarády, data apod.




FAQ

V novém systému probíhá změna ihned, je tedy lepší ji provést těsně před koncem vašeho účetního období. Pokud provedete změnu s operátorem na lince, je možné požádat o změnu až od nového období. Ve starém systému lze jen s operátorem a vždy od nového období.

Do minimálního plnění se počítají paušální poplatky ve vašem Tarifu na míru a také využité služby nad rámec tarifu. Závazek je tradičně 6 měsíců, hranice plnění: MMP 277 Kč, MMP 477 Kč, MMP 777 Kč, MMP 1177 Kč, MMP 2177 Kč. Při nesplnění MMP v měsíci je doúčtována částka chybějící do jeho splnění, při výpovědi pak celá cena telefonu (dotace).
Jak to funguje na starém systému:

Za zpoplatnění hovoru s živým operátorem (30 Kč) získáte slevu 10% na měsíční poplatek za služby (tedy balíčky), které tvoří Váš Tarif na míru. Na hovorné a SMS nad rámec tarifu se další sleva nevztahuje.

Ne, běžně bude všem zákazníkům nastavena elektronická faktura i bez služby Po svém. Na požádání však můžete zdarma mít i tištěné vyúčtování. Poslední vyúčtování najdete i při výpadku samoobsluhy na https://vyuctovani.vodafone.cz

Ne, tento tarif půjde pouze ke starším tarifům.

SMS do zahraničí nově stojí 2,50 Kč.

Ano, pokud na něm nebude 13 měsíců žádná aktivita, může být SIM deaktivována.

Ano převádí se do následujícího období, kde se čerpají jako poslední. Při změně balíčku probíhá změna okamžitě a případné zbylé minuty se sloučí s novými. Takto sloučené minuty vám mohou být všechny převedeny dle pravidla výše. Pozor na to, že se neplatí za poměrnou část období, nový balíček je vždy naúčtován okamžitě celý. Kvůli této změně tak může mít každý balíček své vlastní účetní období (obnovovací den).
Vodafone v centru péče píše:Když si změním balíček v rámci Tarifu na míru uprostřed zúčtovacího období, jakým způsobem mi ho naúčtujete a odkdy ho budu moci využívat?
Ano, k převodu nevyužitých volných jednotek dojde, i když zvýšíte nebo snížíte počet jednotek v balíčku. V tomto případě nové i převedené jednotky sloučíme a pokud je nestihnete vyčerpat, převedeme je do dalšího měsíčního cyklu.
Výjimkou je změna z Neomezeného hlasového balíčku nebo Neomezených SMS, ve kterých není stanoven počet volných jednotek. Proto v tomto případě doporučujeme nastavit „neobnovování“ balíčku a teprve poté aktivovat novou službu.
Jak to funguje na starém systému:

Připojení na dlouho, Flexi limit, Odměna za inkaso, Program rodina, Program na pevnou (a mimo špičku), všechny staré balíčky kromě MMS Naplno
Jak to funguje na starém systému:



