od Raziel-CZ 18. 6. 2021 08:20
Ahoj zowere, popíši to přesně v bodech:
>> TOTO JE AKTUÁLNÍ POSTUP NA MÍTO PRO TENTO PŘÍPAD <<
# Nechť si vyžádá nebo z webu vyčte OKÚ a ten rovnou zadá pro převod na jakoukoli službu jinam (jen ne na Kaktus, to je virtuál T-Mobilu, ten mnohdy T-Mobile ani neřeší). Nejlépe nechť použije Vodafone, to je jistota.
# Je možné, že při jeho útratě mu budou volat a něco chtít nabídnout i na dobíječku - tzn. paušál aneb to, co dříve nešlo, nyní půjde a pravděpodobně i o něco lépe (nenabídnou ale to, co by mohl dostat při retenci, kdyby měl paušál).
# Pokud mu to bude vyhovovat, může příjmout, služba se převede na domluvený tarif a bude hotovo.
# Pokud vyhovovat nebude, nechť vše odmítne a dokončí přechod (k Vodafonu). Ihned, jakmile bude přeportován, si může zavolat na 800737373 (volba *99) a vyžádat jakýkoli tarif se slevou 50 % na první tři měsíce.
# Po převodu a krátce před proběhnutím tří měsíců nechť zavolá na linku a řekne si o OKÚ, načež bude přepojen na "věrnostní", kde mu mohou nabídnout slevu 40 %. Pokud to pro něj bude málo, nechť odmítne.
# Ještě ten den, anebo den následující (nejpozději dva dny před portací), mu může být (není to ale jisté) voláno znovu a možná nabídnuto alespoň zachování stávajících 50 procent. Zde jednání s operátorem probíhá jako na tržnici.
# Hotovo.
>> TOTO UŽ JE OBECNĚJŠÍ SOUVISEJÍCÍ INFORMACE ANEB CO MŮŽE TAKÉ NASTAT <<
Upozorňuji, že případné zastavení portace je možné dříve než den před portací, tzn. pokud má k portaci dojít ve čtvrtek, zastavit ji je možné nejpozději v úterý, ve středu už to nepůjde. V souvislosti s tím ale upozorňuji také na to, že zastavení portace nemusí být možné ani tak (operátoři obou firem si tě budou přehazovat jako horký brambor se slovy, kdy jeden bude tvrdit, že zastavit portaci může ten druhý a obráceně, ačkoli to mohou provést oba, s jistotou však ten, od kterého se odchází - tady se strašně fabuluje, lže, nikomu se do toho nechce, neb to třeba ani neumí či nechce umět atd. - zastavování portací se zaměstnancům předně sankciuje, zejména tomu, ke komu se přechází, dotyčnému, který by klikl na storno). Zastavit portaci tedy vlastně někdy ani vinou nekompetentních, líných, anebo jen vypočítavých či jinak "špatných" zaměstnanců obou operátorů nemusí být možné ani včas (to naštěstí nevadí, jen se bude muset prostě hold udělat další kolečko a upřímně, dobře operátorům tak - naneštěstí to ale bude otravovat i Vás, resp. tvého cizojazyčně hovořícího kolegu). Takže asi tolik k aktuálním podrobnostem této problematiky.
Ano, lze s nimi mluvit anglicky. Akorát nemám zkušenosti s anglicky mluvícími retencemi. S tím jsem se zatím nesetkal.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.