od Zelik 15. 3. 2010 21:49
Zdravim, chci se zeptat, jestli třeba někdo nemáte podobnou zkušenost jako já. U T-Mobilu jsem si přes e-shop zažádal o přechod z twistu na tarif (Bav se s mých 5), čili by tam měla bejt sleva 20% na půl roku, ale v objednávce o tom neni ani zmínka. Kolonky "Sleva" a "Součet slev" jsou nevyplněný, tak mě zajímá jak to s tim je? Psal jsem jim e-mail s timhle dotazem, ale zatim žádná odpověď. V tejdnu má přijet kurýr se smlouvou, tak v tom případě jí teda asi nepodepíšu, doufam, že z toho nebudou žádný problémy? Chápu to dobře, že T-Mobile láká lidi na slevu a pak jim jí ani nedá a spoléhá na to, že si toho nevšimnou nebo to pak dál neřeší? Nebo se pak někde promítne ve vyučtování? Spíš bych to viděl na první možnost, protože ted jsem se dozvěděl, že u dalšího tarifu v rodině (Přátelé) je to úplně stejný. Po slevě má bejt paušál 240,- a normálně chodí faktury na 300,-, tarif byl nedavno pořízenej přes e-shop...prodlužovala se smlouva a původní tarif byl změňen na Přátele. Je tu nějaká možnost, že se může ten tarif Přátelé zrušit nebo s tim něco udělat? Dost o tom teda pochybuju...Nesetkal se s tim tedy někdo, nebo nemáte nějaký rady jak dál postupovat? Díky za odpověď.